Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

opel cng Creative Commons License 2012.02.05 0 0 6124

webasto telestart T80-hoz használati utasitásotok nincs véletlenül pdf-féle formátumba

elöre is kösz

opel cng Creative Commons License 2012.02.05 0 0 6123

webasto telestart T80-hoz használati utasitásotok nincs véletlenül pdf-féle formátumba

elöre is kösz

bt74 Creative Commons License 2012.02.05 0 0 6122

A kocsi akkuját is hátra rakhatod a csomiba, visszakábelezed, és az akku helyére is rakhatod a kályhát.

Előzmény: JAMIE222 (6121)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6121

Kösz, ez jó tipp, utánanézek, mi fér el a sárvédőm alatt!:))

Előzmény: pH03N1xM (6120)
pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6120

Legyel kreativ: ha a motorterbe nem fer, akkor mehet a sarvedo moge. Nekem is ott van, cipokanallal fert be: jobb elso sarvedo mogott benzingoz aktivszen szuroje volt, amiatt nem fert oda, baloldalt tempomat vakuumos resze (motorter csordultig, Citroen XM 3.0 V6 a motor) - ezert a jobb elso sarvedo mogul az aktivszurot atcsoveztem bal elore, es igy jobboldalra elfert a kalyha. Mindenbol brutalis hosszusagu kellett, a gyari 2.2m-es vizcsovek eppen elertek toldas nelkul.

Előzmény: JAMIE222 (6118)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6119

Az akksi elférne a csomagtérben, de gondolom oda nem szokás kályhát szerelni...:))

Drágaság: egy új benzinkályha ára többet kóstál, mint az autóm, talán használtan érné meg megvenni ilyen 30-40-50eft-os cuccot.

Előzmény: grandegabo (6117)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6118

Jó, akkor úgy kérdezem a témához értőktől, hogy egy Lancia Kappa 16vturbo motorterében hol fér el egy benzinkályha?:))

Hátha van valakinek rálátása a különböző tipusokba való szerelhetőségre...mondjuk úgy tudom, hogy gyárilag az ezzel a motorral szerelt Kappákba nem volt rendelhető kiegészítő fűtés, csak a szívó benzinesekhez és a dízelhez.

Előzmény: t4pistibá (6116)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6117

Egy plusz 72AH-ás akku elfér de egy kályha nem? Mond inkább azt hogy a kályha túl drága. ..de ha megvalósítod ezt amit itt vázoltál, hidd el nagyon hamar csalódni fogsz.

Előzmény: JAMIE222 (6114)
t4pistibá Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6116

Hali!

Ez nem járható út hidd el!! mindenképp a benzinkályhába gondolkozz ,nincs olyan autó amibe ne férne el(lökháritó alatt, kerékdobb mögött ,tűzfalon ,kormánymű melett bárhol.)

Előzmény: JAMIE222 (6114)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6115

Meg mennyi ideig tolerálja az akku ezt a nagymértékű merítést. Lehet hamar feladja a harcot az akku.

Előzmény: JAMIE222 (6114)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6114

Sajnos benzinkályha nálam nem fér el, a hosszabítózás sem megoldható.

Ha jól számolok, akkor egy 12V/72Ah autó akksi az bő 800W.A defás vízforralók talán 400wattról indulnak, ezek szerint  kb 2 órán keresztül ketyeghet a cucc.Ez elég lehetne bőven, kérdés, hogy mennyi idő alatt tölti vissza az autógenerátor az akkut.Meg hogy átalakítható-e a kütyü 12 voltosra értelmes módon.

Előzmény: grandegabo (6113)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6113

Akkuról nem fogsz tudni elektromos motormelegítőt üzemeltetni, hacsak nem raksz bele valami extra nagyot. Az úgy meg már nagyon drága. Kályhás megoldás ami hosszútávon beválik, nem véletlenül terjedt az el.

Ha meg merülőforraló DEFA és társait használsz, hálózathoz vagy kötve.

Előzmény: JAMIE222 (6112)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6112

Ezekra a merűlőforraló-szerű dolgokra gondoltam, mint például a DEFA gyártmányok.Nem lenne cél az utasfülke fűtése, csak a motor melegedjen kissé, mondjuk 30-40C fok környékére.Pótaksiról ,ami menetközben töltődhetne.

Előzmény: grandegabo (6110)
somagabor Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6111

Ez csak járó motornál kiegészítő fűtés.

A legtöbb diesel autóban van. Az én dci-mben is.

 

Ezt állófűtésre reménytelen átalakítani.

 

Nincs akkor autóba való akkumulátor a világon ami elbírná hosszú távon.

Előzmény: grandegabo (6110)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6110

Van ilyen izzítógyertyás gyári megoldás de ennek brutális az áramfogyasztása.

Előzmény: JAMIE222 (6109)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6109

Létezik olyan elektromos kiegészítő motorfűtés, amely akksiról (is) megy, nem csak hálózati áramról?Például pótakksiról?Vagy ez a barkácsoló területe?

grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6108

Tudtommal D3WZ-ből is volt nvoltéhány típushoz/márkához való. Van amelyiket lehet, van amelyiket nem tudod az autó komputere nélkül elindítani. Ha még megy is, kell hozzá külön víz keringető és annak vezérlését is meg kell oldani..

Előzmény: vezeték (6106)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6107

Szia nagyon szépen köszönöm a rajzot .

Előzmény: vezeték (6106)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6106

Valahogyan mégis működhet autó nélkül is:

több ilyen film is van.

 

Kapcsolási rajz ez lenne elvileg...

www.kotikone.fi/~y614733/opel_vectra_d3wz.pdf

 

 

 

Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6105

Szia nekem az Omegában van ez a tipus de én is azon lennék hogy álló ne kiegészítő fűtés legyen belőle. Honnan sikerült keríteni bekötési rajzot?

 

Előzmény: vezeték (6104)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6104

Szia!

Valamilyen opelből bontották ki.Univerzális vezérlőelektronikát kell beszerezni, vagy van remény hogy elindul?

Előzmény: grandegabo (6103)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6103
..mivel "zuheizer", csak a motorral együtt működik eredetileg.
Előzmény: grandegabo (6102)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6102
Milyen gyártmányba való eredetileg..? keringetöt az ekektronika nem igazán tud meghajtani.
Előzmény: vezeték (6101)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6101

Sziasztok!

Hidronic d3wz kályha rajzán nem egésszen értem, melyik szálon kell hogy az inuláshoz áramot adjak?

A fix 30-31oké,a 15 gyujtási áram,a d+ meg ugye a töltés kontroll szál.Van még 2db zöld a üa.szivattyúnak,egy meg kwp2000 jelöléssel(diag?)Mást nem ír a rajz.Akkor melyikről indul?Mert nem indul.Vagy nem jó rajzot találtam.

A keringető szivattyúnak nem jut vezeték, nem az elektronika kapcsolja?

Szétszedtem,motorja,izzítógyertyája jó.

hőérzékelőkkön(piros és a kék vezetésesen is) 12,5kohm-ot mértem.

lángőr 1kohm

Jók lehetnek ezek az érékek?

Vezérlő elektronika hibára gyanakszom.

Pompiere Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6100

Az Opel fórumban éppen most taglalják a témát. #8889-es hozzászólás.

 

Előzmény: berci 2 (6096)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6099
Nem nehéz de a szakszerűség nagyon fontos, pl. hogy nehogy máglyát csinálj a kocsidból. Árat passzolom.
Előzmény: berci 2 (6098)
berci 2 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6098

mibe kerül egy ilyen készülék ??????????? nehéz beszerelni ?

grandegabo Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6097

Ha elegendő az utasteret fűteni, tökéletes megoldás. Kisebb elektromos áram felhasználás miatt (csak a kályha) jóval tovább tudsz fűteni mint a vizessel (kályha+keringető+beltérventi).

Előzmény: berci 2 (6096)
berci 2 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6096

Sziasztok ! Mi a véleményetek a levegő befúvásos állófűtésről ? Egy Nissan serénába szeretném beszereltetni . . Köszi a válaszokat .

95xf Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6095

A B2 (vagy B facelift) diesel Omega gyárilag kiegészítő fűtéssel szerelt, elég ritka az állófűtéses kivitel (utólag kivitelezhető kieg-esből).

Kb 5C0 alatt kapcsol be, de az akku mögötti dobozban lévő elektronika hőmérséklete függvényében.

Valószínűleg már nem működik benne, lejárt 2003tól a 8 év amíg tuti nem hibásodik meg:(

Ha nehezen párátlanítasz, lassanmelegszik vagy pályán viszahül, akkor 90%, hogy nem működik.

 

Az fura, hogy nem a jobb toronynál van, elvileg ott a helye

Előzmény: Szkupi85 (6086)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!