Keresés

Részletes keresés

pg54 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8957
MIBA 2/2002:

Modellvasúti Guiness-rekord:

A svéd-norvég ércvasút Dm3-as mozdonyának 1-es léptékű modellje 600 kocsiból álló 180 m hosszú vonatot vontatott el 31 m hosszan.
Az előkészületek (240 m pályaépítés stb.) 5 óra hosszat tartott.
A kísérletet tévések rögzítették, megtekinthető lesz 2002. február 23-án az ARD "Guiness-Show"-műsorában.

pg

pg54 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8956
Hopp, a fele kimaradt...

V63 001-007: 2100+2100

V63 008-056: 2200+2000

a tengelytáv.

pg

Előzmény: pg54 (8955)
pg54 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8955
Matiz!

"Ezert tunik ugy, hogy az egyik iranyba nagyobb a hely!"

tűnik???

pg

Előzmény: Törölt nick (8953)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8954
Ezt csak most vettem eszre, az igazin tenyleg csak 11 van, DURVA!
Előzmény: backspace (8952)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8953
OFF: a V63 jellegzetes forgovazaban ket motor egy iranyban, egy veluk szembe nez. Ezert tunik ugy, hogy az egyik iranyba nagyobb a hely! Lasd: Gigant Club jellegrajz, de megvan scannelve csak a V63 forgovaz rajza oldal- es felulnezetben! ON
Előzmény: luc72 (8943)
backspace Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8952
Deák V63: Már elnézést, de a géptér oldalán a szellozo rácsok száma nem csak 11 a valóságban, ellentétben a modellen 12 részre van osztva.
Valamint túl szélesek az ablakok körüli keretek, és ezáltal kicsik az ablakok.
(semminek nem tudunk örülni :-))
üdv
bs
Előzmény: luc72 (8950)
suri50 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8951
50 körül van, szerintem lehet vele alkudni.
Előzmény: BoGar (8948)
luc72 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8950
Hali

Szokásos reggeli nettezésem közepette akadtam eme gyöngyszemre. Déli, izzadságszagú modellvasutazás, a’la Turkis.
Érdemes megkukkantani, és vannak letölthető filmek is.
http://www.ferendeci.com/trains/

A V63rol annyit összképben nézve rossz, de a Deák gyártmányok között már jó. Futása eddigi készítményei közül a legjobb. De még így is kerreg, ívekben olyat dől, hogy azt hittem kiborul. A forgóváz maszkok nagyon csúnyák, valamelyiken onnan tudtam hogy az rugó, hogy láttam már mozdonyt élőben. A festés már most kopott. És a végére egy idézett.
A kiállítás legnagyobb sikerét aratta mozdonyunk.
A Fuggerth V43 nem konkurencia, mert az csak müanyag.
No comment.

pg54 Creative Commons License 2002.02.17 0 0 8949
Egyetértek!

Konkrétan:
- szerintem baj van az orr-rész dőlésszögeivel,
- túl keskeny az oldalrácsozás alatti kék sáv,
- és a már mások által leírtak (tábla, oldalrács)
pg

Előzmény: BoGar (8945)
BoGar Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8948
És mennyibve kerül egy ilyen??
Előzmény: suri50 (8947)
suri50 Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8947
Puff neki! Már megint lemaradtam a netről. Permanens programom a péntek esti őrület (hol van már a szomabt esti láz?) aminek egyenes következménye: 1. pénteken rendszerint nem ülök a gép elé, 2. szombat reggel 9 óra csak álmomban létezik. Egyébként ma is kinnt voltam, természetesen 11 után. Kérdésedre - bár ha kinnt voltál, biztosan láttad - a fazon a galérián van (a múltkor is ugyanott) az ablaktól visszafelé talán a harmadik asztalnál. Pont az orrom előtt vitték el a minta V40-est HO-ban (nem dőltem kardomba, mert én TT-zek, de TÉNYLEG GYÖNYÖRŰ!)
Előzmény: Törölt nick (8924)
suri50 Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8946
Hali BoGar!
Mindíg vannak nálam szerencsésebbek, nekem sajna az axelero a limit (vagy legalábbis nálam nem megy több egyszerre - lehet hogy el kellene olvasnom az ASDL megállapodást?)
Üdv: Péter
Előzmény: BoGar (8873)
BoGar Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8945
Ja és nekem valahogy ránézve nem tünik élethűnek a D. féle. Nektek az??

Üdv: BoGár

Előzmény: BoGar (8944)
BoGar Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8944
Sziasztok!

Nem tudom, nem emléxem rá, ki volt kint annak idején a börzén, amikor megvettem a műgyanta V63-ast. Elnézve a Deák félét, állítom az enyémhez fel sem érhet. Elnézegetve egyetlen hibát találtam, (persze a fizikai sérülést leszámítva,) ez pedig az, hogy túl vastagra csinálták a forgózsámolyt, amely kanyarodáskor bizony kilóg a kasztni alól. (A fizikai sérülés nem más, minthogy hő hatásra sajnos a kasztni egy oldala picit deformálodott.) A Deák félén érdekes, hogy nagyon át lehet látni a szürke bordák között, holott a valóságban én még sose láttam át. (Lehet, hogy az én szemem rossz??)

Üdv: BoGár

Előzmény: luc72 (8943)
luc72 Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8943
http://kep.tar.hu/luc72/images/pic695230.jpg
seTTebello Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8942
Nem biztos, hogy ez a V63 olyan rossz. Egy modell egész másképp mutat egy ilyen nagyfelbontású képen, másképp szabad szemmel nézve, másképp a pályán.

Egy V40-est pedig nagyon pontosan össze kell rakni, mert sok apró alkatrész van rajta, Kandó-háromszög etc.

Süveges Attila készít nagyon szép magyar modelleket, egy M43-at láttam, ha V63-at is készít akkor olcsóbb is mint a Deák.
Műgyanta, de nagyon igényes, szép, nem csillogó festés, korlátok, minden.

Törölt nick Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8941
És még kicsit OFF, nem kell különösebb technikai bravúr, hogy a Deák Modellsport könyvtáraiban megtaláljunk még pár képet, pl ezt :)
És innentől már teljesen OFF:
kép1
kép2
Csak hogy tudjuk, a vasútmodellezők is szeretik a humort :) (Van még jópár ilyen karikatúra ott.)
ON
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8940
A Deák hibák közben én is hibáztam, az első link helyesen.
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.16 0 0 8939
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8938
Lásd 8914 :-)

De én nem értem, akik képesek építeni egy olyan V40-est, ami ott látható, hogy adhatják ki ezt a Gigantot??? :(( Brühühü

Előzmény: Törölt nick (8937)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8937
Inkább ezen akadtam fel: ilyen gép nincs is!! (1299, az van)
http://www.deakmodellsport.hu/images/items/1011828376_big.jpg
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8936
Bízom benne, hogy lesz szép fröccsöntött, vagy akár szép réz belátható időn belül, mert megépíteni nem tudnám a mozdonyt (kézügyességem nem elég jó hozzá), és évek óta álmom egy Gigant-modell :-)
Előzmény: Törölt nick (8933)
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8935
Hopp, az újdonságoknál lévő kinagyítható képet nézd meg, csak azon látszik a tábla (ezek szerint nem mindre tettek).
Előzmény: gyurmosz (8934)
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8934
Nem, a gyári táblák mellett ott a pályaszámtábla is, középen! De az arányok sem jók. Sajnos ez nem úgy jött össze, ahogy kellett volna...
Előzmény: Törölt nick (8933)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8933
Erről beszéltem, az nem pályacímtábla, hanem a Ganz gyári táblák... Nézd meg bármelyik Gigantot, rajta van! Ezzel max az a gond, hogy ha nem tetszik, át kell festened kékre // szürkére....
(BTW, ha szép Gigantot akarsz, hát, akkor várjál még, hátha lesz fröccsöntött is.)
Előzmény: gyurmosz (8931)
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8932
Sőt, mást is találtam; a V43,1299, a pszáma viszont 2377(!!!) Nem tudom, mi van velük, de nem ezt szoktam meg.
Előzmény: gyurmosz (8931)
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8931
Pedig az volt, csak épp rézszínű :((( Találtam is róla képeket a www.deakmodellsport.hu-n, és sajna beigazolódott amit az előbb írtam... :-((((( Pedig azt hittem, lesz egy szép gigantom...
Előzmény: Törölt nick (8929)
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8930
Fent van pár új kép, amik már az új fotomasinával készültek. EZ a link vezet hozzájuk.
118 - még egyben
118 - hopp, lecsúszott a festék... A fehér réteg valamiért makacsabb volt, de végül az is lejött. Itt már látni, hogy lereszeltem ezt-azt róla. Lehet, hogy az ajtók kapaszkodói maradnak, mert nincs ötletem, hogyan távolíthatnám el őket anélkül, hogy a kasznit teljesen hazavágnám.
Törölt nick Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8929
biztos, hogy pályaszámtábla volt? (Alu szinű pályacímtábla?)
Tudod, van rajtuk is Ganz tábla, féksúlytábla, némelyiken név-tábla is...szóval...ki tudja, ekkorát csak nem bakiznak :)
Előzmény: gyurmosz (8928)
gyurmosz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 8928
Láttam futólag a Deák-féle V63-ast (028). A kérdésem az lenne, hogy vajon ez már végleges változat, vagy fognak rajta még csiszolni? Mert amennyit láttam belőle, még ráfér az alakítgatás (legalábbis a V43-mal és V46-tal összehasonlítva). Az nagyon nem tetszett, hogy az újfestésű gépen oldalt öntött psztábla IS volt (messziről láttam, de mintha a psz. sem felelt volna meg), ráadásul öntött tábla csak a 001-002-n volt...
Nos, a kérdés tehát az, hogy várható-e tökéletesített változat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!