Nem tudom, de azt állítom, hogy te többet tudsz a rollerekről, mint mi, többi topiklakó együttvéve.
Ha engem kérdezel, szerintem nem fog tudni senki segíteni. De egy próbát megér kutatni a topikok közt. Bár a fészbúk agyonvágta erősen az Index fórumot.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Elektronikai műszerész a szakmám, hoztak nekem egy xiaomy pro2-es rollert javítani, azzal, hogy rángat. Annak rendje és módja szerint megnéztem az elérhető jutúb videókat, hogy az F2-es biztosítékot kell cserélni. Persze nem vált be, méricskélni kezdtem, kiderült, hogy a vezérlő 2 es középső kimenetén csak a felső részét adja ki a jelnek, az alsót nem. Szereztem meghajtó ic-t (FAN7842) kicseréltem. Most 21 es hibakódot dob fel, tehát az akkumulátor nem kommunikál a vezérlővel. 1.4-es hw. Mi lehet a megoldás, illetve továbbra is úgy érzem, hogy remeg a roller, tehát még mindig nincs fél periódus a középső kimeneten.
Xiaomi m365 rollere van a fiamnak, a baj az vele, hogy van olyan random nem lehet bekapcsolni, kijelzőt cseréltünk, vezérlőt cseréltünk, a hiba visszatérő. Érdekes, mert ha töltőre dugom, akkor be lehet kapcsolni, az akksi felvan töltve, nem melegszenek a cellák, és működik rendesen, ezt nem sűrűn csinálja, szerelőhöz vihetem, de a hibát nehéz, vagy nem lehet reprodukálni, csak ha valahol otthagy az kellemetlen. Úgy közlekedünk vel, hogy viszsük a töltőt, és ha van hova bedugjuk.
Én sem éreztem különbséget. Sőt, én élnék a gynúperrel, hogy a funkció nem is működik. Csak a menüben van benne, és amolyan csalogató mézesmadzag.
Amúgy elvileg a "motorfék"-nek felelne meg. Ami van, hiszen a max. sebességhatár fölé lejtmenetben sem engedi a vasat, ám Királyrétről Vácra (végig lejt!!) legurulva sem tapasztaltam azt, hogy visszatöltött volna bármennyit is. :-(
Sajnos sokmindent találtam az elmúlt két éves Pro2 használat során, ami köszönő viszonyban sincs a gépkönyvben leírtakkal. Pl. nekem az "akár 40 km.-es hatótáv"-ot sem sikerült soha elérnem.
Attól meg agyfaszt kapok, a három sebességi fokozatból a "sétáló" abszolút használhatatlan, vagy csak cirkuszi artistáknak ajánlott, mert olyan lassú, hogy eldőlök vele. Ja, meg attól, hogy Sony mobilommal egyszer (és utoljára) sikerült kapcsolódnom a rollerhez. Csak a Xiaomi mobilokat kedveli. :-)
Amúgy szeretem a gépet. Két éve használom, még defektem sem volt. Ennyi pénzért nem várok többet.
Na végre találtam hozzám hasonló törvénytisztelö polgárokat😄
Csak ovatosan a sebességgel fiatalok, én Németországban tolom egy pro 2-es Xi-nek, mar beleszaladtam egy radarba 😄😄 na mindegy.. Segitsetek lécci!!! Mikor az alkalmazással rákapcsolodok a beállitásokban van egy olyan hogy:
Energiavisszatáplálas és 3 lehetség 1gyenge 2 normal és 3 erös. Magyarazzatok el lécci h mit jelent ez vagy h mi a különbség. En mar mindhármat probálltam és nem ereztem semmi különbséget.
Amúgy a bukósisakról meg az a véleményem, hogy azzal nem mások életét védem, hanem a magamét. Hadd döntsem el, hogy használom-e. Az más kérdés, hogy ha nem használom, és balesetet szenvedek, akkor ne lássanak el TB-támogatásra. De hadd döntsem el, hogy egy olyan eszközön, ami olyan maximális sebességet tud, amit szinte bármelyik jobb fizikumú óvodás is elér a teszkós műanyag rollerével, bhóckodok-e bukósisakkal.
Ja, viszont néhány szabályt le kell fektetni!!!!! Pl. a bukósisakot, vagy sötétben a láthatóságit és tisztázni a felelősség biztosítást, többek közt:))))
Nincs köztünk nézetkülönbség. A rollert nagyon hasznos dolognak tartom. Környezetkímélő. Sokan azt mondták, hogy nem az, mert rollerre azok ültek, pontosabban álltak át, akik eddig bicikliztek. Ez igaz. De mivel én is igencsak öregszem, már nem bírom reggelente megmászni az emelkedőket a munkahelyemig, átszoktam rollerre. De ha nem rollerre szoktam volna át, mert momentán nem létezne, akkor autóznék. Szóval igenis környezetkímélő.
És igen, mint mindent, lehet ésszel és ész nélkül használni. Én sem szeretnék börtönbe kerülni rolleres miatt. Szerencsére a döntő többség igyekszik szabálykövető lenni.
Én nem a rollerezés ellen vagyok, hanem a tudatlan, netán tudatos szabálytalankodók ellen!!!! Ja, az autósok közt több van, mert többen vannak:(((
Az igazság az, hogy eddig nappal nem igen találkoztam rolleressel, inkább csak a rollerekkel, amelyeknek szám 1-re csak nő!!!!!! Na meg a TV2 Tények mutat be 1-2 nagyon vad esetet!!!
Én járdán közlekedem a rollerrel. Igaz, bukót nem viselek, mert hát...fölöslegesnek tartom. De a rollerem 20-ra van lekorlátozva.
Autóval pedig igyekszem lehetőség szerint az összes sebességkorlátozást betartani, és próbálok előzékenyen vezetni. Rosszul esik, amikor cserébe csak a bunkóság és a parasztság ömlik rám.
Kedves Nagyanyó! Semmi nem lesz itt. Naponta írhatnánk be különböző fórumokba (írunk is persze), hogy hol, mikor milyen esztelen (bár nem nesztelen) mercédeszes, BMW-s, Suzukis, stb. Milyen eszement fasságokat csinál. Ugye mintha lett is volna rá példa a napokban az Árpád hídon. Egy ember élete bánta. Egyelőre azt hiszem, a rolleresek messze elmaradnak a közúti balasetokozásban.
Jó darabig nem lesz lottónyereményem!!!!!! Iszonyatosan nagy mázlim volt tegnap:)))))
Védett útkerszteződéshez értem és a társam mondja, hogy jobbról a fekete autó után jó, én végig balra néztem és mivel nem láttam autót jönni és gyalogos se akart előttem átmenni, 1-esbe tettem és el akartam indulni, ebben a pillanatban balról, teljesen az úttest szélén 1 szinte meztelen és nesztelen, de főleg esztelen rolleres, legalább 40-nel húzott át előttem!!!!!!:(((((( HIHETETLEN!!!!! Ha ez 30 évvel ezelőtt történik, amikor még én is ilyenkor repülőstarttal szoktam keresztezni az utat, akkor szarrá gázolom és én vagyok a hibás!!!!!!:((((((((( Állítom, hogy akkor is legalább nekem jön,ha lépésben negyed kocsihossznyit kitolok a kereszteződésbe, hogy jobban belássak az útra:((((((((
Valamit tenni kellene már végre!!!!!! Se bukósisak, se védőruha, se kreszismeret, mi lesz itt????????
Nu akkor helyzetjelentés:) 2023.03.29. Szerda. Megjött a Xiaomi Eletric Scooter 4 Pro -m. Ezt tényleg jól eltalálták, kényelmes, nagyobb kerekek, stb. Megvolt a Mi Home App és a roller összekapcsolása, simén ment minden. Gyárilag mindkét kerékben 1.7 Bar nyomás volt, gyorsan fel is fújtam 4.5 Bar -ra. Elvileg 55 km -s hatótávolságot ír az App, de persze, ennek kb. nálam a 60% -a lesz reális. Jól eltalálták ezt a rollert. Remek darab.
Megnyomom a bekapcsoló gombát, de nem kapcsol be, feldugom töltőre, majd megnyomom a bekapcsoló gombot és bekapcsol. Nincs lemerülve, teljesen fel van töltve, de mégsem tudom bekapcsolni, csak ha töltőre dugom. Nem mindig csinálja, így nem tudok vele hosszabb útra menni, mert nem biztos hogy be tudom kapcsolni.
Sziasztok.Lenne egy kis/nagy problémám egy elektromos rollerrel. Nem márkás ezért nyílván kínai de most nem ezen kell majd lovagolni. A hiba jelensége az hogy pár kilóméter után egyszer csak leáll. Ez egy 500 W/48V os motorral rendelkezik, 450w-os motorvezérlővel( ez már cserélt mert az eredeti az 350 w os lehetett mert méretileg is kisebb volt , de ugye úgy volt leragasztva a külseje , hogy nem lehetett leolvasni az adatokat ). Minimum 12A -es az akksija . Teljesen feltöltve ugye kb 53 V . Mikor most legutóbb leállt , kimértem és 50,3V - on állt( ugye 18650 es akksikból áll aminek a biztonságos legalja 3,5V , 13s -es akksinál 45V ig simán leeshet a feszültség csak ezalatt kellene kikapcsolnia a bms töltésvezérlőnek ) , és a tf100-as gázkar 5 ből 4 es töltöttséget mutatott. Az e005 ös hibakódot adta ki ami elvileg azt jelenti , hogy nincs kapcsolat a vezérlő és a motor közt. Viszont ha rádugtam a töltőt azonnal beindult , és a teljes töltöttséget jelezte . Bakra raktam , huzattam nyomtam neki de nem állt le . Létezik , hogy van valami áram korlát a vezérlőben ami letilt ha hirtelen nagy áramot vesz fel a motor ? Ki lehet ezt iktatni a tf 100 ból vagy pedig a motor vezérlőből ? A bms vezérlője 20A -os . Lehetséges , hogy a cellák hiába 3000 mA-osak nem tudnak nagyobb pillanatnyi áramot ? Bár egy cella 4 db 18650 es akksiból van ami ugye minimum 12 A . Tehát kb 600 /650 W nyi energiát le tudnak adni simán egy 500 w-os motorra. Szóval valaki tapasztalt már ilyet , volt e hasonló probléma, hogyan lehetne ezt megoldani ?Akár a bms vezérlőből kellene valami jobb vagy másabb ? Mert úgy olvastam , hogy abból is 2 féle van. Van egy 'olcsóbb' butább kevésbé érzékeny , meg egy drágább okosabb de érzékenyebb . Remélem tud valaki segíteni mert bosszantó , hogy elvileg minden jó , de mégis leáll a gép, pedig 6km en belül meg nyugodtan koccolhattam 47 km /órával, erős lejtőn is ment 42 őt. Pihent 8 órát( dolgoztam ) és ezután meg ugyanazon a lejtőn felfele 10 méter után leállt.
Sziasztok, biztos régi téma, de nem találtam válaszokat.
PROBLÉMA: Mi Pro 2 elektormos roller. 3 db. vettem (D) ben (20km/h), 2 nál sikerült visszaállítani a „scooterhacking utilites” appel a country region ban. De a 3. nál nem.
Sajnos a BLE 1.5.7 DRV 2.4.8 BMS 1.4.1 software van rajta és nem tudom vissza downgraden a BLE 1.3.6 ra amiben tudnám módosítani. Találtam egy MiDu Flasher amivel anélkül, hogy szét kell szedni a Dashboard (és újat venni) de ezt én már nem merem csinálni, mert, ha rosszul csinálom akkor az egész kuka. Így a kérdésem, hogy valaki csinált már ilyen downgrading ezzel az új softwarrel? Tudomásom szerint minden scooterben ez a Microcontroller van beépítve „N51802x„