Keresés

Részletes keresés

RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6234
Hát ha engem kérdezel néha jó, ha szűkül a felhozatal!:) Álmos könyv szerint komoly pénzmegtakarítást jelent!:)
Előzmény: joem (6233)
joem Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6233
Dehogyisnem érdekel! Bár lennének H0-ban is ilyen "őrültek". Én ugyan igazán nem keresek rosszul, de ilyenre nem is gondolok. Annál is inkább, mert ugya MÁV, era V, abból meg azért nem olyan széles a felhozatal :-(
Előzmény: RolandTT (6228)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6232
OK! Ha nem jön közbe semmi, viszek én is magammal egyet.
Előzmény: Király E. (6229)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6231
Csak katalógusom nincs, szemem (még) van, viszont a memóriám már véges. Hiába a kor...-)))
Előzmény: Intersziti (6227)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6230
Az mán Tillig gyártmány! Csak kihagytam a felsorolásból, mert a mozdonyoknál van az istenadta. Tudomásul kell vennünk, hogy a gyors vonatok nem tudnak menni az erősen torzított kicsi íveken, pláne, ha nincsenek hosszirányban torzítva!
Előbányásztam egy régebbi TT Kurier-t, abban hirdetnek orosz modeleket, még "doppellokomot"-ot is, de csak azt írják, hogy: "russische Modelle".
Előzmény: Intersziti (6225)
Király E. Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6229
Steve Roland!
Konkrétan egy Br130-ról lenne szó,kifogástalan állapotú,és a másik Ludmilla egyik zsámolyával/amit Steve láttál most szombaton/ugyanazon az iven tökéletesen csendben fut.Pedig két azonos állapotú,tényleg remek gépek. nem értem..Ha jönnétek szombaton kivinném a börzére, és meg lehetne nézni, hogy mi lehet a gond.Helló
Előzmény: RolandTT (6223)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6228
És mindkettő a WebZinen is, merthogy időt pénzt és energiát nem sajnálva megvettem és lefotóztam az eddig megjelent ÖSSZES (mondhatni kivétel nélküli) 2001-es újdonságot! Ha valakit érdekelnek esetleg!:)) De úgylátom nem nagyon!
Előzmény: Intersziti (6227)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6227
Tán még a CD gyorsvonati Y-kocsikat se láttad még? Meg az Aspirin 101-est? Bár előbbit Erkelben is láttam már.
Előzmény: Törölt nick (6224)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6226
Ne csüggedj! És nehogy elszaladj megvenni, mert 2 hónapon belül már a 2002-es jelenik meg!!! Mint már kapható Pola, Faller, Noch, Vollmer, Roco 2002-es katalógus!
Előzmény: Törölt nick (6224)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6225
Pedig pld. az ICE csak segítséggel bírja 286-ot. Mégpedig az átjárórészt alul le kell vágni (azt a légterelőt, ami a Bhv-knál is szokott lenni, az oldalfal síkjában), mert különben a kocsik összeérnek és kidöntik egymást. Gyárilag ilyen, a haszn. útm. ba be van írva.
Előzmény: Törölt nick (6222)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6224
Kéremszépen! Énnékem még nincsen ideji Tillig katalógusom...-)))

Nekem az utolsó a '99-es, gondolhattam volna, hogy elavult.

Előzmény: Intersziti (6218)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6223
De!!!
A legkisebb ív a R267-es mint új "system", gondolom neked a régi hagyományos van az pedig nagyobb R286. Mindkettőn mennie kell (biztos, mert én a 267-en futattam őket! Próbáld fordítani akár egyenként, mert jónak kell lennie!!! Ill.. Jajj ezt inkább majd magánban, de az sem nagy gond, ha az a baja!
Előzmény: Király E. (6216)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6222
Hmm, Hmm...
A TT alapíve annak idején R=286mm volt, és a Standart vágányrendszernél még ma is ennyi. Ergo minden modellnek el kell mennie ilyen kis sugarú íven is. (Mielőtt RolandTT kifogásol: az új emeletes kocsinak, és az új gyorsvonati személykocsinak nem, ezek túl hosszúak ede, írja is a katalógus, hogy min. 330mm-es sugarú íven mehetnek. A régi BTTB-s modelleknek menni kell itt is.)
Előzmény: Király E. (6216)
joem Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6221
Bocs, lemaradt egy 0. 3000 Ft/oldal!!!
Előzmény: joem (6219)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6220
Sőt, egy biz. TT-Club a régi egyes kocsikat is (einzelwagen) gyártja. Bár nemtom hány darab (volt?).
Előzmény: Intersziti (6218)
joem Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6219
Színes nyomdatechnika: film+lemez kb 300 Ft/A4 oldal, és akkor még egy darab nincs papíron.
Ez az egyik dolog. A másik: azért a dolog nem teljesen tiszta jogilag (sőt, teljesen tisztátlan), úgyhogy nem preferálom a nyomdatechnikát. Ugyanakkor persze lehet, hogy hamvában holt az egész. Bescanneltem a PIKO pályatervet. 100 oldal. Csak a scannelés volt kb. 1 hét. Nálam van a céges HP photosmart 1215-ös printer. Nekikezdtem. Nem tudom, hány patront evett meg, mert közben egy rahedli céges meló is volt rajta. De sokat és időben is komoly befektetés. Holnap összetűzöm, aztán vagy 3 hét múlva kiviszem a börzére, 'szt majd meglássuk. Van 5 pld. Addig lehet, hogy megcsinálom a Helyes vágányon a TT vasúttal-t, meg egy régi Piko katalógussal szemezek, ami tele van terepasztal fényképekkel. Van egy Roco pályatervem is, stb., stb.
Előzmény: Törölt nick (6208)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6218
De Tillig a régit is gyártja.

Ja, az előbb az újra gyártást félrefogalmaztam. Szóval, ha újra gyártanák. Mert hogy én inkább ne... :-)

Előzmény: Törölt nick (6213)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6217
Steve!

Mi is!!:) nem vicc benne van a 2001 katalógus 44. oldalán! ahogy Te írod DBvqe 1952 Hossza 343mm 2 középkocsi és 2 vég kocsi létezik. Össz hossz 623mm

Előzmény: Törölt nick (6213)
Király E. Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6216
Ennél nem, de a BR221-esnél megforditottam,de akkor már egyértelműen beleütközött.Talán a legkisebb iv nem nekik való, de még csak egy pici próbapályám van TT-ben.Kb mint a börzén.
Előzmény: Törölt nick (6210)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6215
Tuliképp arra gondoltam, milyen jó lenne régi nyugati dolgokat újra gyártani, és épp a napokban láttam egy Rokalos magán-honlapot. Ugyanígy érdekelne egy Lufthansa-Br. 103 is, csak sajna már ezt se gyártják.
Előzmény: Intersziti (6209)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6214
OFF: Steve! Bocs, hogy ismételtem a dolgot, csak egyidőben szerkeszthettük (írhattuk)
Előzmény: Törölt nick (6210)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6213
intersziti! RolandTT!
Nem a mostani emeletesre gondoltam, a Do2000-re, hanem a régire: a DR nomenklatura szerinti DBvge szériára, ami előtt még a BR65 is szolgált. Amúgy ez a modell igazi gyöngyszem volt a BTTB érában, világítás előkészítés, igyényes kivitel.
Előzmény: RolandTT (6207)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6212
Jól írtad. :-)

Ja, és még márciusban láttam Hannoverben egy bótban orosz (olyan metróbordás :-) ) személykocsikat, TT méretben, de a bolt zárva volt. Milyen gyártmány lehetett ez vajon?

Előzmény: Törölt nick (6210)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6211
Joem!

A dolog nagyon-nagyon érdekelne! + amit fel tudok ajánlani a Zeüke 1965, BTTB 1972/73, 76/77, 79/85, BTTB Zeüke 1993, Tillig 1994, 96, 97/98, 98/99, 2000, 2001 egyedül az 1991 fehér nagy A4-es katalógus nincs meg!!

Király E.

Nagyon figylej oda, hogy a 2 kardán, csak látszólag egyforma!! Az egyik oldalán kisebb a "luk". Ő kerüljön a közepéhez közelebb!! mert neki kisebb mozgás kell!

Előzmény: Király E. (6204)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6210
A kardánokat meg is fordítottad? RolandTT tippje, nálam bevált.

Intersziti (ha rosszul írtam a nick-edet bocs!)!
A börzén a nyári szünet előtt egy ficere árult egy csomó ROKAL cuccot: BR24, személy-, teherkocsik. Sajna most nem láttam.

Előzmény: Király E. (6204)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6209
Sőt, most már végre elkezdik gyártani a DO2000 (új emeletes) vezérkocsit is.
Előzmény: RolandTT (6207)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6208
Haaat...
aki keres, talal. Lehet JO, szinte hibatlan katalogust venni!
A festekpatronos-reprint akcio ugyanezt erne el....akkor mar inkabb nyomdai technikaval kellene dolgozni, ha mar egyszer penzt fektet valaki bele!!!

A mostani borzen sok kivallo allapotu katalogust lattam! Ha legkozelebb megyek ki, veszek nehanyat, nosztalgiabol...ha talalok junior TTszergejt, azt is :-)

A PeCsa kiallitason a junor szettes BR80 5000 azaz otezer forintert volt kirakva!!! Ez milyen mar??

Előzmény: joem (6202)
RolandTT Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6207
Optimizmusodnak örülök! Látod én sem vesztettem el lelkesedésemet, csak a kezdőket próbáltam lebeszélni.
A Gützöld még 2000-es katalógusában benne van a BR242 helyes forgóvázzal, tehát ő maga vitte tovább a dolgot. A Herr modelt mint, ahogyan nagyon jól láttad a Tillig gyártja az E70-et, tehát nem hiszem, hogy ugyan az a cég lenne!
(Emeletes kocsi benne van a Tillig 2001-ben!!!)
Előzmény: Törölt nick (6201)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6206
Hát, nem is tudom... Nekem passz, én nem vagyok sem ellene, sem mellette. Ha kell tudok segíteni néhány "alapanyagban".

Más.

Aki térdekel TT hívők:
A BTTB-s BR130 tuning szettet az "UNION TT" német cég gyártja (gyártotta?). Részletes leírás a TT Kurier 8/'96-os számában van, részletesen foglalkoznak a Ludmillával.

Előzmény: joem (6202)
Intersziti Creative Commons License 2001.10.01 0 0 6205
Berlinben is lehet még kapni régi NoHAB TT-ket, MÁV-osat is. Ez a Zoologischer Garten környékén van, asszem Mischas Bahnhof vagy mi? A Nürnberger strassén (asszem)?

Csupa félinfók :-)

Előzmény: RolandTT (6198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!