Utána egy hómaróval felszedték kamionba, a maradékot végigtolták egy gréderrel és az újabb kupacot megint kamionra rakták. De szerintem rendkívül időigényes meló és cserébe még csak nem is lett egy látványos eredménye, ugyanezt a melót két Unimoggal is meg lehetett volna csinálni.
Én orosz videókat nézek, már vártam, hogy telibe bassza a fát és felfordul. Vagy valami hasznosabb. Aztán nem értettem, mert ilyen úton simán lehet közlekedni, de kibassza a havat csíkba a közepére, oszt nem is néztem tovább, nem akarom érteni.
Állóra fékező autó elől jelentősen nagyobb eséllyel bukkanhat ki egy kóbor kutya, egy barátságos bobcates vagy ha végképp nincs mákja akkor az éppen kitolató szippantós ifa, ezért arra "ráelőzni ezerrel" nagyságrendileg nagyobb felelőtlenségnek érzem és jelentős csúsztatás ha már innen indítunk.
Korán reggel történő TC olvasásnak vannak olyan veszélyei, hogy az ember tanul valamit.
Én például megtudtam, hogy "a „brief”, azaz a kis műanyag tasak a használati utasítással, a rádió kezelési könyvével."
Érdekes ez annak a tanácsnak a fényében, hogy "A német papírok olvasását érdemes megtanulni ma egy autóvásárlós itthoni kalandhoz is"
A rosszindulatú sugalmazás pedig akkor sem elegáns, ha két külömböző bekezdésbe "rejtik":
"Miért nem tudja az elektronika, hogy mennyi telt el az utolsó szerviz óta?
A választ mindenkinek a fantáziájára bízom."
Végül: "Most komolyan, kellene egy vásárlói dacszövetséget kötni, mely szerint szervizkönyv és értékelhető próbaút nélkül, piaci áron senki nem áll szóba az eladókkal."
Mik a tapasztalataid hány százalékuk kapcsolja le ezután?
Szemből jövők tiszta időben sötétben ködlámpázók esetén mennyire hatásos? Saját tapasztalat 100/1. Ha felkapcsolom én is a ködlámpát, még Ők húzzák rá a refit.
Jöttem haza Lengyelországból, a szlovák szakaszon már korom sötét volt. Zólyom és a határ közt már egy ideje nézelődött mögöttem egy kocsi, de sehol nem tudott előzni. Beértünk egy egyenesbe, és akkor kiment. Nem lehetett valami izmos autó, mert GPS szerint száznál nem mentem gyorsabban, de elég lassan haladt el mellettem. Abban a pillanatban, mikor elkezdett előzni, kicsit távolabb megjelent egy jobb oldali bekötőúton egy kocsi balra (azaz felénk) indexelve. Úgy gondolta, hogy előttem még kifér, az engem előző kocsit meg valószínű nem látta (takartam), és elkezdett kanyarodni. Abba a sávba, ahol ugye jött az engem előző. Nagyot fékeztem, közben az futott át az agyamon, hogy itt most ki fog nekem/elém vágódni, aztán valahogy megúszták, de a másik két kocsiban alighanem barnultak a gatyák.
Mögöttem egy Galaxy-szerűség (vagy Sharan, vagy ilyesmi) jött, én Jeep Renegade-ban ültem, a 206-os-ból semmit sem láthatott az ember abból, ami előtte történik. Lassítottunk - előzött gondolkodás nélkül.
Sajnálom szegény nőt. A két "norvég" úgy ordított vele, mint valami idiótával. Pedig abban a keskeny utcában előzni eleve hülyeség. Pár 100 méter az egész.
Ok, hogy ő a hibás, de ott, a helyszínen végignézve mégiscsak az volt az ember érzése, hogy a sort ezerrel előző bunkót nem védheti a törvény. Ezek szerint de.
Félre ne érts, azt se értem, hogy a keresztutcából hogy mert kijönni valaki balra kanyarodni.
A kresz-vizsgán csak egy járművet rajzolnak irányonként a feladványba. A tanultak szerint balra kikanyarodhat egyszerre a védett útról jobbra kanyarodóval. Az övé a 3 pont. Ja, mégsem.
Oké, valóban (pedig visszaolvastam előtte direkt). Változtat ez bármin?
"Másrészt le volt írva miért, és 3 előtte menő autóval ezt láthatta is."
Jaja, a 206-osból szépen átlátta a komplett forgalmi helyzetet, az a kocsi pont arról híres. :-) (jimnek nemtom, milyen autója van amúgy.) Főleg ha már előzésben gondolkodott, akkor esetleg ki is lógott a szembesávba, majd pont onnan látja a hárommal előtte menő indexét.
Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor nem tudhatod, a lekanyarodó mögötti vagy az amögötti nem gondol-e hirtelen egyet és kezdi kikerülni a lekanyarodót.
Ez nem egy tiszta, rizikómentes helyzet semmiképp.
Félre ne érts, azt se értem, hogy a keresztutcából hogy mert kijönni valaki balra kanyarodni.
"Ha "szubjektív igazságérzetet" nézek akkor is minimum 80-20-ra adnám a felelősséget a nő "javára"."
A rosseb tudja, nézzük a másik felet. Mennek előtted többen (N>2), aztán egyszer csak lassítanak, majd megállnak, gőzöd sincs, miért. Ilyenkor arra KELL gondolni, hogy "bazmeg mijarák van vajon?"; akinek ilyenkor az az első meg a második gondolata is, hogy "nyomom a gázt, itthagyom a tötymörgő barmokat", az közveszélyes.
Ott van az. Ahogy a XVIII. utcából Ároktői lesz és átfordul a Diadalba. De ugyanebben a kanyarban az S előtt visszafelé is ott a főútvonal tábla, de a Diadal-Bártfai keresztben is van ismétlő tábla.
Mi (valójában a lányom) tavaly mikulás óta küzdünk egy szabálysértéssel. A szabálysértési előadó (fhdgy.) azt nem tudta, hogy hol kell megállni stop tábla esetén.
Simán lehet, hogy a jelen esetben a helyszínelő sem ismeri az előzésre vonatkozó szabályokat. A felelősséget sem ő fogja megállapítani.
Ez alapján csak volt valami: "főúton szabályos kereszteződésben is előzni, plusz megbüntették szabálysértésért, mert nem adott elsőbbséget a főúton közlekedőnek."
Nem teljesen belátható kereszteződésben előzni, hát nem egy okos dolog. Gondolom - mivel nem történt személyi sérülés és a kár sem jelentős - így volt a legegyszerűbb a rendőrség részéről. Nyilván nem is vizsgálják, hogy mennyivel mentek a norvégok.