Sok kedvezményes vásárt,
jó börzéket,
még jobb kiállításokat,
magyar Taurust 0-ban, H0-ban, TT-ben, N-ben, Z-ben,
még nagyobb lakást,
időt és pénzt korlátlanul,
szóval: BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT MINDEN MODELLEZŐNEK!
pg
Na jó őszinte leszek. Erősen nézegettem, hogy mi ez az érdekes háttér a BR35 1. képénél! Úgy nézett ki mint egy -nem is tudom- nagyon modern gyárépület a cégérrel (ez volt a Thomson felirat).
Csak a 2. képen láttam, hogy ez egy mezei TV. Nagyon tetszett!! Csak ezért jegyeztem meg a dolgot.
(Egyébként legjobb hasznosítási módja az elöőbbinek, ha a fal felé fordítod, nagyon szép efekteket tud csinálni, vagy akár disco-világítást:-)
Egyenlőre helyszűke miatt nincs itthon terepasztalom, így gyorsba dobtam fel a TV elé a cuccokat, egyébként ez a TV másra is nagyon jó.
Az északi fűtőház tulajdonképpen készen van, épületek nélkül 1:87 ben, de neki is megszűnt a helye, így most össze van csomagolva. Remélhetőleg lesz neki végleges helye, ahol mindenki meg nézheti. A füstinek, meg a Köz.muz.nak nem kellet, de a Lángosokhoz sem viszem.
Torrente
Felnyomom a képeket. Egyébként ennek a srácnak az volt a mániája, hogy minden áron egy deportáló szerelvényt akart össze alítani.
bocs! egy kicsit elcsesztem ezt a linkes dolgot :)
Na mégegyszer....(a "href" -et egybe kell írni én megpróbálom becsapni a szóközzel a böngészőt-remélem sikerül :)
"De többet a Webzine-n lehet megtudni"
Ha most sem jó elküldöm levélben
Bocs mindenkitől az OFF-ért :)
Nem akarom a tanakodást újragerjeszteni, de négy napig nem voltam netközelben, azért nem írtam be hamarabb.
Az általam említett Petrik Ottó: Vasútmodellezés című könyvben van jellegrajz is a NOHAB-ról, amelyen a főméretek együtt is kiadják a jelzett 18600 mm-t.
Így az alábbi méretek találhatók rajta:
- ütköző: 600 mm
- ütköző talpától 1. tengelyig: 1550 mm
- tengelytávolság forgóvázban mindenütt: 2000 mm
- belső tengelytávolság (3. és 4. között): 6300 mm
Egyébként kiváncsian várom, hogy végül is le fogja-e mérni valaki a Füstiben... :-)))
Köszönöm seTTebello, ha a németben több a kép mint a szöveg, akkor jöhet :)!
Ha jól tudom igy lehet linket elhelyezni a szövegbe:
"De többet a Webzine-n lehet megtudni"
Amit feltettél nekem annak mi a forrása?
Még anno a kecskeméti koromban a gyerekekkel csináltunk egy nagy H0-ás asztalt (ma is ott van). Azon saját készítésű és gyári 1:87-től a TT-n át N-ig mindenféle épület volt. Nem tudom, hol olvastam azt a jótanácsot, de nagyon bevált: a perspektívához kell (érdemes, lehet) igazítani az épületek méretarányát. Így a néző felőli oldalra kerültek a H0-ások, leghátulra az N-esek. Annyira bejött az ötlet, hogy - optikai csalódás révén - a valóságosnál nagyobbnak tűnt emiatt az asztal.
Abban persze teljesen igazad van, hogy a vágányközeli épület nem lehet más, csak a járművekkel azonos méretarányú. Ezt a problémát mi bölcsen kikerültük... :-))
Krupiz
http://www.tar.hu/settebello/t.JPG
Magyarul egyelőre ennyi van. Van még németül, ha akarod felteszeszem.
OT Hogyan kell ilyen közvetlen hivatkozást csinálni? Klikk, és már ott is vagy.
Hogy a fene essen bele! Pedig pályáztam egy új példányra! Olyan szép mozdony, ezek szerint TT-ben csak volt...!
Mindegy, majd frizírozom a mostanit, meg van egy ötletem a hajtás egyszerű feltuningolására, ha kész és műxik, akkor közzéteszem, de várni kell rá, mert tavaszra el kell készülnöm némi elektronikákkal.
Apropó tuning! A börzén feltűnt egy tagnál belső berendezés a TT-s porosz kéttengelyes kocsikhoz, szándékomban áll "tesztelni"...
Ez a méretarány kérdés egy jó kérdés!!!
Menyasszonyom kérdezte, hogy a kivilágított "Y" kocsimba miért nem teszek "utasokat"? Nosza kipróbáltuk! Ekkor derült ki, hogy a leendő "utas" nem fér be a kocsiba. Tudom, a kocsi nem pontosan 1:120, de az "utas" sem, csak ő a másik irányba tér el. Akkor most mi csináljunk az épületekkel? Ha nem túl vonatközeli, akkor még elmegy, de egy állomásépület, netán "stellwerk"...
steve
P.S.: a BR23 1970-ben lett BR35, amikor az egész mozdonyflottát átszámozták. Érdekes, hogy a pályaszámokban csak a sorozatjel változott, legalábbis a BR23/35-nél.
Nem tudnád felrakni a bécsi fényképeket?Fényképezd le a képeket a digitálissal,és úgy megpróbálnád felrakni.
Amúgy Király a transzport mozdony!Tudod mire gondolok!
Itt van a Trainz nálunk gyere érte!
Nem tudom feltünt e, hogy elég szép számmal Faller Ho valójában TT (egzakt 1:120) és a terepasztalok hátteréül szolgáló 380cm-es diorámák között is négy TT méretarányú. Híd is van a szériában. Ha érdekel benneteket, katalogus számmal képpel feltesszük a V&M webre.