Nagyon szép lesz! Piros ledek is mennek az orrába?
Szétszedtem az egyik PIKO személykocsit; zárfényeken gondolkodtam, hogy lehetne beletenni. Az áramszedést nem tudom megoldani :(
Hát, még mindíg jobb kép, mint a Domonkos-Giganté, de szerintem ott van az, nekem úy tűnik. A gumi-tám is beljebb van, mint az igazin, ezért ez is beljebb kerülhetett.
Nem lehetne nagyobb formátumban megkukucsolni eme képet? A felét már látom, de nem én vagyok Sólyomszem. Van egy "vízszontesen beépített lengéscsillapít" is - szakmailag nem tudom, hogy hívják - ezt viszont nem látom...
(Lehet, hogy vak vagyok?)
Láttuk a börzén, JSB hozta a teszt-példányt.
Ne szóljuk le, bár én is húzom a szám, azért jobb mint a semmi és jó alap lehet ha építeni szeretnél egy szebbet.
Én sem óhajtok szegecseket számlálni, de lényeges baja van: a "papagájok" különös ismertető jele, a kígyózásgátló még imitálva sincs! H0-ban azért illene megcsinálni, elég nagy a hozzá...
Milyen gőzmozdonyt vegyek? Alapvető szempontok: ne legyen szerkocsis, még futott a 70-es évek végén 80-as évek elején a DR vonalain...sok volt belőle.Tippek? Gyártmány?
Az 520-as előzetes megrendelés alapján fog készülni, várhatóan a megrendeléstől számított kb. hat hét alatt. Ez attól függ hogy mennyi időt vesz igénybe az, hogy Németországból Magyarországra jusson a gép. Luc72 és én legkésőbb szeptemberben elkészítjük a sajátjainkat, amelyek prototípusként szolgálnak, és fent lesznek luc72 képtárában. Esetleg néhány börzére i kivisszük, hogy élőben is lehessen látni őket.
Az oldalamon a TAR.hu mint luc72 vannak képek a liliput 52 röl amiből lenne.
Nagyon szépen fut, mert ki van áttételezve, a tűztér ajtóban vörös led imitálja a lángot és eredeti szenet mellékelnek, digitális előkészítés, és füstölés előkészítés.
OK, legyünk igazságosak, valóban talán eléri egy ROCO Hobby Line szintjét részletgazdagságban, node akkor meg az ára nem stimmel. Ettől függetlenül nagyon szeretném, ha futkározna belőle 2-3 a terepasztalomon...
én egyszer megnéztem egyet a boltban, a piros lámpa ott van, de nem az igazi... Egyébként az 1000-essel nincs bajom (na jó, lehetne az ajtón kilincs...). Ja, és kopik róla a festék, de szerencsére csak alul, ahol nem látszik, remélem máshol nem is fog... Nem tudja valaki, hogy milyen festékkel festik? azért szeretném kijavítgatni...
A kép alapján valami szürke gumitam szerűség a palást síkján belül, a csatlások talán ott vannak, de nincs piros lámpa, stb., stb. Nem akarok szegecset számlálni, de ha az 1* sor. Szili ezer sebből vérzett, akkor a 2* szerzett még hozzá jónéhányat.
luc72 - vel kéz a kézben megtaláltuk a módját, hogyan lehetne egy nagyon kisszériás H0-ás 520as sorozatot tetőalá hozni. Sajnos nem túl olcsó a dolog. Mert vagy Gützold, vagy Liliput alapra készül. Ha esetleg érdekelne valakit írjon a topicon. Árat holnap este tudok mondani, de nem áll távol a valóságtól a 350 - 400 DEM / 47000 - 52000 HUF /
Na, itt valami nem stimmel! Kaposvár és Siófok között szerintem nem jár Csörgő, pláne nem ilyen kocsikkal, na meg a 324-es is messze van onnan! Nem lehet, hogy a Kaposvár-Fonyód vonal volt? A Csörgő számára nem emlékszel?
Mert így gyártják a "modelleket"...
Minőségükről lenntebb olvashatsz, az egyik tulajdonosának rövid, de találó summázatával, RolandTT az illető, én csak szerelgetni próbáltam a kitet.
steve
P.S.: tudsz valami honlapot, ahol 106-ról van szó?