A sárga vezeték a bekötési rajz alapján dignoszt.vezeték ,olvastam valhol olyat is hogy itt levillogja a hibakódot ,lehetséges ez vagy baromság ? és ha igen honnan lehetne tudni ezeket a kódokat?
Én láttam a műveletet a szervizben. A hibakódolvasónak 3 kábele volt: 12V, test, adat. Engem is érdekelne. Programot már szedtem le hozzá, az ebayen meg láttam a hardvert. Nem is volt drága...
Engem is érdekelne ez a hibakód olvasós dolog , csak nem vagyok képbe ,dw50 -es készülékemen egy szál sárga vezeték van diagnosztikának ,el nem tudom képzelni hogy néz ki ez a dolog és ide mit kell dugni hogy hibakódot lehessen olvasni?
Igen, nagyon hasonlít, de a Tiédben már az izzítógyertya és a láng őr egyben van, emiatt az nem jó az enyémbe. 1997.03.01.-n volt a váltás a Mercedesnél, az enyém meg '96 decemberi, a Tiéd egy '99 év végi autóból jött ki. Egyébként van nálam egy ugyanolyan panel, mint a Tiéd. Zolitól kaptam kölcsön, kipróbálásra. Sajnos nem megy vele. A legutolsó pici aljzatba kellene mennie a láng őrnek, de a Tiédben az már csak egy vak aljzat.
Jóestét mindenkinek. Segitségre lenne szükségem. eberspacher d5w z kájha van a sharanon 4 éve vettem az autót minden évben javitaton a kájhás szakinál de mindig ugyan aza borzaszto fustolési probléma tér vissza. 2 éve cserélt gyertyát , szurüt , lángcsovet tomités akkor is nehezen tudta elinditani a javitás után az uj alkatrészekkel nagyon keveset használtam úgy15 orát kb,idén is mukodott de csak egyszer ltöbé nem indul be csak fustöl. Levettem elvitem hozzá lemérte a vezértöt, szitát cserét tomitést azt monta mükodnie kell hibátlan. Nem indul azotátol sem. Nagyon sok pénzem bánja már. Egy másik kályát rátetem az autora és az mukodik. Ha valakinek otlete van mi lehet a gond kérem irjon.
Megtennéd, hogy megnézed van-e ilyened és ehhez való izzítód? Ha van mindkettő, akkor valamikor lemegyek hozzád, hogy végre pont kerülhessen a történet végére.
Inditas kozben a kezdeti 17A (ez az egesz kalyha felvetele) szepen leesik 9A-re kb. fel perc alatt. ThermoTopT szervidoksi alapjan 32s az eloizzitasi ido, szoval valahol 10-15A korul lehet amit megcsocsalhat az izzito. (kesobb amikor kapcsolgatja az izzitot, akkor 7A terhelesdiff van, szoval akkor kb. annyit eszik).
Tenyleg, meg se neztem inditaskor, mea culpa. Ez valos meres, nem az ami ra van irva. Meg is lesem holnap, de meretebol itelve nem lehet tul sok az sem.
Az, ami rá van írva az üzem közbeni áram. Indításkor, amikor megy az izzító, akkor lehet akár 10A-es áramfelvétel is. Az a pár menetes "huzaldarab" 1A-el nem is melegedne. :) Főleg nem izzana.
BW50 (eleg regi darab) valosan 3.65A-t eszik maximalis teljesitmenyen, felteljesitmenyen pedig 2.3A korul. Ha ebbol levonod a ventillatort meg a kis uzemanyagszivattyut (vagyis nekem csak egy kis szelepes csodasag van a thermo top t-ben), akkor 1A korul lehet az izzitostift.
Eberspächer D3L C kályhámban nemrég cseréltettem izzítógyertyát, és a vele együttjáró szűrőt . Szervizben új gyári alkatrészek lettek beszerelve, öt hetet bírt, és újra elromlott . Kiszereltem az izzítógyertyát, megnéztem, csupa koksz volt, és a rajta lévő 20 menet izzítószálból 5 menet elégett . Mi okozhatja ezt ilyen rövid idő alatt ? Milyen vezetékkel lehetne pótolni az izzítószálat ? Egy ilyen izzítógyertya több mint tízezer Ft, viszont szerkezetileg egyszerűen javítható lenne, ha lenne olyan vezeték amivel meg lehetne tekerni . Meg lehet ezt házilag javítani ?
Méricskélt benne. Azt mondja ha kell kicserél minden alkatrészt újra ami kapható. Most nézte egy TV szerelő, azt mondja minden alkatrész hibátlan benne és talán az izzítógyertya vesz fel túl nagy áramot. Próbáljam meg egy másik gyertyával. De ez meg miért nem jutott eszébe a Webasto szervizesnek ma, amikor ott voltam? Csúnya lenne, ha azt mondanám azért mert egy 80 ezres fél kályhát akart rám sózni?
Ugyan a kérdésemre nem kaptam választ, de lehet hogy nem is baj. Ma a hónom alá kaptam a kályhát és elvittem egy Webasto márkaszervizbe, kideríteni mi is a baja. Izzító stift hibát írt, de az jó benne. A szervizben kiderült, hogy minden más is jó benne (üzemanyag pumpa, ventilátor, láng őr, izzító). Tehát a vezérlő panel rossz.
Keresek DW50 kályhához vezérlő panelt! Még a régi fajta, amelyikél külön van az izzító és a láng őr. Vagy keresek műszerészt, aki megjavítja a panelt (nincs szétrohadva).