Norci a fékcsövekre visszatérve egy adat amit tudok mondani,a fékeröszabályzo beállitásakor az elsö és a hátso munkahengerekhez nyomásméröt kell beszerelni,valaki megnyomja a féket,az elsö féknél amikor 110 bar a nyomás a hátsoknál 60 bar kell hogy legyen,ha nem igy van akkor állitani kell a fékeröszabályzon,de nem is ez a lényeg hanem hogy legalább erre a nyomásra kell méretezni a csöveket
Nebamán eladtad a törpemotorost? Azt amelyiknek be lett véve a derekábol? Persze csak 20 ezer km van benne ugye és teljesen sérülésmentesen ment el ? :)
Addig kinlodtam vele mig elökerült a két határolo,utána végig zongoráztam a fenti ikonokat amikböl az egyik a másolás lett,ettöl kezdve gyerekjáték és már nézhettem a hell reklámot vagy mi volt :)
Nekem nagyon bevált, egy trafó van csak, szelepeket 50 ezrenként állítani kell. Volt vele pár gondom, de ha nem is fillérekből, olcsón javítható. És ha kell, szedi a pacskert, igaz meg lett piszkálva kicsit.
Az 1,4 16v 5 pacival erösebb ha jol tudom mint a régebbi 1,6 8v,ráadásul kevesebbet eszik,nagy részük már klimás ami megint pozitiv,valamint a 99 elöttiek igencsak öregek,jönnek elö a korbol származo meghibásodások meg persze a rozsda
A 99 utániak hidrotökések nem kell szelepet állitani,csendesebb a járása,legyen benne lehetöleg 4 beru trafo a sagem helyett mert az nagy elöny,aztán ha megvetted akkor soroljuk még hogy miket érdemes átnézni esetleg cserélni,utána már csak az marad hogy nyomod neki ami a csövön kifér :)
Salgótarjánban 8-9 éve még volt Renault, aztán összevonták másik képviselettel. A szervíz vezetőjét Urbán úrnak hívták, én egy tréleres történet miatt kerültem oda az akkori Scenicemmel, de barátnőm Clióját is oda hordtuk. Alapos, jól felkészült szakember volt, nagyon korrektül vezette a szervízt. Ha még Tarjánban van, (és megtalálod) fordulj hozzá.