Az az elképesztö ha már volt lecsavarva akkor minek huzták meg ennyire vissza,vagy még sosem volt meglazitva akkor pedig szintén nem kell vele erölködni,a gyárban normálisan huzzák meg
Nyilván nyitott tetövel tudom körbehallgatni hogy melyik oldalrol jön a zaj,részemröl nem fontos hogy a motortetö felerösitse mert jo a fülem még ha vak is vagyok :)
Néha előnyös, ha csukott tetővel van felvéve a hang, mert frekvenciától függően akár erősebben (jobban hallhatóan) hallatszik. Az, hogy ebben az esetben így van-e azt le kellene ellenőrizni. De azért mellékelhetett volna egy nyitott m.tetős videót is amivel körbejárja a motorteret közelebbről.
Nekem ebből semmi se derül ki, viszont ha AC-nál csinálja akkor a motorhoz csak akkor lehet köze, ha a főtengely szíjtárcsa kuka (ez egy dupla tömegű összegumizott, vulkanizált csoda). Ekkor a két tömeg egymáson súrlódik, mert ugye az ac terheli a szíjhajtást stb...
Az enyém is hangos AC bekapcs után, szerintem vagy a szíjtárcsa (ami nálam tudom, hogy kuka de most nincs kedvem 50e-ért venni újat) vagy az AC kompresszor csapágyas, lehet nálad valamelyik a gebasz.
Vagy azt hallani a videón, hogy bekapcsolod az ac-t és ekkor automatikusan elindul a ventilátor a hűtő mögött és annak van ilyen hangja.
Pár száz km van már csak nekem is a 100ezer km-ig. Az olaj már ott van a polcon pedig nem lesz benne 7 ezer km se de nálam is kap 100k-nál egy extra olajcserét.
Szombaton egy győri látogatásom volt cseszneki szerpentinnek 2 személlyel győri városi futkosással, klímával oda-vissza 4,2 átlag. Visszafelé egy kicsit durvultam a szerpentinen felfelé :) de a haza út még így is kijött 3,9 lit átlaggal.