Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fatom83 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 4738

Szia. Átküldenéd a linket? Nagyon köszi! 

Üdv Tomi

Előzmény: neoplan59 (4737)
neoplan59 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 4737

Halihó

Én csepelen a zsu kft-nél vettem gyertyát eredeti gyári ha kell tudom küldeni a zsu linkjét ciao

Előzmény: fatom83 (4734)
neoplan59 Creative Commons License 2011.01.10 0 0 4736

Halihó.

Én még uj vagyok de már segitséget kérnék.

Galaxy-m van izzítógyertyát cseréltem és azóta nem indul a kályha . Csere után próbálkozott de gondolom levegös volt a rendszer és leált. tudom-e valahogy ujra inditani ? elöre is köszi. ha lehet sürgös lenne 

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.10 0 0 4735

Jó reggelt!

Mivel nem reagált senki ismételten leírom.

A segítségeteket szeretném kérni!Truma körfütéses a lakókocsink és vadkempingezéshez nem jó,mert 220V-os motor van benne és szeretnénk egy 12V-os ventillátort.Ki tud ilyenről és hol lehet kapni .....természetesen nem újra gondoltam.Előre is köszi

fatom83 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4734

Nem tudom mit csináltam máshogy mint eddig, de úgy tűnik elindult a srác! Holnap meglátjuk élesben is! Vagy mégsem mert a gyertya még mindig rossz! hol lehet ilyet venni?

Üdv Tomi

fatom83 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4733

Egyetlen dolog nem passzol a rajzon és az én kályhámon, hog a 4-es kábel nem zöld hanem szürke. Hogyan sikerült szétszedni az elektronikát? 

Üdv Tomi

 

fatom83 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4732

Szia. 8 pines csatiban  7 kábel,

1- piros

2-barna

3-zöld

4-szürke

5-kék/fehér

6-fekete

7-kék

szóval ez így néz ki. Találtam egy bekötési rajzot, ha jól értettem akkor:

1- +12

2- -12

3- dizel pumpa

4- dizel pumpa

5- diagnosztika

6- külső hőmérő

7- indító jel

a 6-7 egybekötve kap + 12 , elméletileg

itt az oldal:http://www.thermoprodukter.se/pdf/D3WD5WS.pdf

A gond az hogy nincs inditó órám , a kályha egy ford galaxybol 98' van, a dizelpumpa BMW (thomas magnete)

 

 

Varshi Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4731

Más téma: egy kis reccs miatt javítva lett az állófűtésem is.

Lehetséges némi hűtővízfolyás nem megfelelő összeszerelés/javítás miatt? (Hogy van beépítve a vízkörbe egy Webasto?? Könnyű kideríteni?)

Takko Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4730

 

 

             Szia!

 

 

Most javítottam,két ilyen kályha eletronikát,mind a kettő hasonló hibát produkált.Amúgy milyen vezetékek vannak még, mert nem mindegy a bekötés+az eredeti gyertya lenne jó

,mert annak az ellenálás értéke a mérvadó.Nekem is ilyen van a kocsimban,nagyon szeretem mert semmi gond nincs vele.Nagyon üzembiztos.

 

 

                                                                       Üdv takkó

Előzmény: fatom83 (4727)
Varshi Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4729

Na futtattam ma két kör "regenerálást" (kisüt/feltölt) az új szuperintelligens töltőmmel.

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=310070&pid=853368

 

Hát az van továbbra is, ami eddig: "rendes" töltőfeszültséggel (max. 14,6 V) nem bírom 1.24-1.25 fölé vinni a savszintet. (tehát max. 75%)

Tegnap is töltöttem rajta napközben, reggel fűtés, 20 km utazás, mert nyomattam egy regenerálást, du-ra kész lett, majd egy kis töltés:

1 perc után lezuhan a töltőáramom 5 A-re, onnan tovább zuhan 3.... majd 1-2 órán belül 1 A-re.

Ekkor mérek a legerősebb cellán 1,25-öt.

 

Különösen a két szélső cellám beteg (azok gyengébbek is 2-3 századdal), a leghátsóba ráadásul egy csomó desztvizet is kellett töltenem.

 

Amúgy meg tanácstalan vagyok a töltő kapcsán. A "régi jó töltővel" én mondom meg, mennyivel töltsünk, szóval nem gond 16 V-tal fellökni erős savszintre. (Mondjuk azt nem tudom, mennyire roncsolja az akksit a 15-16 V töltőfesz.)

Csak aztán ha meg lemerül 1 hétre rá a "szokásos szintre", a generátor 14,4-14,6 V-on megint csak nem tudja tovább lökni.

 

Viszont ez az "akku-regeneráló" nem úgy néz ki, hogy sokat használna. Szerintem erősen lecsökkent már az akksim kapacitása. :(  És hát ezen szerintem nem tud segíteni, hiába mondják azt, hogy akár vissza is fordítja az elszulfátosodást.

Zyggee Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4728

ezen is gondolkoztam, de nem todom hova kötni mert hiányzik a kábele, mivel D5WZ kályhaház van, azon meg nincs szivattyú kábel.

Előzmény: grandegabo (4724)
fatom83 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4727

Sziasztok vettem egy eberspacher D3WZ kályhát. Tud valaki segíteni az elindításában ? mert úgy néz ki egy kicsit elakadtam, már próbáltam mindenhogyan. Amit itt a fórumon is olvastam (piros +12) (barna -12) (fekete külső hőmérséklet, aminek ha +12 adok úgy azt gondolja +5°C alatt van) ekkor a motor mozdul kb 2mm-t ezen kivűl semmi. Kivettem az izzító gyertyát, az halott. Bekötöttem egy webastot a helyére, hogy meglegyen az ellenállás , és így sem indul. Lehet hogy elektronika hibás a cucc? Szobahőmérsékleten próbálkozom.  Lehet az is baj?

arpi500 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4726

sziasztok eber d5ws régi tipusu  kályhához keresnék vizszivatyut kösz a segitséget

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4725

szóval akkor milyen akkut érdemes?

mert a következő telet már nem ezzel szeretném kezdeni (de lehet hogy még ezen a télen csere lesz a dologból).

 

Csabys lejjebb írja a Bären Polar Plus-t. régebben egy cimborámnak is Bären volt (bár nem tudom, hogy Polar Plus volt-e). az 10 évet bírt.

Előzmény: 95xf (4723)
grandegabo Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4724

Akkor a kályhavezérlőnek bekötsz egy műterhelést :-)

Előzmény: Zyggee (4721)
95xf Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4723

Az a baj, hogy elég nagy a szórás a manapság gyártott akkuk minőségével:(

 

A spirálcellás Optima akkut a gyártó állófűtéshez nem ajánlja, mert az a hirtelen nagy indítóteljesítményt bírja és nem a lassú folyamatos kis terhelést. Kamionba akartunk venni de szerencsére hozzáértővel (Perionba mérnök) beszélgettünk lehetőségről.

 

Nekem most Global akkum van. Legnagyobb, amekkora pont befért gyári helyre. Sok helyen viszont az állófűtés nélküli 78Ah-sra akartak rábeszélni, mondván minek nagyobb bele:(

Barátom autóalkatrészezik és mindig Ő hozza újjat nekem. Mostani véleménye (gariba cseréléseket, éveket nézi), hogy a "nagy gyártók" egyre silányabb akkukat gyártanak. A Varta, Bosch, Elektrik Power, Jász akku, Lesti az tuti felejtős. Exide akkuknál az utóbbi 2 évben sok a gariidőt épp kitöltő darab:(

 

Én leginkább Perion párti voltam, csak mióta Váci úton eldózerolták gyárat és szélnekeresztették mérnököket ott is sok a hiba.

Volt 225Ah-s 6 éves akkupár amit Ők felújítottak és még 3-4 évig akku volt, míg a DAF álltal adott gyári Varta 2 év alatt beadta kulcsot.

 

Nálam is a gyári Opel AGM aksi 1 nap alatt adta be kulcsot (még ajtót sem tudtam nyitni), előtte semmi jelét nem mutatta

Előzmény: grandegabo (4707)
Zyggee Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4722

jah a legfontossabbat elfelejtetem. Az S-nek az ábrákon mintha két kábelke lenne, egy 8 lábú és egy 2 lábú. Az én Z-s kályhámnak meg csak egy 8 eres kábele van. Ha jól okoskodom akkor a belső csatlakozóból jön ki külön a 2 eres kábel?

 

Előzmény: Zyggee (4721)
Zyggee Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4721

közben feltúrtam a netet, találtam leírásokat, sajna német nyelven. Ha jól értelmeztem akkor ez nekem nem jó, mert 1 vízszivattyúra nem tudom rákötni mind a két vezérlőt. Fűtésvezérlőnek és ezekszerint a kályhavezérlőnek is kell, csak így megkavarják egymást ezek a szerkezetek. Esetleg ha segít ez egy 2002es vito.

 

Előzmény: grandegabo (4720)
grandegabo Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4720

Majd jön Balu, Ő az EberMaister :-)  Relével nem hinném, nyilván az elektronika áramot figyel..

Előzmény: Zyggee (4719)
Zyggee Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4719

Kösz az infót. Még egy kérdés, hova melyik lábra-kivezetésre vagy mire? Elég egy relé vagy kell neki a vizszivatyúellenállása? Már csak azért kérdezem mert nincs kedvem szét gányolni a kocsi elektromosságát.

 

Előzmény: grandegabo (4718)
grandegabo Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4718

A vezérlőelektronikára kell a szivattyút rákötni, pont azért mert a WZ elektronikája nem hajt vízpumpát, WS meg igen.

Előzmény: Zyggee (4716)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4717

Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!Truma körfütéses a lakókocsink és vadkempingezéshez nem jó,mert 220V-os motor van benne és szeretnénk egy 12V-os ventillátort.Ki tud ilyenről és hol lehet kapni .....természetesen nem újra gondoltam.Előre is köszi

Zyggee Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4716

Sziasztok

 

D5WZ ás a D5WS típusú vezérlő között mi a külömbség? Felraktam egy D5WZ kályhára az S-es vezérlőt, nem müködik, de így legalább  már kommunikál a kiolvasóval. Azt írja, hogy szakadt a vízpumpa (41 hibakód), de nem szakadt mert megy. Fűtésvezérlő panel körébe van kötve és ő vezérli is. Igaz mind a ketőtt ugyanazon a vezetéken olvassom. Az lehet, hogy azon az egyszáll kanócon lekommunikálják a nyügjeiket?  A kályha megkapja a két pluszt az indító feszt is de nem indul a rohadék.

 

Kösz

grandegabo Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4715

Köszi a javaslatot. Több pozitív véleményt hallottam már erről a márkáról..

Előzmény: Csabys (4714)
Csabys Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4714

Szia.

A Bären Polar Plus akkumulátort ajánlják, hogy megbízható, és sokat kibír, és mind indításhoz, mind nagyobb terheléshez ideális. Nekem nincs tapasztalatom, ajánlották, hogy ha nekem is csereérett lesz a jelenlegi, akkor mindenképpen erre váltsak...szerintem olvass utána, aztán, ha szimpatikus, akkor  érdemes meggondolni...

Előzmény: grandegabo (4707)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2011.01.09 0 0 4713

 

 

pár napig le volt véve az akksi saru, mikor vissztettem , beindítottam a motort, ahogyan kell , indult a kályha is, és azóta teszi a dolgát 

 

 

létezik, hogy törlődött a hibatárolója?  

gazso59 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 4712

Ilyenem van eladó!

Előzmény: antalbo (4711)
antalbo Creative Commons License 2011.01.08 0 0 4711

Szükségem lenne egy D5W z 25 2163 kályha elektronikájára (vezérlőegység) vagy a teljes kályhára, természetesen, ha jó árban van.

 

grandegabo Creative Commons License 2011.01.08 0 0 4710

A terhelővilla nem feltétlenül mutatja meg ha rossz. Meg kell mérni egy arra alkalmas műszerrel az akku kapacitását..

 

Irtam hogy rossz volt a Banner akksim. Terhelővilla jónak mutatta, viszont 5 perc után teljesen lemerítette a tompított fényszóró is.

Előzmény: kocsisjan (4709)
kocsisjan Creative Commons License 2011.01.08 0 0 4709

Üdv!

 

Mindenkinek köszönöm a hozzászólást és segítséget, tényleg hasznosak voltak!

 

Töltöttem az akkun és most hibátlanul dolgozik a kályha és tényleg be kell látnom, hogy azzal lesz a gond, de mit mondjak a villanyszerelőnek, akitől vettem?

Talán méressem meg terhelővillával?

 

Mégegyszer köszönöm mindenkinek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!