Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pH03N1xM Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5914

Altalaban fagydugo helyere megy a motoron, legalabbis az enyembe ugy ment volna. Teljesitmenye szerintem sovanyka lesz, max ha nincs pici a motorod, akkor hasznalhato.

Előzmény: elemes2 (5913)
elemes2 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5913

én is elektromos előmelegítőn gondolkodom.

 

a DEFA-t elnézve kicsit vakargatom a fejem, mert a közel nulla dokumentációból számomra az derült ki, hogy a motorblokkon valami előre kialakított helyre kell beépíteni és keringető szivattyú nincsen, majd gravitációsan kering ott a melegvíz.

 

nemléxem olyan adatra, hogy mekkora a fűtőtest teljesítménye, csak GYANÍTOM, hogy a gravitációs keringetésre nem mertek túl nagy teljesítményt rábízni.

 

olyan elektromos állófűtést, ami a benzinkályhák 5kW körüli teljesítményétől nem marad el nagyságrendekkel (2.2 kW fűtőpatront tartalmaz), külső keringető szivattyúval működik, a legolcsóbban 20 ezer körüli áron lehet találni. a benzinkályhákról azt írják itt a tulajdonosok, hogy 15 perc alatt csinál -10 fokos motorból +70 fokosat -- ebből extrapolálva a 2kW körüli elektromos fűtés 30 perc alatt csinál a -10 fokos motorból +60 fokosat. ez nem rossz eredmény. ha a DEFA betét teljesítménye messze elmarad a 2kW-tól, akkor az idő majdnem lineárisan hosszabbodik.

 

a DEFA mellett szól a csatlakozó viszonylag professzionális(nak látszó) kialakítása.

Előzmény: Varshi (5909)
Homa Tdi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5912

2005os pd akkor 2 lesz

Előzmény: balu.maci104 (5908)
danidoki Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5911

Szia Balu! Sztem másfél méternek elég kellene lennie. ha vízcső is jó, akkor csak nézd meg nekem kérlek, hogy mekkora a belső átmérője, mert akkor veszek ilyen belső átmérőjű gumicsövet.

 

A belseje kormos volt, de mintha kitisztítottam volna már egyszer. szét is húztam a kazánt, mert a szimmeringeket akartam megnézni, hogy milyen állapotban vannak. azok jók. volt egy időszak, hogy nem akart beindulni (gyenge volt az akksi) lehet, hogy akkor szívta magát meg egy kicsit (bekormolódott). egy jó húzós használat után, nem tud "kikormolódni"?

Előzmény: balu.maci104 (5905)
Homa Tdi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5910

értem hogy letilt de attol be lehet kötni a kályhát egy másik autoba nem?a vezérlőért mennyit szeretnél kérni?

Előzmény: balu.maci104 (5903)
Varshi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5909

DEFA elektromos (konnektoros) előmelegítőkkel van valakinek tapasztalata?

 

Ha mondjuk a legerősebbet (kW) veszem, van esély arra, hogy -5 °C környékén 10-15 perc alatt 50 °C környékére melegítse a vizet/olajat (amit melegít) egy 2 literes mocinál, vagy ilyen 3/4 óra - 1 óra kell neki hozzá?

balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5908

Hidronyc I.-es vagy II.-es kályha létezik! Az I.-ből volt 3 és 5Kw-os. A Sharan I.-ben (tdi) 3Kw-os volt,a Sharan II.-ben (pd tdi)meg 5Kw-os.

Ki kellene olvasni a vezérlőjüket és akkor közelebb vinne a hiba megoldásához!!

Lehet sok dolog amitől hidegen nem indul,izzítógyertya megnyúlt ellenállása,lángszita,lángcső,esetleg befúvómotor,elektronika....stb.

Csak kizárásos alapon lehet megoldogatni ezt a fajta hibát.

 

Előzmény: Homa Tdi (5897)
csabais Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5907

1531-es 7 napos

Előzmény: balu.maci104 (5904)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5906

Nem lehet a programórával hibákat törölni,biztonsági okokból!

Kézi hibaolvasóval,vagy Eberspacher gépen kellene kiolvasni! A D4W SC-nek lehet az agyát terheléses vizsgálattal is vizsgálni,az megmond 90%-ra mindent jóformán.

Előzmény: peogeot9 (5898)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5905

Szia!

Mekkora db cső kellene? Holnap megyek pestre... (jó egyébként egy egyszerű,de tiszta gumi vízcső is...:-) )

A kályha teli lehet korommal,és a lángkialvás után bűzölög még egy csomó ideig. Szét kellene húzni a kazánt és kipucolni a belsejét...

De mondjuk látni volna jó,hogy még is milyen az a füstőlés....!?

Előzmény: danidoki (5899)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5904

Szia!

Nem lehet csapágyazni,kellene nézni rá egy motort. (van nálam is talán még jó befúvómotor,meg kellene néznem)

Milyen programórád van??

Előzmény: csabais (5901)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5903

Szia!

Erről beszéltem!!

Ha gond lesz vele és letílt imádkozhatsz,hogy kilehessen törölni majd belőlle a hibát! :-(

Az "ovál" p.óráról amit írtál nem igazán tudtam kivenni,hogy mit is szeretnél vele....!??

Előzmény: Homa Tdi (5896)
steve911 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5902

Sziasztok!Egy eberspacher levegős állófűtést szeretnék beszereltetni Bp-en,vagy vonzáskörzetében.Egy szerelőt tudnátok ajánlani?

A segítséget előre is köszönöm.üdv steve911.

csabais Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5901

Urak!

 

Termo TOP Z/C -n lehet a ventilátort csapágyazni?  Túl hangosnak érzem.

 

Más,  az időzítőn a  fűtés gombot megnyomva elindul a kályha, de a kijelzőn a nyilacskák csak pár másodpercig látszanak,pedig a kazán megy.

Rossz az időzítőben valami?

Sprinter CDI Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5900

Ezek szerint elakadt az emailem félúton. Hívlak.

Előzmény: balu.maci104 (5894)
danidoki Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5899

Szia Balu!

 

 

Szellőztet még úgy 2 percig.  (magasabb fordulaton csak a venti megy.).

 

S ez a kéményhatás természtes? Nekem alulról szívja a levegőt és alul is fújja ki a kipufogógázt. Kipufogócsövem van, szívócső nincs, ezért érdekel a szívócső, mert leállás után a motortérben felgyülemlik a füst (nem olyat kell elképzelni, mint a youtubon a nem induló dizli kályhák csinálnak, hanem mérsékelten). Gondoltam, hogy ezt valahova kivezetem, hogy ott füstöljön ki. Csak érdekes, hogy miért a szívóoldalon. 

Ha Bp-re fel tudod valahogy küldeni (szívócső), az jó lenne, akár ha vki erre jár vagy akár utánvétellel, vagy ahogy szimpi.

Előzmény: balu.maci104 (5893)
peogeot9 Creative Commons License 2011.12.11 0 0 5898

Üdv!!!

 

Régóta olvasgatom a fórumot most egy kis segítségre lenne szükségem.

Van egy 1996-os hidronic D4W SC kályhám ami működött!!!Töbszöri alkalommal ráinditottam működő kályha mellet sajnos és a kályhától ilyenkor elment az áram.Most megtelt a hibatároló és nem akar indulni!!!Van egy 7napos időzítőm hozzá a hibakódot kibirom olvasni de (itt kellene a segítség)hogyan kell ezzel törölni?Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.

Homa Tdi Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5897

Ja meg egy másik project hogy adott egy sharan kályha ami a hidronic 3 neven fut asszem 5kw os vizes és olyat csinál hogy az asztalon 12x inditottam egymas után és hibátlanul indult.Elvitte egy srac és azt mondja hogy hidegen nem indul neki csak amikor már langyos a viz akkor kapcsol be.Szépen fűt is amikor eléri a hőmérsékletet ki is szellőztet .Mi baja lehet ennek a csodás szerkezetnek?

Előzmény: balu.maci104 (5895)
Homa Tdi Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5896

gyarilag azt hiszem t5 ben volt adatáblát lefényképezzem hátha okosabbak lennénk a bekötésre hogy tehetnék szert?tojás ora vagy valami modetnebb ora kezelné ezt a herkenytyűt mondjuk egy öreg darab ez már 2006-os de programozni jó lenne :-)

Előzmény: balu.maci104 (5892)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5895

Van komplett 1.9TDI Sharan/Galaxy!Alhambra-ból származó régebbi D3W Z(25 1864 vezérlő számú) kályha,és 1.9PD TDI-ből D5W Z (25 2163 vez.számú) kályha!

Ha kell,esetleg üzemanyagpumpa is van hozzájuk. Nem CAN-BUS-os(!) egyik sem,mindegyik indul analóg modón,+12V-ról.

balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5894

Sziasztok!

Keresett innen valaki nálam B/DW50 kályhához cuccokat,pár e-mail váltás után nem jelentkezik....:-(

Ha még érdekli jelentkezzen,mert másnem áruba bocsájtom,és szerintem elviszik egy villanás alatt......:-)

balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5893

Ha leáll a kályha,egyből megáll a ventije is,vagy szellőztet még 1-2percig???

Ha utána is füstöl még akkor v.szeg egyszerű kéményhatás....,alul van a kipufogó és felül a szívó oldal és arra fog távozni a füst belőle.

Ha egyből leáll a ventije,ott már baj lehet....!?

Előzmény: danidoki (5888)
balu.maci104 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5892

Szia!

Remélem nem autófüggő készülékbe nyúltál bele....!?

Mert a későbbiekben nem fogod tudni diagolni! Van hozzá leírásom,és van egy novicsento új Webasto AirTop Evo M-es kezelőelemem is! (ez csak kezelőelem,tehát programozni nem lehet!) Szerintem jó lehet hozzá az is....

balu

Előzmény: Homa Tdi (5890)
danidoki Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5891

Az lehet. mert gondolom a benzin be csak úgy az égéstérbe - miután leállt a kályha - nem mehet...egyszer szétszedtem, akkor nem nagyon láttam semmi olyat az égéstérben (korom volt max, de az sem olyan, hogy" mi ez itt?..."A furi az, hogy ugye miután leáll a kályha, kiszellőztet, pont ennek elkerülése végett...

Előzmény: kazi30 (5889)
Homa Tdi Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5890


Üdv emberek

Vettem egy Webasto air top 3500st 12v os levegős állófűtést és beszeretném inditani az asztalon hogy utánna be tudjam épiteni a bringába.Ehhez keresnék bekötési rajzot vagy valami infot hogy mit hova kell kötni.Meg milyen órát ajanlotok hozzá?Köszönöm előre is a segitséget

kazi30 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5889

Lehet, hogy lerakódások vannak az égőtérben és leállás után még izzik ez-az.

Előzmény: danidoki (5888)
danidoki Creative Commons License 2011.12.10 0 0 5888

Nekem meg a szívócsőből mután leáll a kályha 5 mp után fütst jön ki, úgy egy percig.. a kályha úgy indul, mint bármelyik másik, szépen megy, fűt, leáll, majd utána békepipa...nem tudom mi lehet..., már itt is kérdeztem a fórumon, de sztenm nem talákozott vele senki...

Előzmény: grandegabo (5887)
grandegabo Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5887

Nem jellemző, próbáld úgy aztán majd variálsz ha nem lesz jó..

Előzmény: somagabor (5885)
kisgyermek Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5886

szia cirki.

 

mail ment. nézd meg lécci.

 

üdv.

 

somagabor Creative Commons License 2011.12.09 0 0 5885

Igen ezt olvastam én is a beépítési útmutatóban.

Most úgy néz ki a dolog, hogy a szívócsövet teljesen visszafordítottam a hályha mellett, és legörbítettem a föld felé.

A víz így kizárva.

Viszont a kipufogódob a csővég alatt helyezkedik el igaz tőle kb 20 cm-re. A kipufogócső vége a váltó mellett a féltengely és a rudazat között van kiveztve közel a földhöz. (egy síkban a motor aljával, szintén a föld felé néz függőlegesen)

 

Közvetlen égéstermék ugyan nem nagyon tud bemenni a szívócsövön, de mivel a hő felfelé száll így nem kizárt hogy meleg levegőt szív a kályha.

Ez gond lehet?

 

Üdv.

 

Előzmény: grandegabo (5884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!