Az a gyári és csak a férfiak hordják. A hölgyek civilben gyártják a "bűnbesesést".
Győrben mi a módi, nem tudom. Ott csak az irodák jönnek ki a könyökömön.
Tudom, hogy igazad van, csupán a féltékenység beszélt belőlem! Engem egyszerűen zavar -mint azt már írtam is a WebZinen-, hogy a MÁV-ot teljes egészében likvidálta, a Tillig, PEDIG CSD, CD van!
Én emlékszem a nemrég eltelt időkre, mikor Csehszlovákiánál előbbre voltunk!
Viszont írod: "De ehhez nektek is hozzá kell szólni (venni,..." Na én ezt próbáltam lenti hozzászólásomban kifejezni! Ahogy a Tillig honlapján megjelentek (a szerintem "Herbst") újdonságok, én Magyarországról másnap lerendeltem az összest! (A többit még év elején). Remélem egyszer lecsapódik ez valahol!
Így lehet egyszerüen megetetni a mezönyt! Javaslom a http://www.kleinserien.de/d/sal/_zf.htm oldat megtekinteni. Ott minden kevesebb mint a felébe kerül és rendelhetö!
Akkor ma is frissült a honlap újabb képekket RolandTT jóvoltából. Az frissítéseket ezentúl egy NEW felíratú kis képecske is jelzi. Most viszont kifogytam az anyagból, tehát várom az újabbakat. Lesz egy új mneűpont, ahol a boltok lesznek sorolva.
Tudom, hogy szeretni fogod ezeket a képeket:
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/diesel/232/altrot/Uei.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/diesel/234/verkehrsrot/234_RB_2DMBr.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/diesel/241/241_801_805aw2.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/diesel/241/241_802aw2.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/diesel/241/241_801_805aw3.jpg
Köszönöm a Webzine-hez az eddigi hozzászólásokat! Kérdeztétek, hogy miért nincs, vagy hogy hol találhatóak meg a frissítésekről infó. Nos, amikor a honlap megnyílik, a középső fehér részben felül a következő van: Frissítve: 2001.10.22.
. Ide kattintva megnyilik egy új ablak, melyben az eddigi frissítések vannak leírva. (Nem tudom, hogy a gépem, vagy a Supermalom hibája-e, de nekem még mindig a 2001.09.16.-ot írja ki, pedig a fent lévő html-ben a dátum már az új. Ha nálatok is ez jelenik meg, és a friss.html is csak a régiek írja, akkor a Super Malomnál lehet valami.)
Ezek után nem tudom, ajánljam-e Matiz, hogy tedd ide az oldalt. Mint láthatod külföldről is tutin elérhető csak ne lenne ez az apró hiba.
Olvasgatom a MIBA legújabb számát (10/2001), és egyszerűen elakadt a szavam...
Képzeljétek, Feldbahn Z méretben!!!
Egészen pontosan: Zf - 2,7 mm nyomtávval.
A "mozdony" 119 DM, a lórészerű kocsik 40 DM.
(Annyira képtelen dolognak tűnt, hogy a méretarányt először 2f-nek olvastam, csak az volt gyanús, hogy azt római számmal szokták írni - IIf -, aztán a nyomtáv meggyőzött...)
pg
Egyelőre még nincsenek magyar vonatkozású modellek, csupán a Märklin egyik gyorsvonati szettjében van egy magyar kocsi. De a cég itthoni ügyvezetője a vele történt megbeszéléskor nem zárkózott el attól, hogy hazai kocsikat is gyártsanak, hiszen az sok esetben egy tamponcserével megoldható. Természetesen felvetettük a magyar mozdonyok hiányát is, és megigérte, hogy ezeknek a gyártását mindenképpen fontolóra fogják venni, hiszen azok nem csak nálunk találhatnának gazdára. (Lásd pl. Pikó E499). Ennek viszont feltétele, hogy számokkal alátámasztva lássák, hogy a magyar modellpiac mennyire életképes!
Kritizálni könnyű, hogy ez sincs, meg az sincs, (ugye, JSB!) de gondoljatok bele, hogy a két üzlet megindításához több tízmillónyi befektetésre volt már ezidáig szüksége a tulajnak, és igazából senki sem tudja megmondani, hogy mekkora is lesz éves átlagban a forgalom! Ennek ellenére bővítve lesz az árukészlet, hiszen lassacskán jön a karácsonyi bevásárlások ideje.
Az általad említett kiegészítők közül jelzőt már most is vehetsz.
e hajnali oraban is koszonjuk a beszamolot, csak igy tovabb.
Egyben azonban nem biztos, hogy igazad van:
". Nem nagyon örülök neki, hogy a gyártok lenézik a Magyar piacot, ezért is akartam ezeket a képeket feltenni! "
Csak olyan piacot lehet lenezni, amelyik nincs, tehat itt a hiba. Ezt mar korabban taglaltuk, de ugy latszik a tema rendszeres idonkent visszater. Ha lenne piac, akkor lennenek modellek is meg erdeklodes is a gyartok reszereol. Azt hiszem azzal a nehany bolttal, kapcsolatal ami mar ma is van (ROCO, MARKLIN) sokkal tobbet tettek a magyar piacert mint amit az a szamok szerint erdemelt volna. Ismerek sok olyan orszagot, amelyik Mo-tol joval nagyobb megis csak 1-2 modellbolt van, sot keletebbre meg az 1-2 sem jellemzo.
Ha bejon Mo-n a szamitasuk, hidd el tovabbi is nyilni fog, es lesz tobb magyar modell is. De ehhez nektek is hozza kell szolni (venni, gyartani, sikert felmutatni, stabil sajtot szervezni - maskent ez nem megy)
Ja és abból az eddig összest ami megjelent (2001-es újdonság), mert mindet lerendeltem még azokat is amelyek csak a neten jelentek meg a Tillig honlapján, ráadásul kép nélkül pl ÖBB V36 (Nr:02600)+vagonszett stb.!!
3 dolgot szeretnék még mondani, ha szabad a T. Publikumnak.
1. Nem nagyon örülök neki, hogy a gyártok lenézik a Magyar piacot, ezért is akartam ezeket a képeket feltenni!
2. Ezen nyers képek "mögé" lassacskán egy komoly terepasztal épül, melyekhez rengeteg alapanyag már meg is van. Tehát én úgy gondoltam, hogy mindez a weben nyomon követhető lesz mint Matiz asztala. De ehhez idő kell és addig is legyen valami.
3. Készültem 3 írással is: 1. az összes eddig megjelent TT Zeüke, BTTB, Tillig, Roco, PMT, Brawa, Gützold, és 5db Jatt mozdony tesztje, mind: max., min., átlagos sebesség, vonóerő, ezek értékekkel, valamint szerelhetőség, viselkedés a pályán, és pár soros saját jellemzés. Ezekhez készítettem fotókat a szétszedett mozdonyokról, de még nincs kész mind, mert nagyon sok van.
Én még az összes újságban megjelent teszteket összegyűjtve sem láttam ilyen teljes képet!
A 2. a házakról készül éppen most is, saját fotókkal illusztrálva (Auhagen, Faller, Kibri teljes TT-paletta) + Vollmer H0, mert építész lévén éppen a méretarányokat taglalom.
Na azt hiszem nem taglalom tovább, mert így is hosszú lett, de mindezek elkészülte is még sok időt vesz igénybe, és nem tudom, hogy érdekel e valakit, valahogy a H0 iránt nagyobb érdeklődést látok a fórum részéről.
Bocs a hosszért
Én kézséggel egyetértek Veled!
Mindkét Főszerkesztőnket:) szóval VSancit és BoGárt is kérdeztem (nem is egyszer), hogy nem-e unalmasak már az én képeim, melyet részben -mint Nekik írtam is-, csak helykitöltésnek szántam mivel úgy láttam, hogy nincs semmi újdonság, mozgolódás az oldalon.
Ők (én meg is köszönöm Nekik) nem kívántak ebben állást foglalni, valószínűleg az olvasóközönségre bízták. Joem pozitív értékelésén kívül nem hallottam semmilyen vízhangot! Több CD-nyi fotóm van már, de igyekeztem a legutóbbi ICE-, és a régen Sancinak elküldött "mozdonyok egy-egy képen" képeket leszámítva, CSAK 2001-es újdonságokat feltenni.!! Ezt BoGárnak jeleztem is, most mondom Nektek is, hogy nem azért vannak Epoche és nemzetiséget figyelmen kívül hagyva ezek a szerelvények, mert teljesen dilettáns vagyok, csak azért mert az újdonságokat fotóztam.
"Külföldről mennyire lehet elérni mondjuk a www.nexus.hu-t? (Sajnos ezt nehezen tudom tesztelni, nem bízok az eredményekben, ha valaki rászánna egy percet és kipróbálná megköszönném...) "
A valasz:
szarul, negyszer egymas utan nem tudtam kinyitni ISDN vonalon, egy szuper gyors kapuval. Az index kb. 10 masodperc alatt nyilik ugyanerrol a PC-rol, ejjel 0,40 kor.
Probalb meg a yahoot, illetve annak a geocities szolgaltatasat.
Hát, sajnos az extra bénázása miatt nem működik az új verzió, szintén emiatt csúszik szét mindíg a honlap íve - amivel ha megszakadok akkor sem tudok mit csinálni. Az egyetlen megoldás a költözés lenne, de nem túl egyszerű új szolgáltatót találni a holnapnak, ami megbízható, van tárhely, külföldről is elérhető, továbbá ingyen vagy nagyon olcsón van. :-(
Az Extrán kívül a Nexus az egyetlen, ahol nem reklám-csík van, hanem pop-up ablak. Külföldről mennyire lehet elérni mondjuk a www.nexus.hu-t? (Sajnos ezt nehezen tudom tesztelni, nem bízok az eredményekben, ha valaki rászánna egy percet és kipróbálná megköszönném...)