Ezt a csatit iktattam ki még a múlt héten. Ment vissza a gyári Suzuki csati a 10L es tankkal. Illetve az aksi bal leghátulról elkerült előre, az orr alá a lábtér elé.
Ma lejutottam a Dunára, vittem 3 csigát, de csak 2 lett próbálva.
OEM Suzuki 12 es / DF20, 3x 9 1/4 x 12 / csak hegymenetben próbáltam egy személy 28-29Km/h maxRPM 4800-4900
OEM Suzuki 9 es / 3x 9 1/4 x 9 / hegymenetben egy személy 33-34Km/h , völgymenetben 40-42Km/h maxRPM 6050-6100
A 12 es csiga "sebességét" azaz hegymenet ~29Km/h RPM 5300-5600 körül tudta.
Vác - Zebegény között szerintem érezhetően változik a "sodrás" ,azaz mivel folyamatosan haladtam, voltak RPM vagy Km/h eltérések.
Valójában a kézipumpa nélkül sem engedheti vissza a benzint, ha jó a kisnyomású tápszivattyú. (és nem kap sehol levegőt a szívóágban)
Nekem csak akkor kell/ene/ a kézipumpa ha megbontom az üza rendszert. Beépített tankom van, így nem kell széthúzgálnom a motornál a csövet. Eddig kétszer lett volna rá szükség, amikor összeraktam és amikor szűrőt cseréltem.
" .. és én közben szoktam mormolni a "hiszekegyet". Van hogy az is segít. Ha nem, akkor tudom fordítva is: "hogy az a b... re... rihe... bü... ku.. sza.. an...", és van hogy ez hoz eredményt! "
Vedd le a motorról a csatlakozóját, hogy akkor is leürül-e a szűrő. ha nem, akkor a csőben/pumpában van a hiba. Megjegyzem az enyémen soha nem volt jó a kézipumpa, de az egész téli állás alatt sem engedte vissza a benzint, elsőre indult pumpálás nélkül is. Hiába is pumpáltam volna, nem csinál semmit. ://
Bármi is lehet.... tápszivattyú és a tank közt nem nyomás van a csőben, hanem "szívás". Az pedíg szívás, mert bemegy a levegő, de nem jön ki a benya, nem árulkodik.
Van olyan gumicső repedés, ami.... ha jobb kunkor van a csőben, akkor megnyílik kicsit, és beereszt levegőt, ha meg bal kunkor van épp a csövön, akkor bezáródik, és minden fasza.
Az igazi megoldás: új cső, új bilincsek, odafigyelés....
.. és én közben szoktam mormolni a "hiszekegyet". Van hogy az is segít. Ha nem, akkor tudom fordítva is: "hogy az a b... re... rihe... bü... ku.. sza.. an...", és van hogy ez hoz eredményt!
Köszi! Gondolom ez esetben kellene lássak üzemanyag folyást is, és ez a repedés mindenféleképpen a pumpa és a motor között kell legyen, vagy esetleg maga a csatlakozó szelep gyűrűje...?
Sziasztok! Suzuki DF15/2003/ üzemanyag probléma: telet követően a kézi üzemanyag pumpa feladta, láttam, hogy az üzemanyag szűrőig eljut a benzin, de mindig vissza is folyik, persze nem keményedik fel a pumpa. Pumpát cseréltem, probléma megoldódott, motor ment egy napot, többszöri indítással. Következő nap probléma előállt ismét, pumpa nem keményedik fel, üzemanyag visszafolyik a szűrőtől...létezik, hogy ennyire nem volt szerencsém, és kifogtam egy hibás pumpát rossz visszafolyást gátlóval (új pumpa volt), vagy lehet itt még valami a háttérben, ami ezt okozhatja? Akár a pumpa meghibásodását? Tank levegőző szelep nyitva:-)
Vének - Szúnyog sziget, Győrig 3/4 gáz, 45-50km/h, Győrön át, 5 -7 km/h szinte alapjárat. 15 liter fogyott csak. Egyenlőre nem piszkálom tovább a karbin a csavarokat. Szépen ment, alapjáraton is, végre.
Visszaraktam a gyári Suzuki 10L es tankot a gyári Suzi gyorscsatlakózóval, szombaton egy EVAL műanyag gyorscsati régi MERCURY szabvány egy szintén utángyártott műanyag tank volt benne. Marad a 12 es csiga fent, de viszem magammal majd a gyári 9est és a Solas 11 est, van olyan sekély partszakasz ,ahol lehet csereberélni.
Solas 11 es volt fent tavaly , aztán ősszel elkezdtem agyalni, h meg kellene prószálni a 12 est, de jött a fagy. Van gyári 9 - Solas 11 - gyári 12, Laci-tól Captain 10 es volt még nálam nagyon rég próbálni... Természetesen megy vissza a Solas 11 próbálni, remélem lejutok még holnap...