Keresés

Részletes keresés

HZtn74 Creative Commons License 5 órája 0 0 137365

 

Ezt a csatit iktattam ki még a múlt héten. Ment vissza a gyári Suzuki csati a 10L es tankkal. Illetve az aksi bal leghátulról elkerült előre, az orr alá a lábtér elé. 

 

Ma lejutottam a Dunára, vittem 3 csigát, de csak 2 lett próbálva.

 

OEM Suzuki 12 es / DF20, 3x 9 1/4 x 12 / csak hegymenetben próbáltam egy személy 28-29Km/h    maxRPM 4800-4900 

 

OEM Suzuki 9 es / 3x 9 1/4 x 9 / hegymenetben egy személy 33-34Km/h , völgymenetben 40-42Km/h maxRPM 6050-6100

 

A 12 es csiga "sebességét" azaz hegymenet ~29Km/h RPM 5300-5600 körül tudta. 

Vác - Zebegény között szerintem érezhetően változik a "sodrás" ,azaz mivel folyamatosan haladtam, voltak RPM vagy Km/h eltérések. 

 

 

HZtn74 Creative Commons License 26 órája 0 0 137364

nem is neked linkeltem be... :P 

 

Jó kis pezsóegykilenc feeling.... ;)

Előzmény: 409 (137363)
409 Creative Commons License 2 napja 0 0 137363

Csak most, csak neked!  :))

 

Előzmény: HZtn74 (137362)
HZtn74 Creative Commons License 2 napja 0 0 137362

    

409 Creative Commons License 4 napja 0 0 137361

Valójában a kézipumpa nélkül sem engedheti vissza a benzint, ha jó a kisnyomású tápszivattyú. (és nem kap sehol levegőt a szívóágban)

 

Nekem csak akkor kell/ene/ a kézipumpa ha megbontom az üza rendszert. Beépített tankom van, így nem kell széthúzgálnom a motornál a csövet. Eddig kétszer lett volna rá szükség, amikor összeraktam és amikor szűrőt cseréltem.

Előzmény: italian stallion (137354)
409 Creative Commons License 4 napja 0 0 137360

 

 Meglehet, de akkor kifelejtették belőle a nyomóoldali szelepet......  Lehet, hogy 9éve még beletették, 3éve meg már nem...  :))

Előzmény: Sz.G.E270CDI (137359)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 137359

Az enyém még mindíg gyári, 9 éves, és hibátlan. Akkor nem értem ....

 

...vagy csak kifogtál 1 hibásat...

Előzmény: 409 (137358)
409 Creative Commons License 4 napja 0 0 137358

 

 Mint a gyári?? Alább írtam, hogy a gyári sosem működött...... Újonan vettem a motort.

Előzmény: bowdy (137355)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 137357

...hát ja. :-)

Előzmény: bowdy (137355)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 137356

Akkor ott a bibi. :-) Vegyél gyárit!   (Még a Yamaha is 100X jobb az olasznál.) ;-)  Azért a csövet is nézd át...!

Előzmény: italian stallion (137353)
bowdy Creative Commons License 4 napja 0 0 137355

Az hogy új a pumpa, csak hátrány. Amennyiben nem gyári.

Előzmény: italian stallion (137354)
italian stallion Creative Commons License 4 napja 0 0 137354

Igen, visszafolyik, de ahogy néztem, nincs is ami ebben meggátolja nem járó motor esetén, csak és kizárólag a pumpa maga.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (137351)
italian stallion Creative Commons License 4 napja 0 0 137353

Valami olasz, semmi extra, gondoltam pár évet kiszolgál...nem egy napot (ha nem a cső a hibás)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (137351)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 137352

"
.. és én közben szoktam mormolni a "hiszekegyet". Van hogy az is segít. Ha nem, akkor tudom fordítva is: "hogy az a b... re... rihe... bü... ku.. sza.. an...", és van hogy ez hoz eredményt!  "

 

:-DDD

Előzmény: L_áma (137348)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 137351

L_áma mindent leírt.

A szűrőből is visszafolyik a benzin???

9 éves a Sucukim, de még tök jó a gyári kézi pumpája. Milyen pumpát vettél?

Előzmény: italian stallion (137347)
409 Creative Commons License 4 napja 0 0 137350

 

 Ja, és manapság az a divat, hogy az új pumpa is szar. Én is vettem másikat, de ugyanúgy nem működik mint a gyári.  ://

(mondjuk megoldottam, de még nem cseréltem ki)

Előzmény: 409 (137349)
409 Creative Commons License 4 napja 0 1 137349

Vedd le a motorról a csatlakozóját, hogy akkor is leürül-e a szűrő. ha nem, akkor a csőben/pumpában van a hiba. Megjegyzem az enyémen soha nem volt jó a kézipumpa, de az egész téli állás alatt sem engedte vissza a benzint, elsőre indult pumpálás nélkül is. Hiába is pumpáltam volna, nem csinál semmit.  ://

Előzmény: italian stallion (137347)
L_áma Creative Commons License 4 napja 0 1 137348

Bármi is lehet.... tápszivattyú és a tank közt nem nyomás van a csőben, hanem "szívás". Az pedíg szívás, mert bemegy a levegő, de nem jön ki a benya, nem árulkodik.

Van olyan gumicső repedés, ami.... ha jobb kunkor van a csőben, akkor megnyílik kicsit, és beereszt levegőt, ha meg bal kunkor van épp a csövön, akkor bezáródik, és minden fasza.

 

Az igazi megoldás: új cső, új bilincsek, odafigyelés....

 

 

.. és én közben szoktam mormolni a "hiszekegyet". Van hogy az is segít. Ha nem, akkor tudom fordítva is: "hogy az a b... re... rihe... bü... ku.. sza.. an...", és van hogy ez hoz eredményt!

 

:)))

Előzmény: italian stallion (137347)
italian stallion Creative Commons License 4 napja 0 0 137347

Köszi! Gondolom ez esetben kellene lássak üzemanyag folyást is, és ez a repedés mindenféleképpen a pumpa és a motor között kell legyen, vagy esetleg maga a csatlakozó szelep gyűrűje...?

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (137346)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 1 137346

Üvemanyag vezetéken pici repedés. Nézd végig jó alaposan!

Előzmény: italian stallion (137345)
italian stallion Creative Commons License 4 napja 0 0 137345

Sziasztok!
Suzuki DF15/2003/ üzemanyag probléma: telet követően a kézi üzemanyag pumpa feladta, láttam, hogy az üzemanyag szűrőig eljut a benzin, de mindig vissza is folyik, persze nem keményedik fel a pumpa. Pumpát cseréltem, probléma megoldódott, motor ment egy napot, többszöri indítással. Következő nap probléma előállt ismét, pumpa nem keményedik fel, üzemanyag visszafolyik a szűrőtől...létezik, hogy ennyire nem volt szerencsém, és kifogtam egy hibás pumpát rossz visszafolyást gátlóval (új pumpa volt), vagy lehet itt még valami a háttérben, ami ezt okozhatja? Akár a pumpa meghibásodását? Tank levegőző szelep nyitva:-)   

ntom2020 Creative Commons License 5 napja 0 0 137344

Sziasztok.

Ma végre lejutottam Dunára. https://streamable.com/k0a22v

Vének - Szúnyog sziget, Győrig 3/4 gáz, 45-50km/h, Győrön át, 5 -7 km/h szinte alapjárat.  15 liter fogyott csak. Egyenlőre nem piszkálom tovább a karbin a csavarokat. Szépen ment, alapjáraton is, végre. 

HZtn74 Creative Commons License 5 napja 0 0 137343

Ma már nem jutottam le a Dunára.... :(

 

Visszaraktam a gyári Suzuki 10L es tankot a gyári Suzi gyorscsatlakózóval, szombaton egy EVAL műanyag gyorscsati régi MERCURY szabvány egy szintén utángyártott műanyag tank volt benne. Marad a 12 es csiga fent, de viszem magammal majd a gyári 9est és a Solas 11 est, van olyan sekély partszakasz ,ahol lehet csereberélni.

 

 

Előzmény: Takyka! (137342)
Takyka! Creative Commons License 5 napja 0 0 137342

Majd írd meg, mit mutat az ellenpróba!

 

T.

Előzmény: HZtn74 (137340)
Béci 72 Creative Commons License 5 napja 0 0 137341

A hab se előny mindig...

Előzmény: HZtn74 (137339)
HZtn74 Creative Commons License 5 napja 0 0 137340

Volt annyi eszem ,h visszafordultam, azaz lefele is mentem... :D :P

 

Előzmény: Béci 72 (137337)
HZtn74 Creative Commons License 5 napja 0 0 137339

Víz nem mehetett bele, mert futón volt egész télen. Illetve ki van öntve habbal. 

Előzmény: bowdy (137338)
bowdy Creative Commons License 5 napja 0 0 137338

Más lesz ott a hiba.

Nem került víz a testbe, esetleg alga stb?

Nekem 12 es van fent, de 3 személlyel is vígan kiteszi. 5 m es lapos kb 150-200 kilós test.

Előzmény: HZtn74 (137336)
Béci 72 Creative Commons License 5 napja 0 0 137337

Lehet,hogy begyorsult a Duna🙂

Előzmény: HZtn74 (137332)
HZtn74 Creative Commons License 6 napja 0 0 137336

Solas 11 es volt fent tavaly , aztán ősszel elkezdtem agyalni, h meg kellene prószálni a 12 est, de jött a fagy. Van gyári 9 - Solas 11 - gyári 12, Laci-tól Captain 10 es volt még nálam nagyon rég próbálni... Természetesen megy vissza a Solas 11 próbálni, remélem lejutok még holnap...

Előzmény: Takyka! (137335)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!