Szétszedték az üllések alatti csatikat is és befújták kontakt sprayvel mert az mondták az még szokott gebaszos lenni amikor mozgatják az üllést, de nem aludt el.
Nekem az ülés nélküli autózás után mikor visszaraktam az ülést akkor elmúlt a hibajelzés csak a hibatárolót kellett törölni. Azt meg hónapokra rá töröltük.
na majd mingyá jönnek a tipushibás m2 es tulajok és elmondják hogy ez a hibajelzés elmulik e önmagátol vagy mindenképp törölni kell,vagy ha épp Zoli megint beszédeleg ide akkor megmondja
Nem. Egy szerelő srác. Jól rakta össze mert mindennek megvan a helye. Azonban a diagnosztika még aktív hibaként jelzi. Tempomat viszont müködik limiter módban is. Rádió vezérlő is. Csak a légzsák ikon nem alszik el.
Van egy Renault Megane II grandtourom 2006-os 1,9 dci.
Ki lett benne cserélve a kormánykapcsoló mert el volt szakadva a szalag de azóta is aktív hibaként jelzi a légzsákot. A kapcsoló jó ki lett mérve és új és a tempomat meg működik. Első és oldalsó légzsákokat is hibaként jelzi.
Lehet gond a légzsák biztosítékkal? Hol van ebben a típusban a biztosítózó tábla? És nincs valakinek egy rajza, hogy melyik lehet a légzsáké?
van vonóhorgom, de alánéztem múltkor, amikor meg volt emelve és rendesen meg van csinálva a kábeleknek az átvezetö(nél a tömítés). de látszik, nem ott jön be a víz, hanem a teknönél: a kerék végétöl a löhárító és a másik kerék végének vonaláig végig kb. a képen is látszik, hogy oda van teljesen száradva ez a koszos, sáros cucc a peremre, meg ahogy folyt eddig le a müanyagon, nem is lehet csak így körömmel lekapirgálni a peremröl.
-------
viszont változik a program, mert belülröl nem férnék hozzá kb a feléhez, úgyhogy egy kedves barát segít és leszedjük a lökhárítót. rakunk rá egy 20 kiló pasztát, akkor aztán megb@szhatja a víz :D
Székesfehérváron megbízható és hozzáértő szerelőt tudnátok ajánlani? Eddig Zoltánhoz hordtam Maglódra, de innen már nagyon messze van. Jelenleg a bal elején valami nyiszog, ami lassan erősödik illetve a motor alapjáraton néha megrántja az egész autót, ami szintén elég zavaró.
Na úgy tünik megvan, hol folyik be a víz. eléggé látványosan látszik, nem tudom... eddig nem vettem volna észre?
Letisztítóm majd, amivel bírom, elöször lehet, hogy szappanos szivaccsal, aztán féktisztító és vagy alkohol, kikapirgálom a tömítést, ha tudom, aztán adok neki szilikont rendesen. úgy látom hozzá fogok férni a kinyomópisztollyal. a renault-nál nincs egyébként erre visszahívás, de szerintem nem is merném otthagyni nekik, hogy csinálják meg, mert az sicher, hogy még szarabb lenne a végén, mint most.
úgy látom, hogy az egész lökhárító felöli részt + kb az oldalát a kerékív kezdetéig kell leszigetelni, bár mondjuk a JH részen (mint a képen is) a fém alatta nem tudom, hogy fogok hozzáférni...
hátul állva, a csomagtartóba nézve lettek elnevezve az oldalak.
A Bridgestone Ecopia EP001S-ről mi a véleményetek? Azon ritka gumitípusok közé tartozik, melyek nedves tapadása is 'A' és üzemanyag-takarékossága is 'A', ennek ellenére egész emberi áron adják. Tehát maga az álom :)
Csak én vagyok szkeptikus a dologgal kapcsolatban? Ez a fizika meghazudtolása lenne, nem?