Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2010.09.08 0 0 3885
igen. Ezekszerint Webasto mellett döntöttél? Egyébként dízelbe elvétve találni Thermo Top E-t, annak ellenére h olcsóbb valamivel..
Előzmény: stevemegane (3884)
stevemegane Creative Commons License 2010.09.08 0 0 3884
Tehát ezek szerint betehető mindegyik a megane-ba és ugyanúgy kell beépíteni is.

Köszi.
Előzmény: grandegabo (3883)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.08 0 0 3883
az E 4,2kW, a C 5kW-os. Jobb az 5ös, előbb felfűt. Méretre ugyanaz.
Előzmény: stevemegane (3882)
stevemegane Creative Commons License 2010.09.08 0 0 3882

Még egy kérdésem van.

 

Az autómba a Thermo Top E való.

Ennek ellenére a Thermo Top C beszerelhető?

Miben különbözik a kettő? Méretük megegyezik?

 

Köszi.

Előzmény: cirki (3881)
cirki Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3881
Az meg lemaradt hogy a 2,5 bar utan irja hogy "max" szoval max akkora nyomasig birja a vizes resze.
Előzmény: cirki (3880)
cirki Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3880
Az a hutoviz nyomasara ertendo. A legtobb hutorendszer mar tulnyomasos ez azt jelenti hogy akar 100C nal sem forr meg a viz(hutofolyadek).

A gazolaj bemeneten csak egy csovecske van ahol epp befolyik az uzemanyag es a szivattyuja az epp csak adagolja cseppenkent.

A kalyhaban nincs porlaszto vagy egyeb olyan alkatresz ami nagy(obb) nyomason mukodne. Ezekben a kalyhakban csak egy kis cso van ami bevezeti a gazolajat egy szitara ami fel van hevitve az izzitogyertya altal igy a racsepegtetett uzemanyag begyullad.

Ez D3,4,5W... kalyhakra ertendo, masokat nem ismerek, nem vagyok se kalyha szpecialista csak ismerem a mukodeset es a sajatomat szervizelem.
Előzmény: stevemegane (3879)
stevemegane Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3879

Akkor még azt szeretném megtudni, hogy miért van a kályhákon feltüntetve általában a 2,5 bar-os üzemi nyomásérték.

 

A saját üzemanyag szivattyúja 0,7 bar-nal kevesebbet nyom???,

Előzmény: cirki (3878)
cirki Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3878
Szia
Pont azert irtam hogy "ahol van".
Pl. Pug/Citroen ugyan az a motor tipus de ha siemens a befecskendezo rendszer akkor nincs AC ha bosch akkor van.(edc15-nel) Mas motornal meg akar a simens is lehet AC-s szoval egyszo mint szaz meg kell nezni hogy mivel van szerelve az adott kocsi.

A dCi tobnyire nem hasznal AC-t de elofordulhat, altalanositani nem igazan lehet.

Ha megis van AC es nyomascsokkento nelkul szereli be akkor a nyomoagon levo kb 2bar vagy a returon kb 0,7bar telenyomja a kalyhat.
Előzmény: stevemegane (3876)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3877
Szerintem van benne AC, ismerős 1.9 DCi-jében már kellett cserélni
Előzmény: stevemegane (3876)
stevemegane Creative Commons License 2010.09.07 0 0 3876

Szerintem a Renault dCi-nél nincs a tankban szivattyú.

A nagynyomású szivattyú szívja a tankból a gázolajat.

 

Lehet, hogy rosszul tudom.

Előzmény: cirki (3875)
cirki Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3875
Szia
Köszi az infót, pairt nem mellékeltek az enyémhez de a hátulján csak 24V-ot ir. Remélem jó lessz.

CR dizzeleknél (dCI, HDi, CDI,stb..) ahol van AC (szívattyú a tankba) ott a visszatérő ágba kell bekötni T idommal és nyomáscsökkentő egységgel. Az Ebernek van 0,5-2bar-ig de a cikkszámát nem néztem meg, enyémben olyan van.
Előzmény: grandegabo (3871)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3874
Én nem tudom mások mit miért kinálnak. Nekem ez van és benne van, tehát ha külön van akkor az nem WSC. Vagy majd jön Balu és megírja a tutit :-)

Én csak tippelni tudok, mert nem volt még DCI meg hasonló korszerűbb dízelem. Úgy gondolom ha van AC vagy nyomáscsökkentővel a nyomóoldalra, vagy a visszafolyó ágba.
Előzmény: stevemegane (3873)
stevemegane Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3873
Köszönöm a segítséget mindenkinek.

Még egy kérdésem lenne.
Azt írtad, hogy a DWSC-be benne van az üzemanyag szivattyú és a vízpumpa is.

Ennek ellenére egy csomó helyen ehhez a típushoz kínálják a az üzemanyag szivattyút is. Ez miért lehet?

Azt meg tudod mondani, hogy hova kell pontosan bekötni az üzemynyag vezetékét?

Köszi.
Előzmény: grandegabo (3845)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3872
Mi az ami meghal rajta? ..gondolom ez akkor valami durva típushiba..
Előzmény: balu.maci104 (3868)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3871
Nekem ugyanilyen órám van, 12/24V-os a papírja szerint. Nem kell átlalakítani..
Előzmény: cirki (3870)
cirki Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3870
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom hogy van egy 7 napos programoram MAN kamionbol (24V)

En kiprobaltam 12V-al es elindul az ora resze lehet allitani is mindent rajta. Kerdesem az lenne hogy fogja tudni vezerelni a 12V kalyhat Eber D3WZ vagy at kell alakitani ?

Az ora adatai:
24V
8EU 007 628 - 11
22 1000 31 05 00
MAN 81.61990.0084
balu.maci104 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3869
Aha!
Értem!
Dehát nekem egyben van az egész,akkor igazán ezzel nem tudok mit kezdeni!
De azért köszönöm!
Előzmény: grandegabo (3865)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 3868
Szia!
Háááát,sok rossz vezérlőt elpusztítottunk mire meglett hozzá a "sablon"!!
De még így sem sikerül mindegyiket helyre hozni! A Webasto könnyebb lenne ha nem lakkoznák le az elektronikát!
Előzmény: grandegabo (3866)
95xf Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3867
Ja bocs:)

Ezt írhatnád Hella, Bosch,... és még megannyi "gyári beszállítóra".

Én arra írtam, hogy pl eber letilt utána csak géppel lehet újraindítani, ez pl webastonál nincs. Igaz mi főleg szárazkályhát használunk
Előzmény: balu.maci104 (3863)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3866
a gyantával kiöntött vezérlőt hogy a vérbe javították..?
Előzmény: balu.maci104 (3863)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3865
nem, az OBD csati a Vag-Com kábelre csatlakozik, ami pedig a számítógépre USB-n. A piros kábel a diag szál, ami megy a kályhára.
Előzmény: balu.maci104 (3864)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3864
Szia!
Köszönöm!
A kábel milyen szisztéma szerint is működött Neked? Az OBD-t feldugtad az autóra,a sziv.gyújtót a helyére,és a piros kábel?
Előzmény: grandegabo (3857)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3863
Szia!
Neeeem,félre értesz,nem kioktattalak,csak az 5-6-éves tapasztalataimat osztottam meg Veled! A márka "szak"szervízt meg csak azért írtam,mert az alább említett típusokhoz csak ott kapsz vezérlőegységet! A Webastoék megmondják kerek-perec,hogy őnáluk nem lehet beszerezni,csak az adott típusú márkakereskedésben! Egyébként az "agyhalott" dologban részben igazad van,de sajnos ez a helyzet a Webastoval is! De a vizes Eberspachernél,ha rendszeresen ellenőrizve van a kályha,és a keringető vízszivattyú akkor nem szokott velük gond lenni! Az én saját vezérlőegységemben már több mint 1000 üzemóra van,és tökéletesen működik!
Egyébként 400-650 üzemóra után szokott velük probléma lenni,a tapasztalataim szerint! Találtam egy forrást,ahol javítottak nekem 2db Hydronic vezérlőt és semmi gond nincs még velük!
Üdv: balu
Előzmény: 95xf (3859)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3862
Fanó Zoliról van szó? :-)
Előzmény: 95xf (3861)
95xf Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3861
Igen foglalkozik a Zoli eberrel is (+bycool,nitecool,...), de szerintem ilyet max megmutat:D
Előzmény: grandegabo (3860)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3860
Eberrel is foglalkozik a szerelőd? Nem kérdeznéd meg tőle hogy milyen progival diagnosztizál..? Szükségem lenne programra :-)
Előzmény: 95xf (3859)
95xf Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3859
Nem, használom őket (főleg kamionba).

Nem vitaként írtam, de le lehet hurrogni (ahogy tetted) vagy más megoldást választani (Grandegabo-ét).

Amúgy nem érdekel az árlista, mert a "szerelőm" (akit apukám révén "örököltem") szavára sokkal többet adok. Hiszem már a sirokkókat is hozzá hordtuk, igaz azt még XVI-ba.

Amúgy mutathatsz nekem 6-8 éves ebert ami nem "agyhalott". A márkaszervizek árai meg nem példaértékűek. Igaz webasto magyarországhoz se teszem be a lábam mégegyszer, egyszer elég volt:(

Ha jól látom jobban járok ha továbbra is csak olvasom a sok sufnitunningot
Előzmény: balu.maci104 (3856)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3858
Én többet kínlódtam a Webasto-val, bár Én nem javítom egyiket sem, így ez a vélemény semmiképp sem mérvadó, lehet h csak pont kifogtam..
..de azt rendívül nehezményeztem a Webastonál, ha kellett "ez", csak "azzal" együtt volt, és az is elég húzós árakon. ..és túl sok helyre nem mehettem alkatrészért..
Előzmény: 95xf (3854)
grandegabo Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3857
11
Előzmény: balu.maci104 (3855)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 3856
Szia!
Te javítod is őket??
Ha kell küldök árlistát az alkatrészek árairól,és összehasonlíthatod!
Pl. szerezz nekem VW T5 vagy VW Touran elektronikát komplett égőtér/víztér nélkül....! VW-kereskedéstől,és kedvezmény mértékétől függően 80-100eFt volt tavaly.
Szerezhetsz még lángszitát(amit csak komplett lángcsővel ad a Webi...) is Webasto ThermoTop-hoz,mert annak az ára olyan 40eFt körül van,míg az Eberspacher-hez a legdrágább lángszita is 5000+ÁFA!
Jah,és akkor még az izzítógyertya áráról nem is beszéltünk...
Előzmény: 95xf (3854)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!