Amire azt mondják, hogy a jó minőségű az kedvezményesen olyan 40-nél kezdődik.
1.5-re valszeg olcsóbb, nekem természetesen a 7 bordás legnagyobb kell. Néztem vivaróét is az is ilyen szórással megy.
Az olcsót azért nem akarom megvenni , mert állítólag csak heteket bír ki (volt fórumtársunk szerelő tesója mondta), szóval szerintem marad az SNR vagy Gates vagy ilyesmi olyan 32-40 körül (kovácsautó árakat néztem csak, de Zoli is 40 körül mondta).
Google nem a barátom, amit meg a kovácsautón találtam túl olcsónak tűnik (3800 körül /szett) ebay-en drágább volt de nem emlékszem fejből , hogy mennyi (30-40font?).
Nem térek vissza, hisz el sem szakadtam! :-) Az R5 helyett néztem ilyeneket, Erika most napi 40 km-t megy melóba, kellene valami takarékosabb, biztonságosabb.
Az az elképesztö ha már volt lecsavarva akkor minek huzták meg ennyire vissza,vagy még sosem volt meglazitva akkor pedig szintén nem kell vele erölködni,a gyárban normálisan huzzák meg
Nyilván nyitott tetövel tudom körbehallgatni hogy melyik oldalrol jön a zaj,részemröl nem fontos hogy a motortetö felerösitse mert jo a fülem még ha vak is vagyok :)
Néha előnyös, ha csukott tetővel van felvéve a hang, mert frekvenciától függően akár erősebben (jobban hallhatóan) hallatszik. Az, hogy ebben az esetben így van-e azt le kellene ellenőrizni. De azért mellékelhetett volna egy nyitott m.tetős videót is amivel körbejárja a motorteret közelebbről.
Nekem ebből semmi se derül ki, viszont ha AC-nál csinálja akkor a motorhoz csak akkor lehet köze, ha a főtengely szíjtárcsa kuka (ez egy dupla tömegű összegumizott, vulkanizált csoda). Ekkor a két tömeg egymáson súrlódik, mert ugye az ac terheli a szíjhajtást stb...
Az enyém is hangos AC bekapcs után, szerintem vagy a szíjtárcsa (ami nálam tudom, hogy kuka de most nincs kedvem 50e-ért venni újat) vagy az AC kompresszor csapágyas, lehet nálad valamelyik a gebasz.
Vagy azt hallani a videón, hogy bekapcsolod az ac-t és ekkor automatikusan elindul a ventilátor a hűtő mögött és annak van ilyen hangja.