Keresés

Részletes keresés

IK55 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81728

Szia.

 

Ez a kocsi az 1966 augusztusában készült 10db  55.22-es lux sorozat utolsó darabja.

Ezek zöld-fehér tetőablakos kocsik voltak pilotaülésekkel szerelve.Van egy MTI-is fotó is ahol 6 db látszik belőlük a gyárudvaron.Ez a kocsi Miskolcra került ,selejtezve 1974-ben lett.

 

Előzmény: Tribar (81723)
LMB-706 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81727

Jó pár gépen volt/van. 

Előzmény: gabesz919_II (81726)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81726

Ugyanilyen betűtípusú felirat Magyarországon egy 256-oson is található:

http://www.juhaszgergely.atw.hu/hatvan,%202010%20kepek/bos-033.jpg

Előzmény: ikarinátor (81653)
E95 Express Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81725

Hello!Érdeklődnék, hogy a Classic homlokfalas buszoknál milyen lámpákat alkalmaztak, típus szerint érdekelne?

Tribar Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81724

Ikarus képek

Tribar Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81723

Sziasztok !

 

Egy kérdésem lenne felétek , hogy ki tudd valamit, vagy esetleg képek lennének e valakinek,

egy régi  Ikarus 55 LUX -ról aminek a a rendszáma volt a GA 89-46 .


LMS-640 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81722

Élmény lehetett annak, aki végigutazta az egész távot, Balatontól Budapestig. :)

Előzmény: P.stephenson (81721)
P.stephenson Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81721

Igen:

Előzmény: LMS-640 (81720)
LMS-640 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81720

Ennek ugyanolyan ülései voltak, mint a CLU-469-nek?

Előzmény: trlpx (81714)
Oodzsii Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81719

A troli legalább nem tud nagyon messzire letérni az engedélyezett útvonalról :)

Előzmény: ckg471 (81715)
ikarinátor Creative Commons License 2012.11.15 0 0 81718

A CLU-469 forgalmival rendelkezett.

Előzmény: ckg471 (81715)
LMB-706 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81717

Az ütne, ha egyszer olyan fotó is előkerülne róla, amin már AAR-561 a rendszáma. :)))) 

Előzmény: P.stephenson (81713)
norbee601 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81716
A ZIU5-öknek végig külön engedélye volt, és azt az egyet is azért nem akarták sokáig kiengedni a múzeumból.
Előzmény: ckg471 (81715)
ckg471 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81715

1981-ben? Nincs az kicsit korán? :)

Egyébként ha szélesebbek a kocsik a szabálynál, akkor a CLU-469 és az OFF Ziu 5-ösök is csak külön útvonalengedéllyel közlekedhettek? Utóbbiból volt 100 darab, és egy még most is van... Meghát egy városi forgalomban közlekedő kocsinál szerintem kicsit rugalmasabban kell kezelni a kocsikiadást, mint távolságiban.

Előzmény: RIKA424 (81711)
trlpx Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81714

San-Francisco után... "LIKE ME" :-))



... a Balatonnál.

P.stephenson Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81713

BX 25-82:

Előzmény: RIKA424 (81711)
by-169 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81712

9-ik képen azt hittem Bengáli villamos:) Végre lesz egy régi csuklós ikarus. Gépes rész van hozzá vagy még keresni kell?

Előzmény: Törölt nick (81638)
RIKA424 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81711

Ez a 15.számú Volán (Veszprém) balatonfüredi üzemegységének a kocsija volt ?

 

Ő járta a Bfüred-Veszprém-Budapest fordát, talán két évig ?

Naponta kétszer.

 

 

Jól tudom, hogy az Ikarus-416 sorozat első, demo példánya volt itthoni forgalombahelyezése előtt?

járta a kiállításokat majd mikor onnan kikopott került Bfüredre.

 

1981-ben (nyáron) láttam forgalomban.

A forgalmi engedélyébe a KORLÁTOZÁS volt bejegyezve, útvonalengedély gyanánt.

Csak az engedélyezett útvonalakon járhatott mert 2500 mm helyett talán 2600 vagy 2650 mm széles volt.

Ezt sületlenségnek tartotta mindenki de szabál az szabál.

 

 

Előzmény: IK 222 K 2 - BX-46-80 (81710)
IK 222 K 2 - BX-46-80 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81710

Szia!Érdeklődnék ,tudsz e valamit ennek a busznak a további életéről,mi lett vele?

Előzmény: LAJOS-67 (81659)
torqmatic Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81709

A dizájnhoz viszont semmi közük nem volt, az egy német formatervező műve, aki korábban a Neoplannak is dolgozott.

Előzmény: MCA-001 (81683)
ikarinátor Creative Commons License 2012.11.14 0 0 81708

Igen igazad van, de ha van mit, akkor azt húsz év múlva is össze lehet rakni. De például a 410NE-ből már nem lesz semmi, mivel a fémtechnikai managerek baltával elbontották.

Előzmény: Blindmouse (81704)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81707

Nem érzem lenyúlásnak, egy link van beszúrva, ami oda mutat, ahová a képet te feltöltötted.

Ha ezt sérelmesnek érzed, itt reklamálhatsz:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111535

Okosság alatt mit értesz?

 

Előzmény: pumukli89 (81705)
pumukli89 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81706

A régi magyar rendszámosba volt,6937-6941-hsz-ben tárgyalva.

Előzmény: pumukli89 (81705)
pumukli89 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81705

Jó kép,miért nem írod honnan nyúltad le.És az okosságot mellé?

Előzmény: Komlósfecskés (81696)
Blindmouse Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81704

Már csak az a kérdés hány éven belüllesz látható a kész végeredmény? :)

Előzmény: ikarinátor (81703)
ikarinátor Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81703

Üdv, a saját hídja van alatta, ami kormányzott volt. Állapota meglepően jó, már a donor busz is megvan hozzá, illetve a forgózsámoly is.

Előzmény: Ikarus 260.03 (81702)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81702

Milyen alatta a híd? Milyen állapotban van ennyi idő után?

Előzmény: ikarinátor (81700)
FAV 20 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81701

Szinte csak a tetejéről ,de rá lehet ismerni.

Előzmény: ikarinátor (81700)
ikarinátor Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81700

eZ Ő.

Előzmény: D 20 (81693)
rezgaras Creative Commons License 2012.11.13 0 0 81699

Mennyit fogyaszt egy ilyen klíma? Csak azért érdekel, hogy mekkora aksiról lehet járatni, mekkora inverterrel... :-((

 

Előzmény: MCA-001 (81680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!