A RAL színkódokat a V&M honlapon megtalálod. Szerintem maradj a modellfestéknél, az akrill nem az igazi. Nem tudom mi a különbség, de nekem az akrill nem jött be.
Sokkal csendesebb!! Muszaj ala tenni valamit! Allitolag a ROCO LINE agyazattal a legcsendesebb. Probakeppen raszortam erre egy kis zuzalekot, egesz turhetoen nezett ki.
TT vasútmodellemet kiárusítom! Az e-mail -ra kérném a jelenkezéseket. Cserébe küldök listát!
Csak hirdetés szintjénig írtam ide, és a törzsasztal / vasútmodellezés -t nem fogom figyelni!!! Köszi
A 2001-2002-es Sachsen katalogusban láttam máv-os 1:100-as poggyászkocsit,személykocsit,1:87-es hálokocsit.Nem néz ki furán ha összerakod öket egy asztalon?
Február hónapban a Märklin termékek 30-50%-os engedménnyel kaphatóak a Westendben illetve a MOM parkban lévő Märklin vasútmodell üzletben! Most igazán érdemes benézni hozzánk!
Probaltam keresni weboldalt ezügyben, de egyenlőre nincs semmi. A rajz igy stimmel, és igy működik is :)
Más, SOS: üldözőbe vett a technika ördöge. A cimlapról eltűntek a szóközök, nem tudok feltölteni sem, úgyhogy komolyan meggyűlt a bajom az internettel :-(( Mindenesetre, ura vagyok a helyzetnek :) de ha valahol hibát, elirást találtok, légyszives azonnal jelezzétek!! Köszönöm/jük!!
Sziasztok!
Mopi:
Ezek szerint majd' mindent jól kitaláltam/megértettem, de még mindíg van érthetetlen dolog :))
Ha a rajzon a bal oladli felső rögzítés egyben elzáraj a vastag cső felső felét, akkor is a jobb felső fele nyitott. Ebben az esetben a füst miért menne a vékony csövön mikor a nyitottabb részen is kimehet. A vékony cső alja szerintem nem érhet bele az olajba, mert akkor a felmelegedésre reagálva inkább "kiköpködné" az olajat mintsem füst alakjában távozna. Jól gondolkodom??
A felmelegedés milyen hőfokú? - nagyon meleg nem lehet, mert elolvad a műanyag "kasztni" - nem??
"A rajzodon a piros folt a fűttőellenállás ha jól sejtem. A fűttőell.-ról ami elmegy barnás-zöldes "vezeték" az tényleg elektromos vezeték, vagy rosszul gondolom?Az injekcióstű vastagságú cső a vastag cső közepén látható két szürkés színű rögzítéssel?
A "füstgépet" lehet kapcsolni, vagy egyszerűen nem teszel bele olajat?"
Igen, a piros a fűtőell. A barnás egyenes az érintkező-nyelv, ez az ell. aljához ér hozzá (annak os ilyen színű az alja). Az injekcióstű vastagságú cső a középső fekete, ami nem ér teljesen le. (A két szürke valóban a rögzítés.) Látod, tudod te ezt!!!
Digitális gépeken kapcsolható, ha üres, akkor inkább ki kell kapcsolni (különben nem lesz jó vége). A hagyományos gépeken pedig annyira füstöl, amennyire megy a gép (ha kifogy, az nem vészes, ezt még kibírja)
Dolgozni fogsz Kedves barátom és a mi honlapunk frissül a 2002 év BRAWA újdonságaival.
Kérem a nagyérdeműt lelkileg készüljön fel Nürnberg eseményeinek megismerésére(több cég). Megjelenés folyamatos, Matiz idejének függvénye.
A legjavát a filmek hívása után (a negatív film mégis csak ca. 27 millio pixelnyi) a V&M tavaszi számában találjátok. A felteendők digitál alapuak.
Addig is Luc-nak vigaszként feltesszük feltesszük a BRAWA gyönyört a 06-t. Személyesen megnyúztuk. Tökéletes, ha tudják hogyan. Ősszel szeretnénk a laopban bemutatni, de lehet. hogy később, mert lesz egy magyar meglepetés!
P.S.: Már itthonról, üdvözlet mindenkinek! A begyült halom emilt ma-holnap megválaszolom.
Pár hete írtam a ModellKit 1001 nél történt Brawa 06 lebőgéséről. Vagyis, hogy nem működtek csak berregtek. Akkor én azt szűrtem le, hogy a rudazat szorul. És meg lepve olvasom, a mozdony működéséhez elkell távolítani a vezérállásnál dolgokat ill. a rudazatokat takaró borítást. Na ezeket a boltban nem távolították el, így tulajdonképen nem a Brawa hibája. (Hol a szakszerű értelem az Erkelben)
Az egy más kérdés miért így csinálták Brawaék. A motor a mozdonyban kapott helyet, ereje elég komoly (bár egy kicsit hangos) de nem lehet teljesen kihasználni mert vagontól függően 5-7 darab váltókon ill. ívekben a szerkocsi kisiklik, leugrik a sínről. Valószínűleg ólom súlyokkal lehet rajta segíteni, bár az is közre játszik, hogy túl közel van a szerkocsi a mozdonyhoz és nagyon merev az összekötés. Itthon 99900 Ft a mozdony kint kb 75000-80000 Ft
A mostani börzén már nem láttam a dobozt.
Egyre több az Nes cucc a börzén. Jót beszálgetünk Rézgarasal, ja és bocs, de olyan partizán szerüen mentünk el.
Ezen a héten előreláthatólag csak szerdán (kedd estétől csütörtök reggelig) leszek netközelben.
Pillanatnyilag az emailom is működik, de ebből semmi biztosra nem lehet következtetni...
Szombaton estére érkezem haza.
Próbáld meg emailon, és itt is figyelmeztess léccí!
Előre is mindent nagyon köszönök!
pg
Igen. Egyre inkább azon gondolkodom, hogy mi lenne, ha építenék egy modellt magamnak, rézből. Na nem mindjárt V63-at, hanem egy M28-ast, jó nagyot, mert minél kissebb, annál nehezebb lenne. Aztán építenék egy Bax kocsit hozzá... Egyenlőre még csak terv.
A 118-as átépítése folyik, de amíg nincs meg legalább a másik kaszni, nem tudom befejezni. A festés..hát, azt majd meglátjuk, sikerül-e.....Ami változik/változott: makett lett belőle, vezetőállást kapott, nyitható ajtók (jobb híjján Fuggerth kocsikból nyert rugókkal), "rendes" kapaszkodó rudak (a műanyag reszelése miatt kellene javítani a festést), a tetején a ventillátorokat kivágom és rácsot teszek a helyére (itt is kellene festeni). A forgóvázon is lenne mit gyúrni, de az már nagy falat az előbbiekhez képest. Ha úgy sikerül, hogy érdemes lesz bemutatni, hát bemutatom majd a végeredményt :))) Ha nem, akkor inkább csak magam "gyönyörködöm" benne :)