Egy kis segitség kellene. Peugeot 307sw 2.0 hdi autom tegnap ota olyat csinál hogy a turbo csak 2800-3000es fordulat között kapcsol be. Se elõtte se utánna nem hajlandó mûködni. Tud e valaki ebben segíteni? Vagy abba hogy Budapesten hova érdemes elvinni?
Hidd el, egy csipszezés után nagyon durván kevesebbet eszik ez a motor. kb azt tudja, amit a Blue HDi 120 tud a gyári norma szerint. Én is megdöbbenek mindig, amikor 90-nel megyek sík úton (tempomatomat átállítottuk "valós" 90-re, azaz gps szerint 90, ami óra szerint 93), és 3,5-3,6-ot mutat. Persze tudom, hogy az átlagom kb 0,4, 0,5-öt csal lefelé, de ezzel együtt is tény, hogy nem ritkán 1200 km fölött tankolok újra teli.
A szoknyát a kerettel pattintsd ki a helyéről aztán a gombot erősen felfelé kell húzni. Ebben a sorrendben, mert másképp a gomb kiugrásakor azzal a lendülettel téped ki a szoknyát keretestől.
Eladó a képen látható kerékőr szett.Megtekinthető, átvehető Kecskeméten és környékén. Kérésre postázni is tudom, de ez esetben a vevő fizeti a postaköltséget.
nem tudom mit csinaltak FrediBeniek, de Budapest-Balatonkenese-Sopron-Becs-Sopron-Budapest-et megjarva, 2 bringaval a hatam mogott (nem a teton, hanem az ajto mogott) 700 km es epphogy elhagyta az 1/2-et a mutato. Most nekem is vagy beszart a mutato, vagy nem tudom mi tortent :-)
Azon azert elcsodalkoznek ha lemennek 1200 km-et egy tankkal.
Néztem a ventinlátor motor tulmelegedésének a szerelését a club oldalán. Mutattam a szerelőmnek. Azt mondta hogy szerinte azért nem jó mert a motor körül a port meg a párát elkezdi befújni a rendszerbe. Valakinek valami tapasztalat ezzel kapcsolatban? Köszi
Ja én is ma voltam Dunavarsányban vizsgázni a GKI kártyáért , semmi újat nem tolnak , esetleg a digi tachografot,ezé meg minek ekkora vizsgát végeztetni velünk.Hát csak a pénzért :D