Keresés

Részletes keresés

Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.12.06 -1 0 95025

Úgy nézem stimmel a kronológia. Az .50E jelölés ugyan így '78-ban, majd '81-től van. Illetve létezik ugyan ebben az időszakban az .50A jelölés, ez gondolom a kisszámú Volán kivitelű, de közületi, szövetkezeti rendeltetésű kocsi lehetett. Plusz ezek mellé '86-tól bejött ugye az .50VL altípus is.

 

---------------

 

1981-ben elvileg már csak .50V-t kaptak a Volánok.

 

---------------

 

Az megvan, hogy a '90-es években itthon forgalomba állított 250.59-esek is átütött típusszámú kocsik? Ezek valójában az orosz válság miatt 1991-ben az Ikarus nyakán maradt IK250.93 és IK250.95 típusú buszok.

Előzmény: BPO-105 (95023)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.06 0 0 95024

Kis kiegészítő: lehetséges, hogy 1981-ben a 00xx-ek .50V-k, a 02xx-ek sima .50-ek?

Előzmény: BPO-105 (95023)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.06 0 1 95023

Értem. Maradjunk egyelőre az elvi gyári koncepciónál, mivel az alapján, amit Józsi és Sanyi találomra vertek bele (jó esetben csak) az alumíniumtáblába, gyanítom, hogy teljes káosz lenne.

 

Tehát ha jól értem, a következő a helyzet a Volánoknál (néhány kivételtől eltekintve):

- az 1977-es széria sima .50

- az 1978-as széria .50V jelzéssel, nem működő hátsó ajtóval lett leszállítva

- az 1979-es széria .50

- az 1980-as szintén .50

- az 1981-es és azutáni szériák .50V, nem működő hátsó ajtóval

 

Vagy esetleg a gyakorlatban is összevissza építgették volna meg a kocsikat, és nem blokkokban?

És mi a helyzet az .50E szériával? Az is feltűnik 1978-ban, vagy csak később jön be?

Előzmény: Snake-Mojzi (95022)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.12.06 0 0 95022

Elvileg az 1978-as széria és az 1981-től készült kocsik "V-sek". Gyakorlatilag úgy tűnik teljesen következetlenül fel-fel bukkannak V-s és "sima" kocsik ott is, ahol nem kéne.

Előzmény: BPO-105 (95018)
rentha92 Creative Commons License 2015.12.05 -1 0 95021

A második képen lévő buszok jelenleg nem dolgoznak? Nagyon régen láttam őket már.

Előzmény: Rol2142 (95005)
EKW-531 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95020

Ez így volt 2005-ben is, sok sok idő kellett hozzá, míg a fórumozó közönség befogadta és a moderatúra szankcionálta ezt a szabályt, nem véletlenül van kiírva a topik alcímébe az, ami. Ha nem sikerül ezt a szabályt elfogadni, akkor ezt csak sajnálni lehet, de a szabály változni - remélhetőleg - nem fog.

Előzmény: Rol2142 (95016)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.05 -1 0 95019

Ennyi erővel ebben az autós topikban is nagyon feszegetik a határokat:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166659&la=137650129

BPO-105 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95018

Evezzünk most már a buszos világ más vizeire...

A 256.50V és .50E (egyajtós, kétajtós) mikortól van különválasztva: 1981-től vagy 1982-től? És csak idáig volt közös .50, vagy esetleg még egy-két évig ment párhuzamosan a három jelölés? (A 256.50-ként forgalomba helyezett 256.51 és 256.54 altípusú gépekre nem vagyok kíváncsi.)

504LACI Creative Commons License 2015.12.05 -3 5 95017

Fordítsuk meg a dolgot. Te örülnél, ha valaki az udvarodban lefotózná az autód és feltenné a netre? Aztán akinek épp erre a ritkaságra fáj a foga elkérné, hogy hol fotózta...

Előzmény: Rol2142 (95016)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.05 -1 1 95016

Igen, ez Magyarország 2015... vicc

Előzmény: Törölt nick (95014)
Krissz31 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95015
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95014

Nem is neked kell tudni vagy érteni, hogy miért. Ami a telephelyen van, alapesetben senkinek semmi köze hozzá. Tartsd tiszteletben. Sem neked, sem nekem, sem másnak nem tiszte eldönteni, hogy valami, ami nem közterületen van az kire tartozik.

Előzmény: Törölt nick (95011)
EKW-531 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95013

A közlekedési társaságok vezetői "harapnak" érte.

Előzmény: Törölt nick (95011)
ik255.70 Creative Commons License 2015.12.05 0 0 95012

Értem, hogy nem figyeltél, de akkor ne írj hülyeségeket! (tiltsanak. kb. semmit nem ér el vele, van másik nickem,

meg kb 30 másik topic.)

Előzmény: Rol2142 (95009)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.05 0 9 95011

Amúgy soha nem értettem, hogy mi a baj az ilyen jellegű telepes képekkel... persze, ha mondjuk a garázsban készült szerelés közben, akkor az más kérdés, mint ahogyan az is, ha kerítésen keresztül lett kiszedve a kocsi és látszik mellette a telepen tárolt összes létező dolog; de amikor a terület tulajai és dolgozói tudnak a fotózásról (meg arról, hogy 2015 van és bármikor bármi fölkerülhet a netre), nem mellesleg semmiféle hadititok nem látszik végeredményében, az szerintem nem egy emberiség ellen elkövetett bűntett. Furcsa mód a vasúton semmi hasonló mondvacsinált szabály nem létezik, gond nélkül készülnek a fűtőházak és egyéb üzemek területén a fotók, amik aztán általában napvilágot is látnak - pedig az ilyen helyeken egy picivel több minden látszik a háttérben néhány négyzetméter üres aszfaltnál meg egy kerítésnél. És senki nem szól értük, kivéve, ha direkt elmondják a dzsembori elején, hogy nem nagyon kellene kiszivárogtatni a képeket.

Előzmény: Rol2142 (95007)
htibor Creative Commons License 2015.12.05 -2 0 95010

OFF

Moderátori topicban kérd a hozzászólás törlését, a topic címének és hozzászólás számának megadásával (esetleg linkjével).

Itt találod: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111535

ON

Előzmény: Rol2142 (95009)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 95009

Nem, nem így állok hozzá... De már nemtudok mit csinálni mivel nincs olyan opció, hogy hsz törlése.

Tudom én hibáztam mert nem olvastam...

Előzmény: ik255.70 (95008)
ik255.70 Creative Commons License 2015.12.04 0 0 95008

Ha így állsz ehhez a témához, akkor a másik 30 topikot  boldogítsd ne minket!

Előzmény: Rol2142 (95007)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.04 -3 2 95007

Nem figyeltem:) tiltsanak. kb. semmit nem ér el vele, van másik nickem, meg kb 30 másik topic.

Előzmény: lobbanórotor (95006)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.12.04 -3 1 95006

Igazán nem akarok kötekedni, de a topik címe alatti, apróbetűs kiírást nem olvastad el? 

Előzmény: Rol2142 (95005)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.04 -2 1 95005

Igen, ex. kisalföldös. (CLY-119) ahogy kaptam az infót.

MA:

Előzmény: rentha92 (95004)
rentha92 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 95004

Remélem legalább egyik megmarad. Ő is Tapolcán telephelyes.

Előzmény: Rol2142 (95003)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 95003

Valószínűleg utána eladó sorba kerül vagy kiskanál lesz belőle:(
1-2 napja láttam Várvölgyön 260.32-eset, Vállusi elágazóba fordult meg majd ment vissza Zalaszántó vagy Keszthely fele... Szántóról hozta diákokat Várvölgyre, rendszámot sajnos nemtudok. LGX-264 Tapolcai vagy Sümegi gép?

Előzmény: rentha92 (95002)
rentha92 Creative Commons License 2015.12.03 0 0 95002

Így igaz, a héten kétszer is láttam a 382-est, tegnap és ma. Egyébként neki jelenleg márciusig van műszakija :)

A 383-asról nem sikerült még fotót csinálnom, eddig egyszer láttam, de bizakodó vagyok.

Az LGX-264 milyen járaton dolgozik, esetleg jár Keszthelyen? Hétfőn láttam dél körül Hévízen, sajnos nem sikerült a fotó.

Előzmény: Rol2142 (95001)
Rol2142 Creative Commons License 2015.12.03 0 7 95001

7:54-kor ér be Keszthelyre, partnak jön.

Vissza 9:25-kor indul Várvölgyön át.

Remélem sokaknak tudtam segíteni!

 

Itt egy mai kép róla: 

 

lobbanórotor Creative Commons License 2015.12.02 0 2 95000

Ajánlom Tapolcán a forgalmista/garázsmester felkérdezését, ha szerencsével akarsz járni. 

 

...ja, és 95000. :)

Előzmény: rentha92 (94995)
rezgaras Creative Commons License 2015.12.02 0 0 94999

Jó lesz. (de a hűtőrácson át sohasem láttam a kereket :-))

 

Előzmény: f.domino_ (94996)
D 20 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 94998

Fatalista fanatikus elgondolás, de igazán meghagyhatnának egy-egy őshonos 260-ast és 280-ast.

(Valami ilyesmit óvastam fészen.)

Előzmény: trizs77 (94994)
f.domino_ Creative Commons License 2015.12.01 0 0 94997

91-01-et akartam írni természetesen.

Előzmény: f.domino_ (94996)
f.domino_ Creative Commons License 2015.12.01 0 1 94996

Az első szélvédő ügyében (nehéz szívvel) el kellett fogadnom a véleményeteket. A hátsót viszont volt alkalmam lemérni a 90-01-esen. (Egyébként 1 centivel magasabb, mint az oldalablakok. )

Így már jobban tetszik?

Lesz toklámpás is (én így hívtam annó, mert nagyapám szemüvegtokjára emlékeztetett :-) ), meg lapos sárvédős, kocka viszonylatjelzős, stb. Csak jussak el odáig!!

 

Előzmény: BPO-105 (94970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!