TT-sek figyelem! Már aki felsővezetéket épít! Aki teheti menjen ki a következő börzére! Egy fazonnál vadiúj felsővezeték cuccok vannak! Oszlop: 220.-/db!!! Van belőle 200, a hozzávalókkal együtt. Én meghagytam a kollégáknak, mert jelenleg tartozik nemkem egy szürke/bordó távközlési cég egy hét számjegyű összeggel...
Üdv!
Én is ma voltam az Erkel utcában,a Brawa 119-es 28000ft, és nagyon szép.Szerintetek melyik jobb,árban és minőségben, ez, vagy a Gützold.Szerintem ez megéri, kint sem kapod meg 210dm-ért.
Luc
Mail ment!
Teny es valo: az Erkel utcaban tenyleg furcsa emberek vannak neha.....
Ma is jartam naluk, a felsovezetekhez vettem cuccokat, de sajnos par dolog kimaradt, igy alig haladhattam valamit, abba kellett hagynom :-(
Vettem Noch alagutbejaratot es hozza valo lapot meg ragasztot. (ezek egyutt kb. 3500Ft-ert)
Nagyon jo, konnyen lehet vele dolgozni, konnyen vaghatoak az elemek. Szinten Noch fulapokat vettem, 350/db aron, mini meretuek. Viessmann utcai lampak 1290/db; 3-as felsovezetek tarto oszlop 4390/db. Sima felsovezetek tarto oszlop 10-es csomagolasban kaphato, 4300/db aron.
Megneztem kedvenceimet, a BRAWA gepeket. BR242 28.000; BR219 32.000, V100 28.000 (kiviteltol fuggoen mas es mas arral). Volt bent sok Sachsenmodelle kocsi, meglepo: MAV-os regi festesu 4 tengelyesek! Poggyasz, szemely, sotetkek vekony feher csikkal es benne MAV felirat. Aki szep MAVost akar, ilyet keressen. Nem kerdeztem, eredeti gyari-e vagy csak atfestes, gyarinak tunt.
Erdeklodtem a ROCO ICE II arai irant: start-szett 51.000-tol van, az ICE II ket dekoderrel kulon is kaphato, 37.000 koruli aron.
Ezek voltak; az arakert felelosseget nem vallalok (utalnak kis fecnikkel rohangalni hogy mindent feljegyezzek....)
Köszi a tippeket, ezek szerint irány az Erkel utca, mert a webcímre a bájos "The specified URL is denied by the proxi server." üzenet a válasz. Mi a gond vele? COWFITZ
A legnagyobb pofája mindig annak szokott lenni, aki a 3 + is mással iratja a papirra.
Ne hagyjátok, hogy ilyenek szohoz jussannak, mindenkinek kell, hogy legyen a farzsebében egy ötletes, söt megalázó válasz ilyen meg hasonlo megnyilvánulásokra, mert majd csak akkor veszik észre, hogy nem az ö szavuk a mérvado.
Én mindjárt megkérdeztem volna tőle, hogy tud-e esetleg olvasni, hadd olvasson fel nekem egy pár fejezetet a V/M-ből, olyan szívesen hallanám a sz@rt a ő pofájából.
Ilyen lassú a gépem... 4 perc alatt tudtam megírni és elküldeni...
Más, de FONTOS és mindenkinek:
A múltkoriban éppen az Erkel u.-ban böngésztem a boltban, amikor valaki kért egy V&M-t. Erre egy szintén ott tartózkodó fiatalember csak úgy a nagyvilágba bele megjegyzi: "szennylap"....???!!!
Szegény eladó azzal próbálta elütni a dolgot, hogy ne beszélje már le a vevőt a vásárlásról...
FELHÁBORÍTÓ!!! Én az eddigi összes számot végigolvastam, értékes, jó dolgok. HONNAN VESZI A BÁTORSÁGOT AKÁRKI EGY ILYEN MINŐSÍTÉSHEZ?
Baromian kiborított a dolog.
(bocs' a kiabálásért!)
pg
Jogos a félelmed. Szvsz. CsikosháTTu sem gondolta igazán komolyan. Az Araldit kiváló. Az alapos tiszításon kívül szvsz. van még egy módszer, amitôl a ragasztás még sokkal erôsebb lesz. A ragasztott alkatrészeket be kell tenni a sütôbe egy fél órára. Természetesen csak hôfokszabályozós villanysütô alkalmas erre. Ha van műanyag alkatrész - mint a te esetedben - be kell a hôszabályozót 70-80 fokra állítani. Ha nincs, csak fém van (és nem fehérfém ;-)))) akkor úgy 120 fokra. Ekkor az epoxi megkeményedés elôtt megfolyik, bekúszik a résekbe és szuper erôs ragasztást hoz létre! Csak lassú (24 órás) epoxival működik a dolog, mert a gyors, 1 órás vagy 5 perces epoxi elôbb megköt mintsem felmelegedhetne.
De vigyázz! Nekem egy BR80-as kasznim torzult használhatatlanná, mert túl magas volt a hômérséklet a sütôben!
A rásütni-től félek, mert nagyon kicsi a műanyag a fém meg nagy . Az araldit szimpatikus, megprobálom. Köszi!
(Matiz javaslata sem elvetendő. Egyet az arcomba egyet a tengelyre. De nem a pill.ragasztóból!)
Meg még valami a ragasztáshoz: nem árt a felületet kicsit "durvává" tenni, mondjuk finom csiszolópapírral. A túl simához ugyanis rosszabbul köt a ragasztó!
Igen! Azt nem írtam, hogy a műanyagot alkohollal tisztítsd, mert más (pl. benzin) eszi. De magát a tengelyt sebbenzinnel is pucolhatod.
MÁS!
Képzeljétek! Egy régi, még ZEUKE alkatrészt kerestem, és csodák csodája, a Börzén találtam is!!! A mozdony azóta vígan fut, most készítem a csinosítását, és megy vissza a tulajhoz. Most szárad a festék, ezért van időm írkálni...
Hat, csak veg-szukseg esetere egy nagyon jo minosegu pillanatragaszto is hasznalhato. DE TENYLEG csak vegszukseg esetere, mert ha rosszul sul el tobb lesz a kar mint a haszon...
A lenyeg minden ragasztasnal az alapos tisztitas, mondjuk alkohollal esetleg.
NAGGYON, de NAGGYONN alapos tisztítás után Araldite. Jobb nem jut eszembe. Esetleg ki lehetne tölteni a műanyagfej furatát, és újra rásütni a tengelyre. Vagy Börze, hátha van alkatrész...
Az emlitett modell egy peldanyat en is lattam, annak vmi vilagosabb szine volt.
Ami a "ceget" illeti, nem hiszem, hogy hosszu eletu lett volna, Romaniaban nem jellemzo hobbi a vasutmodellezes. Pedig eleg elmenydus kaland egy utazas :)
Egyebkent a vasut maig is messzemenoen a legbiztosabb utazasi mod. (Lehet tudni, hogy mikor, honnan es hova indul a vonat.) (Altalaban.)
A mozdony erdekessege, hogy forgovazankent egy tengely volt meghajtva (a belso), meghozza gumigyuruvel (a'la PIKO). Mivel ez kisse "osszerantotta" a forgovazakat, a rajtuk elhelyezett csavarokkal lehetett oket vizszintesbe allitani. A romanok mindig is ertettek a mukodeskeptelen dolgok tervezesehez.