Nyilván nyitott tetövel tudom körbehallgatni hogy melyik oldalrol jön a zaj,részemröl nem fontos hogy a motortetö felerösitse mert jo a fülem még ha vak is vagyok :)
Néha előnyös, ha csukott tetővel van felvéve a hang, mert frekvenciától függően akár erősebben (jobban hallhatóan) hallatszik. Az, hogy ebben az esetben így van-e azt le kellene ellenőrizni. De azért mellékelhetett volna egy nyitott m.tetős videót is amivel körbejárja a motorteret közelebbről.
Nekem ebből semmi se derül ki, viszont ha AC-nál csinálja akkor a motorhoz csak akkor lehet köze, ha a főtengely szíjtárcsa kuka (ez egy dupla tömegű összegumizott, vulkanizált csoda). Ekkor a két tömeg egymáson súrlódik, mert ugye az ac terheli a szíjhajtást stb...
Az enyém is hangos AC bekapcs után, szerintem vagy a szíjtárcsa (ami nálam tudom, hogy kuka de most nincs kedvem 50e-ért venni újat) vagy az AC kompresszor csapágyas, lehet nálad valamelyik a gebasz.
Vagy azt hallani a videón, hogy bekapcsolod az ac-t és ekkor automatikusan elindul a ventilátor a hűtő mögött és annak van ilyen hangja.
Pár száz km van már csak nekem is a 100ezer km-ig. Az olaj már ott van a polcon pedig nem lesz benne 7 ezer km se de nálam is kap 100k-nál egy extra olajcserét.
Szombaton egy győri látogatásom volt cseszneki szerpentinnek 2 személlyel győri városi futkosással, klímával oda-vissza 4,2 átlag. Visszafelé egy kicsit durvultam a szerpentinen felfelé :) de a haza út még így is kijött 3,9 lit átlaggal.
Én még nem kendácsoltam, de úgy nézem, kelleni fog. Az offroad szakaszon valami lehúzta a hővédőlemezt. Valamelyik délután alá kell másznom visszahajtogatni. Hm. Kényesek ezek a dieselek mindig csak szerelni kell őket. ;-(.
No meséljetek kinek hogy sikerült a hétvége, kit kellett trélerezni, ki kendácsolt dci-t, mi ismét autókáztunk egyet a benzinessel minden izgalom nélkül
Jol kifogtam az orosz crowát amit kint 81 ben vettem,minden darabja épp pedig már szedtem le vele m1 féltengelyanyát minden gond nélkül 2 méteres hosszabbitoval