Ize, nem BW50-el jatszol? Korai BW50es kalyhakon nincs diag, 30000-es serial elott total semmi sincs 30000 utan van villogos diag (izzitoszalon). En diagcsatisat ebbol nemlattam, igaz 1995os volt a legutolso ami nalam jart. Ha nem BW50, akkor targytalan a dolog.
Ok, megvan. De vmi elmehetett a testtel, vagy a fűtés elektronikája halott, mert 4 test, majd 12v táp, és diagba bedugva az lm ic megint elfüstöl. Aztán lehet ha nem dugtam volna a diagba, akkor is... Próba 3 :). De előtte rámérek a diag csatira, mi a fene jön ki rajta.
sajnos ezt én nem tudom órám van csak vezetékkötegem nincs ha valaki kaposvár környékén tudna segiteni megköszönném sok fütés cuccom van + van két kájhám uj odadnám ha valaki segitene
szia balu érdeklödnék lenne 1 éber d1le levegős kályhám problémája hogy bug vagyis csapágyas a levegő motorja lenne e ehez alkatrészed és h mennyiért? esetleg munkadíjal együtt köszönöm jah és még kéne 1 árajánlat 1 éber hidronic 2 eshez üza pumpa ára.
szia ma próbálkoztam a kályhával megint de semmi kipróbáltam külön a vizszivatyúi a mtort üa pumpát lehuzott csatikba + - minden megy összedugom az elektronikával semmi annyi hogy a 4 esen egyedűl jön a + de egy idő után valami letilt áramtalanitás várakzás és megint csak 4 en jön áram 6 on nem és nem mozdul semmi pedig ez a cucc tényleg új áramfelvétel van 1-2n mert ha összedugom szikrázik egyet
Akkor valószinüleg hibás az elektronika? A golfomban pont ilyen üzemel most is, úgyhogy csak le kellet húzni a csatit és átdugni erre. De ez sajnos nem csinál semmit, pedig jó a gyertya és a hömérséklet jeladók is ugyan azt az értéket mutatják mint a másik kályhánál. Mi lehet a gond?
Szerintem igen csak egy bontobol vegyel egy "anya" OBD csatit mert ugy konnyebb adaptalni a kalyhakhoz. VAG-ba szerelt eber kalyhakkal is megy de csak a d4,5w b4,5w tipusuakkal a vagcom szofton keresztul.
Kinabol megkapod 300ft, meg ha hajon szerelteted akkor 500ft :) 1db 1ft ellenallasbol is lehet olcso interfeszt csinalni de kerdes hogy utolag megeri e ...