Mit jelent? (95 55) 1047 001-1 Ugyanazt, amit a (90 43) 1047 001-1, hacsak nem (90 43) 1047 301-5 lesz majd! Természetesen jó lenne, ha a kötőjel előtt 10 feletti szám is lenne a kérdésbeli számcsoportban.
Most akkor hány fajta modellről van szó? Matiz írta a BVmot-ot, az pedig a véleménykérdő listán nem szerepelt. Dízel Gigant alias M63? ABmot miből van?G okart úgyszintén?
Kedves Matiz!
Tisztellek minden itteni munkádért! (trainsim, modelljeid).
A Bvmot tulajdonképpen nem az, ezért nem is tettem be a sorba. Igazából egy dízel Hernyó. SDok modellező ilyet nem tenne, nem létező modell készítése. Engem viszont a Hernyó szeretete és a Felső vezeték nélküli vasútüzemem késztetett erre. A középkocsi az valós Bmx. A vezérlő és a gép a görög keskeny nyomközü motorvonat mintájára (A6453) készült. Természetesen ez is Ganz termék. Változás a motortér oldallemezében van, ide a dizelgigant oldalfalát tudtam bevarázsolni.
Saját készítés még a Piroska és a Bz. Süveges Attila féle öntvény, Fuggerth alvázon ill. vt 98 alvázon (ha nem tévedek). A többi egyedi járművem készpénzes vásárlás a Börzén. De ha egyszer összejönnénk Nálam, akkor szóban több mindenre tudnék válaszolni.
Maczko.
Hahó! Itt ülök a gép előtt és várom, hogy lemenjen immár 3* az r04-es file, ha jól tudom, csak az hiányzik.? 28%-tart és feltart engem is:)
Csak zárójelben ha esetleg a büszke Chello-s helyett átmennél a "bragya"-hoz vagy a hegedűhöz (idézet Vonósnégyes c. darab), akkor nem kéne hajamat tépkednem:)
Tyű ez szép! Mint a piros 180+20 és kék!
Tudorok!! Miért van az, hogy a BR221 is a Szergej (M62) BR120, és akkor most a BR118(V180)-is V200 ként is számozták (ha jól tudom akkor elpőjüket)???
Ha bemutatod valahol mindezt, kapsz majd érte. Elismerést is. De miért nem fejezed be őket, egy-kettő hiányosnak tűnt (Bvmot áramszedő nélkül). Te építetted őket? A származásukra és az alapul használt modellekre SOKAN kíváncsiak lennének szvsz.
Kedves kollégák, sztrájkolunk-sztrájkolunk.
Íly hideg napokban, meleg tea és a topic az illő estidőben.
Lefordítottam nektek a weben egy Mehdorn interjut(ő a DB elnöke), vad dolgok vannnak benne, érdekelne a véleményetek. Mivelé még nincs vitaforumunk emilben írjátok a kritikát nekem.
Kösz!
A SCS-ben tavaly meg volt egy nagy bolt, aminek kulon nagy modell-resze volt (jartam benne, le is irtam).
Egyebkent a cimek jol jonnek mert december elejen kirandulunk Becsbe, ha ugy jut ido elmegyek egy uzletbe.
Segítséget/információt kérek, ki foglalkozik PéVé vasúttal? Van egy készletem sok sínnel, váltókkal, kocsikkal, meg egy szétberhelt mozdony és két külön mozdony futómű, de se leírásom, se trafóm hozzá. Feléleszte(t)ném csipkerózsika álmából, de kedvező ajánlat esetén lehet, hogy megválnék tőle. Vagy elcserélném TT-re. (Ahhoz kisebb szoba is elég :) )
És megint elnézést JBS-től is, és köszönöm az áttekintést, bár mint írtam H0-ban nem vagyok otthon, akkor meg minek pofázok annyit!:) Nagy tobbségben nem kívánok megbántani senkit, csak humorizálok, BoGár meg cimbi (Na jó: Munkatárs:) eszünk ágában sincs civakodni.
Egyszóval bocs a feltartásért! Vásárlásban meg nagymester vagyok, ezt Te is tudod, úgyhogy nem veszem magamra! Na...... akkor már csak egy kérdés maradt...., hogyan is van ez a dolog azzal a hármassal.....??? :))))) Kérlek ne válaszoljatok!:)
Mindkettő siófoki. Az állomásítás akkor (1999) Budaörs, tehát úgy jó. Aki akar, készíthet új táblát is, mert mint írtam Börs gáztelep megszünt. Helyét láthatod az Auchanból jövet, ha a rámpán hajtasz lefelé a belvárosba menet.
Mivel a fényképek mind Salzburgban kötöttek ki, majd negatívot keresek és mert kézzel festették a honos állomás és tulaj táblákat, mindkettőt(!) lehozzuk a jövő tavasszal. Ne tessék őket összekeverni. Ha mán lúd (s nem szőke nő) legyen kövér.
PS.: Most néztem, nemzetközi modell nekem sincs. Javaslat: Konstruktív barátunk, Luc72 mint Cs.Kir. Udvari Szállító (és jóember)hozhatna nekünk, ha még kapni a sógoréknál. Ő biztosan tudja hol lelhető.
ím az eredeti anyagból(kitúrattátok velem kutyafik, ahelyett, hogy a dolgom végezném, de utána elég legyen!):
előbb azonban kis kocsi makográfia. 33 55 791 7240-4. 33 RIV, 55 MÁV, 791 sorozat, 7240 pályaszám -4 azonosító ellenörzésre, hogy nem vertél e mellé. Ha csak egy számot elírtál az ellenörző szám nem jön ki!
Ő a nagy szériás, un. nemzetközi darab. Katalogus száma 46788.
33 55 791 7250-3, ő a kisszéria a MODELL&HOBBY-nak. Kat no. (képen nem láthattad csak a nemzetközit) 46778.1 (a doboz fenekén) ő 500 db.
Mindkét kocsi Zagkks(nem írom le melyik bötü micsoda, majd máskkor), 106 m3 folyékonygáz szállítására Nisben épített tartály. Forgóváza y25.
ROCOnál a 46301 bázismodellből indultunk, de annak lemezkeretes forgóváza volt, tehát helyette a megfelelő y25 került alá, mert abból is van három fajta. A felirat (tampon) teljesen új, a szerelvények egy része is. Tehát e termék már meglévő modellek összegyúrásából született. A többi is. Külön harc eredménye, hogy a tartály homlokfalán a mühelytábla és a pályaszám szintén szerepel. Ez a többi ROCO-n nincs. A pályacímtábla is hibátlan, mert a folyékonygáz szállítók sok mindent továbbítanak, és a termék azonosító, ami a veszélyességi buletin is (narancssárga) lapozható. Gyakran eltévesztik a gyártók.
Senkit nem áll szándékomban sértegetni(habár némely "szellemességnek" kijárna), de a logika uraim használtba kerülhetne, ui. ki az az őrült - ha kereskedő - hogy gyönyörű magyar postmodern műszóval "megfinanszíroz" egy csak neki készülő kisszériát, amiből 500 db-t kötelezően egyszerre(!)ki kell fizetnie, majd behozza a másikat is, mielőtt a sajátja elfogyna. Pénze vagy két évig benn döglik a dologban, mert a magyar "vasútmodellező" különleges agyrém.
Amíg nincs a modell naponta három telefon. Zúgó zegernyében reggelente kéken a bolt előtt strázsál mikor gyün az imádat tárgya, de mikor megláthatja, gyün a kritika, a következő sorrendben:
a./ Aki ismeri e sorozatot, mint ídös gyermekét szó nélkül viszi (többet is).
b./ Aki látott már tartálykocsit tesz némi megjegyzést veszi-viszi.
c./ Aki nem látta hangosan szidja, m ajd "na adjon nekem ebből az izéből, csinálok belőle valamit" egyet versz.
d,/ Aki se nem issza, se nem eszi, habzó szájjal minimum háromszor kötbeszaladja Budapestet, s mikor nagyritkán levegőt vesz, világgá üvölti, hun kapni azt a gagyi SZEMETET!!!(több ! jelet lespóroltam a hangulat visszaadásából).
Az ilyen "lovag" néhány hónap múlva haverját küldi a boltba, mert ő spártai "jellem" ne is lássák. A modell (ez másra is vonatkozik) pedig a vitrin dísze lesz, a pacák meg fröcsög tovább, mert ő egy KHÁRÁKTER kéhem ahássan!
Ha nem ilyenek vagyunk, mindenkit megkövetek, és penitenciaként én futom körbe háromszor Budapestet(úgy is van öt kiló pluszom).
Amen, Salve
PS.: Vasárnap van ejtőztök, de azért tessék egy kicsit gondolkozni- holnap ismét hetfű(sajna randa ködös, nyúlós)!
Ok! OFF Elméletileg -nekem azt írja- leküldtem mindet! De akkor leveled alapján küldöm a 2 filet! Kérlek nézd át W..Rar, R05 -ig csak ez a 2 hiányzik? Másoktól meg elnézést, de nem tudok BoGárral magánban beszélni, mert az E-mail-om el van foglalva az anyagok küldésével.
A ROCO, JSB közreműködésével megalkotta a 46788 ksz. 791 7240-4 tartálykocsit.
A M&H pedig 500 db.os rendelést adott le a 791 7250-3 számura, ennek a kszáma 46788.1.
Azért van mindenkinek az utolsó, mert az M&H nyilvánvalóan ezt nyomta inkább. Ja egyébiránt ez is JSB munkája. (Láttam a tervrajzokat)
Az egyik azt hiszem Siófoki.