Tevedsz. Majd geprol teszek be kepet a vizkorrol. De sztem olyan auto nincs, ami csak termosztatnyitas utan futene az utasteret
Nekem nem logikus.
Teszt megvolt, C fole ment a mutato 2-3mm-el.Ez kb 1/4-ed ut a 90-ig. Mire kiertem, mar nem ment.Idozites utan 30 perccel ertem ki. Viszont motorinditaskor egybol meleg jott a futobol, es a vizhofok se ment lejjebb inditas utan.
Értem, tehát neked a nagy vízkörre van kötve, a termosztát mögé. A motorod ettől egy dekányit sem lesz üzemmelegebb induláskor, csak amikor a termosztát kinyit. Addig csak az utastérfűtőt és a nagyhűtőt (ezt fölöslegesen) melegíted, vagy tévedek?
A motor és az utastéri fűtő közé, az utastérbe menő ágba. De sztem túl hamar meleg lesz így(2 fokban legalábbis), lehet a kijövőbe kellene kötnöm, hogy a motort melegítse jobban. Az utastérre még így is bőven meleg menne. A venti 2-es fokozaton van a 4-ből.
Régi Swiftben BW50, akksi helyén. Elektronikának kell majd kis tartó.
Köszönet mindenkinek - de főleg Balumacinak - a segítségért!
Megnéztem a fogyasztást a könyvből, teljes terhelésen 0.5kg/óra, félterthelésen 0.25kg/óra. Az ábrán meg az látszik, hogy elindul teljes terhelésen, majd félterhelés, és szünet. Szóval átlagban 0.25kg/óránál is kevesebbet eszik. Swiftné meg elég hamar kikapcsolgat.
Még 1 kérdés: ha bekapcsol időzítőről, akkor ez addig megy, amíg el nem fogy a benyája?
Balu kérem! (vagy valaki) Meg tudnád mondani, hogy egy TermotopC kazánnak mekkora az üzemi áramfelvétele? Van itt egy ami negyedóra alatt lemeríti az akkut annyira, hogy nem forgatja meg az indító. 10A-t vesz fel.
Egyébként van tipped, hogy ha a beszívó oldalon jön ki leállítás után a füst, az mi lehet? (BW50). Elindul, megy, fűt, egészen addig, ami leállítom. Utána szellőztet, majd füstöl egy kicsit...
BW50-en a belső kis időzítő az végig világít, ha be van időzítve? Nem lehet vhogy levenni? A SET levette, de az időzítést is, amit csak reggel vettem észre :).
Reggel programra elindult majd 10 perc múlva leéllt,motor beindítása után kézivel elindítva megint kb 10 percig ment.Holnap nézünk hibakódot,ha lángőr hiba akkor melyik vezetéket kell testre tenni?
Nekem volt a kalyhahoz, de egyebkent www.ersatzteilbox.com :) (a magyar webasto kereskedok pedig bekaphatjak a f*szomat, Magyarorsagon meg egy sz*ros webasto alkatreszt se sikerult vennem...)
BW50-es, benzines kályhám -amely egyébként teljesen jól működik - leállítás után (miután kifújja magát), elkezd alulról - mintha egy füstölőt gyújtanának meg alatta - füstölni. Sztem a szívórésznél jön. A baj ezzel, hogy a motortéret befüstöli, s indulás után ezt a venti beszívja. Van ötletek mi a fene lehet ez? Előre is köszönöm!!!D.
Hát, ha sima adagolós és nincs szivattyú a tankban, akkor jó úgy. Ha másik szivattyúval is próbáltátok, akkor nekem sincs több ötletem. Esetleg még a szivattyúra menő vezetékeket ellenőrizném, nem-e hozzáér a negatív a testhez és vezérlést kap a szivattyú, bár ezt nem tudom, hogy lehetséges-e.
A konnektorba dugható motor-előmelegítőkkel milyen tapasztalat van? Valakinek van ilyenje? Nem cél az üzemi hőfokra forralás, se az utastér bedurrantása, csak a szolid 10-15° -os motor előmelegítés a fagyos reggeli indítózáshoz otthon, udvarban, csillagarázsban. (áram van)
Valószínű, hogy az üzemanyag szivattyú a rossz és engedi a gázolajat kikapcsolt állapotban is. Vagy olyan helyen lett megcsapolva az ü.a. vezeték, ahol nyomás van.
a vízszivattyú külön áramról megy, és biztosan megy, ha kocsiba "szorulva várok" tudok fűteni amíg meleg a motor, vízszivattyú forgatja a motormeleg vizet így van állandó friss meleg a fülkeradiátorban amit ugye hűt a fűtésventi
balu. tegnap este kamionos havertól kérdeztem webasto szerviz címet a közelembe, meg akartam mutatni a kályha viselkedését és nagy csodálkozásra beindult, szinte azonnal indultam haza így nem tudtam végigkísérni a fázisokat, ma reggel bekapcsoltam, indult kicsit furcsán, gyenge ventillátorfújás indult az üzemanyagszivattyú, de nem pörög föl, megyeget egy kicsit kb fél perc, aztán leáll a pumpa és elgyengül a ventilátor utána síri csend csak a vízszivattyú zümmög