Nem tilos, csak akkor ird oda egyertelmuen, hogy negyen voltatok. Es erdekelt volna, hogy a hatso sor ilyenkor mennyire hasznalhato, szelfogoval pedig mennyit javul az elso. Nehez berakni? Hol lehet tarolni, ha nincs az utasterben? Egy kabrional ezek kifejezetten fontos infok lennenek. Szerintem.
Ezen eseteket szereted emlegetni, de egyszer gyűjtsd össze őket, ha lehet, mert nem emlékszem, hogy bármikor is azt állítottam volna, hogy tévedhetetlen vagyok.
És igen, aki szervezetten, falkában akkora f@sz, hogy a kétbites agyának nem esik le, hogy ezer forintjával összedobva legálisan füstölhetne napestig, azt ne sajnáljam már. Vagy csinálja az isten háta mögött, ne nyilvánosan kérkedve a Youtube-on.
"Van aki lehánnya az ülést, más robogóval akar felszállni, és van, aki kipróbálja a kis piros ablaktörő kalapácsot, amit csak vész esetén szabad használni."
"Itt a magas fogyasztás száz kilométerenként körülbelül negyven vagy még több litert, de ez függ a forgalomtól, a hegymenetektől, az évszaktól és egy kicsit az utasoktól is."
Hat nem tudom azert a 991-nel szerintem rögtön latni lehetett, hogy alacsonyabb, meg pont ennel joval többet frissült a design a 997-es kepes, mint azelött. Eleg csak a farat megnezni.
Mondjuk azt is ertem, hogy elegge kötött a forma, ezert nagy virtuozitast nem lehet megengedni.
Olyan, mint az aktuális Swift meg az elödje. Eleinte mindenki frissítésnek gondolta, mert annyira hasonlít a felmenöjére. De kiderült, hogy szinte semmi sem azonos bennük.
Igen. pl ezzel a mondattal nem igen tudok mit kezdeni:
"A modell alig különbözik a 997-es elődtől, pedig teljesen új. Más a karosszéria, a motor csak alapjaiban maradt, a futóműben sem nagyon van azonos alkatrész."
"Zavar, de csak ha fizetőképes kereslet vagy. Egyéb esetekben valóban nincs jelentősége. :)"
Mondjuk a franctuggya, egyáltalán, ha mindenki csak arról az autóról formálhatna véleményt, amelynek komolyan fontolgatja az újonnan megvásárlását, hát gyorsan megunná egymást az az öt aktív fórumozó. :-)
A másik, hogy akik (fiatal) használt autót vesznek, azok határozzák meg az újonnan vettek értékcsökkenését, ami meg visszahat az eladásokra...
Göbölyös Zsolt konkrétan elszabotálta a Lotus Omega tesztet, és most ezt is.
"Az elektronikus rendszereket sport módba kapcsolva minden kiéleződik. A hang érces lesz, a gázreakció azonnali, a futómű pedig kemény. A kormány direkt, a váltó pedig nyers, minden váltásnál úgy ránt, mint amikor keményen használjuk a kuplungot a kézi váltónál. A gyorsulás brutális és azonnali a gázpedál lenyomására, a PDK az előzés gondolatára is visszavált."
mindenre van egy darab jelző, ennyi a cikk, kész. ja, és megtudjuk, hogy rajtnál kilő az autó, és elhangzik az is, hogy ennél többre soha senkinek nem lehet szüksége, ami annyira elcsépelt és unalmas már.
viszont a katalógust szépen átfogalmazta TC-nyelvre. ennyit tud.
ilyenkor mondom, hogy azért becsüljük meg omm írásait, mert azokba legalább szorult élet és lelkesedés... ez egy rakás szar volt, már megint.