Keresés

Részletes keresés

RolandTT Creative Commons License 2001.12.01 0 0 7391
Na megtaláltam nagynehezen a jelszavamat!
Off
Matiz képek indulnak!!! Szia!
On
Előzmény: Törölt nick (7377)
BoGar Creative Commons License 2001.12.01 0 0 7390
Szia TEE!

A Trix ára mennyire hasonlít a Märklinéra, azaz milyen az árfekvése??

Köszi: BoGár

Előzmény: TEE (7389)
TEE Creative Commons License 2001.12.01 0 0 7389
BéPé!

Épp tegnap mondták nekem, hogy ki lett küldve egy több oldalból álló Trix megrendelés a németeknek! Már csak arra kell várni, hogy leszállítsák! Katalógusunk sajna egyelőre még nincs is róla. :-(
A V188-at egy három gépből álló mozdonyszettben találtam meg a V120-al és a V140-nel együtt a tavalyi Märklin katalógusban. Van Trix cikkszáma is, de majd holnap megnézem az idei katalógust.

Üdv: TEE

Előzmény: BéPé (7361)
TEE Creative Commons License 2001.12.01 0 0 7388
Crash!

Sajnálom, ha nem értetted a poént, mert ezt bizony az volt! (Lucnak pl. egyértelműen.) Egyébiránt már 10 éve dolgozom a kereskedelemben, úgyhogy van némi fogalmam a dolgokról. Fapofával pedig nem lehet a pult mögött állni, mert annak láttán tényleg kifordul az üzletből a kuncsaft! Igazad van, hogy mindent a vevőért, és ha visszaolvasol egy hónapnyit, akkor láthatod, hogy mindenkinek igyekszem itt is mihamarabb válaszolgatni a kérdéseire!
Mondd, beszéltem én valamikor is a bolt ellen?! Mi mást képviselnék, mint annak az érdekeit? Nekem is az a célom, hogy minél több elégedett vásárlónk legyen, hiszen egyedül ők tarthatják fenn ezt az üzletet és persze az én állásomat!

No, ennyit az újabb OFF-ról

TEE

Előzmény: crash__override (7368)
Szucs Lajos Creative Commons License 2001.12.01 0 0 7387
egy kis Reklám
crash__override Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7386
Ertettem a viccet :-)

fussunk ossze, es gyere el hozzam, es megmutatom, milyen egy igazi N-es allomas, hosszu vonatokkal.

Nagyon szívesen.

Akkor megbeszeltuk :-)

Előzmény: rezgaras (7384)
pg54 Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7385
Rezgaras!

Addig is ("hazajövetel") nézd meg a V&M lapján Matiz kecskeméti képeit! Ott aztán vannak hosszú N-es vonatok!
pg

Előzmény: rezgaras (7384)
rezgaras Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7384
crash__override írta:

> Nalam 329 a minimum, az H0-ban 600-nak felel meg... Szerintem ez mar eleg jo.

Persze, csak vicceltem, bár félig-meddig komolyan. Én sok kritikát kapok amiatt, hogy a HO-mozdonyaimnak legalább 500mm-es ívsugár kell. Egyesek még külön büszkék is rá, hogy a gyorsvonati mozdonyuk 328mm-es sugarú íven is elmegy. Csak azért panaszkodnak, hogy az oldalt kilógó orra nekimegy az alagút bejárat oldalának...

Borzalmasan néz ki szvsz., amikor egy hosszú kocsi az egyik oldalon teljesen belóg az ív fölé, a másik oldalon pedig a sín messze kikunkorodik alóla.

> fussunk ossze, es gyere el hozzam, es megmutatom, milyen egy igazi N-es allomas, hosszu vonatokkal.

Nagyon szívesen.

Előzmény: crash__override (7383)
crash__override Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7383
Ha én N-eznék, soha nem raknék le 500mm-nél kisebb sugarú ívet (na jó, a mellékvonalon 400mm-t ;-)

Haat, az az 500mm eleg durva :-) Nalam 329 a minimum, az H0-ban 600-nak felel meg... Szerintem ez mar eleg jo.

Egyszer büszkén veritek a melletek, hogy ti igazi vonatokat tudtok igazi pályákon felvonultatni, amíg a HO-sok csak szenvednek. Aztán ugyanazt csináljátok kicsiben.
Legkozelebb, ha hazajossz, fussunk ossze, es gyere el hozzam, es megmutatom, milyen egy igazi N-es allomas, hosszu vonatokkal.

Zsolt mar latta, igaz,Zsolt ?

Előzmény: rezgaras (7373)
rezgaras Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7382
thiwi írta:

> Egyfázisú, CG-1 osztályú,

Jól ismerem. Van egy könyvem róla, és megvan a Mehano modell is. Láttam egy igazit is az Illinois Múzeumban, sajnos az áramszedôje épp le volt szerelve.

A GG-1 volt általános vélekedés szerint a valaha is épített legjobb amerikai villanymozdony. Két utána kifejlesztett gépet is túlélt (E44, E60), mert egyszerűen még öreg korában is sokkal jobb volt náluk!

A modellt a Mehano gyártja, de azt hiszem a Rivarossi is forgalmazza. Hogy ez aztán ugyanaz a modell-e, azt nem tudom. Az én modellemben 5 pólusú hosszában elhelyezett motor van, kardántengellyel, de nincs benne lendkerék. Lehet, hogy az újabbakban már van. A legérdekesebb a "kardáncsukló": egy hosszában elhelyezett tekercsrugóból áll. Működik!!! A motor viszonylag lassú futású, az áttétel kicsi, emiatt a modell kissé egyenetlenűl jár.

Régebben olyan 40$ környékén árulták, mostanában felment az ára, olyan 70-80$-ért adják.

Előzmény: thiwi (7379)
Fecus Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7381
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy kik frizíroznak Piko H0 Nohabot. Festeni kellene veres csillagosra és a lámpákat szétrakni, meg amit még lehet rajta javítani. Aki elvállalta a nyáron, még nem kezdett hozzá különböző privát problémák miatt.
Bármilyen kapcsolat jöhet (tel, mobil, emil...) akár magánban is.

Kösz,
Feri

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7380
A formája a Nohabra hasonlít leginkább, de két vezetőállása van.
Amikor legotóljára Nohabot láttam, annak is két vezetőállása volt ;-))
Előzmény: thiwi (7379)
thiwi Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7379
Szia Rézgaras
A Pennsylvania mozdonyt emlékezetből írtam le, már nem értem rá megnézni. Fel akartam tenni a képét, de nem sikerült. Egyfázisú, CG-1 osztályú, 2-Co-Co-2, 2 motoros mozdony modellje. Szolgálati súly 216,5 t, legnagyobb sebesség 161 km/h. A formája a Nohabra hasonlít leginkább, de két vezetőállása van. A szélvédő elött van az áramszedő. Színe fekete, az ablakok alatt 5 sárga csík, ezalatt a Pennsylvania felirat. Az árát nem kérdeztem, új vevő jött be. Ha érdekel csatolt fálylként elküldöm a képét.
Volt még 2 F7-A, az egyik Santa Fe festéssel, ha nem csalódunk.
PS. Azért 1946, mert hírtelenjében összekevertem a szintén pennsylvániás, T-1 osztályú mallettel.
Előzmény: rezgaras (7366)
BoGar Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7378
OFF

Jó hogy látlak Roland! (Jelen esetben TableTop.)
Ha tényleg szeretnéd te frissíteni azokat a részeket, amit most tettem fel töled, akkor írj, és megy a jelszó!

Üdv: BoGár

ON

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.30 0 0 7377
At tudod kuldeni a start-szettes kepet? :-)) Orulnenk neki :-))
Előzmény: TableTop (7376)
TableTop Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7376
Ja a teljesség kedvéjért -bár gondolom nem is ezek érdekelnek-, de a WebZinen is látható Exkluzív modell 86000,- Ft. Ilyen is van.
TableTop Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7375
Váltó régi tip. (íves és egyenes is): 2700,- Ft Újonnan, 550-1200 használtban, állapottól és árustól függően.
Sínek 228 mm (Nr.:06110) 240,- új 50-90 használt, u ennyi a hosszabb ívek (gondolom érted). Ennél rövidebbek: 90-130 Új 10-60 használt. Relé 2500,- úl 1200-1700 old. Kocsik: Teher 2500-12000 többség átlag 5000,- Ft új Tillig, 300-2500 használt BTTB, Személy 3500-11000,- Tillig, 800-3500,- BTTB, mozdonyok 9700-63000 Tillig, Jatt, Gützold, Brawa, Pmt, Beckmann, 2500-14000 használt, (jó helyen 2500-max 8000,-).
Üdv
Előzmény: TT fan (7365)
pg54 Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7374
Rezgaras!

Tökéletesen igazad van!
Csak annakidején az N elsősorban azzal reklámozta magát, hogy kis helyen is elfér...
Namármost: vagy normális ív, vagy kis hely - a kettő együtt nem megy.
pg

Előzmény: rezgaras (7373)
rezgaras Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7373
crash__override írta:

> a 228mm-t adja meg ajanlott minimumnak.

Meg vagytok ti buggyanva, N-esek. ;-))) Egyszer büszkén veritek a melletek, hogy ti igazi vonatokat tudtok igazi pályákon felvonultatni, amíg a HO-sok csak szenvednek. Aztán ugyanazt csináljátok kicsiben.

Ha én N-eznék, soha nem raknék le 500mm-nél kisebb sugarú ívet (na jó, a mellékvonalon 400mm-t ;-)

Előzmény: crash__override (7372)
crash__override Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7372
jaja,de en arra akartam ramutatni, hogy ugyanazon a helyen N-ben jobban nez ki az iv,... A 193mm-t mar nem preferaljak a gyartok. Mindenki altalaban a 228mm-t adja meg ajanlott minimumnak. Mondjuk, egy 1:160-as kocsi azon is eleg randan fest...
Előzmény: pg54 (7371)
pg54 Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7371
Crash_override!

"amig egy 380-as ivben a H0-as kocsi iszonyatosan belog, ugyanott az N remekul nez ki"

Abben igen!
De a PIKO N szűkebbik íve R = 193 mm-es volt!
Volt ott be- (és ki-) lógás jócskán...

pg

Előzmény: crash__override (7370)
crash__override Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7370
Mi az oka a H0-modellek mindent agyoncsapó hosszúsági torzításának? Na, nehogy már az, hogy ne lógjon be a kanyarban!

Pedig azert... Meg hogy kisebb helyen elferjen a tobb kocsibol allo vonat...

Hiszen az N is ugyanúgy belóg!
Persze, csak amig egy 380-as ivben a H0-as kocsi iszonyatosan belog, ugyanott az N remekul nez ki..

Előzmény: felucca (7369)
felucca Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7369
Sziasztok, egy kérdés erejéig beóvakodom ebbe a topicba.
Ami kiskorom óta érthetelenül izgat: Mi az oka a H0-modellek mindent agyoncsapó hosszúsági torzításának?

Na, nehogy már az, hogy ne lógjon be a kanyarban! Hiszen az N is ugyanúgy belóg!

Köszönettel!

crash__override Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7368
Tudom, tudom, csak :

TEE kollega,meg viccbol sem beszelhet a munkahelye ellen. Nem is poenkodhat. Szerintem nem illik.. Az persze mas, hogy mi mosolygunk az arakon (en sirok, mert mikor lesz nekem Spur II-es live steamerem?), de TEE-nek nem szabad, mert O _ott dolgozik a boltban_ es Neki a bolt erdekeit kell kepviselni, hiszen ezert fizetik...

Crash_

Előzmény: luc72 (7363)
pg54 Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7367
TEE!
A tavalyi vagy tavaly előtti kecskeméti kiállításon egy környékbeli vendég-kiállító hozott ilyen I-es cuccokat. Volt neki V200 (nem-digi), amit kb. 400e-ért vett, meg az a pici gőzös (Glaskasten), meg csomó kocsi.
Piszok jól néztek ki...
pg
Előzmény: TEE (7360)
rezgaras Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7366
thiwi írta:

> doboz nélkül a Pennsylvania R. R. villamos mozdonya 2'D 2' 1946

Hát ez meg miféle csodabogár? És mibe került?

A híres GG1, amit a Mehano gyárt, az szerintem (2'C)(C2'). Valóban volt a Pennsylvaniának 2'D2' mozdonya (szigorúan véve a 2'D2'-t csak egy darab, az R1-es, de sok (2'B)(B2') volt, a DD-1 osztály), de azikról szvsz. nincs nagysorozatú modell, csak rézmodell! Az R-1 egyébként 1934-ben készült, a DD-1-esek 1909-1911. Az R1-es prototípust a GG1-gyel versenyeztették, a formája nagyon hasonló volt, de minden tekintetben elmaradt a GG1-tôl.

Lásd:
http://community-2.webtv.net/electricloco/ELECTRICLOCOMOTIVES/#Main

Előzmény: thiwi (7359)
TT fan Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7365
TT-s cuccokra hajtok, vajon mennyiért lehet szerezni eredeti váltókat, sineket, reléket, kapcsolópultot, kocsikat, stb,-t?
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7364
Hello!

Megmondom öszintén, többre számítottam! Félreértés ne essék, ezek is durva árak.) Jövő hét hétfőn megyek ki Bécsbe kirándulni, körülnézgelődök mi-mennyi, előítéleteimet félretéve toll-papír lesz nálam nehogy elfelejtsem :-) A kocsit nem adnám el semmi pénzért meg kell hogy mondjam :-)) de a V200 nagyon tetszik :-)) Sajnos a hétvégi főnyeremény a lottón nem az enyém lett, úgyhogy még gyűjtögetek rá....a 218-ast meg tudnám vásárolni, de értelme nem sok lenne, lévén se sín, se vagonok, se trafóm nincs hozzá - ami még szerény becslésem szerint is cca 200 ezer lenne... Ha találok kint kedvező árú LGB szettet (esetleg nagy méretű ROCO szerelvényt) lehet, hogy arra beruházok!

Még1x köszi az infókat!

üdv

Előzmény: TEE (7360)
luc72 Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7363
Crash

Szerintem olvass visszább, mert mind ketten poénkodtak.
Egyébb iránt TEE egy meglehetősen rendes ficko, és tudatában van, hogy mi mennyi, nem beszélve Matizrol.

Előzmény: crash__override (7362)
crash__override Creative Commons License 2001.11.29 0 0 7362
Nos, mikor jössz megrendelni ezeket? Vagy előbb eladod a kocsidat? Egyáltalán elég lenne rá az ára?

Ez egy igen erdekes kereskedoi hozzaallas... Majhogynem a Mitkarszittkiscsako' uccsem neked valoo... Me? Kibirnad' pengetni ?

Szerintem Neked kellene a Matiz kegyeit keresni, mert Te vagy az elado. O a vevo... Mindent a vevoert, vagy nem ?

De azt hiszem ezt mar par ezer hozzaszolassal ezelott kitargyaltuk :-(

Előzmény: TEE (7360)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!