Archív anyagaink között pl. IP2000 kartárs munkássága is megtekinthető, de rajta kívül még megannyi, a vasútmodellezés kiemelkedő szereplője látható és látható lesz a közeljövőben a műsorainkban.
Nincs valakinek képe esetleg arról, hogy a Conrad asztal alatti állítóművet hogyan kell beszerelni? A Huzalos része érdekelne, nem a bekötés, az majd később jön.
Én a 113-as Humbrollal készítettem próbafújást,de ez így gyári mivoltában nem az igazi!Olyan rózsaszínes árnyalata van és ez szerintem nem jó(legalábbis nekem nem tetszik).Sötétebb tónusúnak kellene lenni,olyan sötétbarnább-vörösebb-sárgábbnak!
Ezt megtárgyalhatnánk valóban,hogy ki mivel rozsdásít(-ott) !
Vagy a revell vagy humbrol 113 matt rozsda. Mindegyiket csak 14ml esben lehet kapni. Egy szabvány osb méret pályám van dupla sínpársal, légecsettel fújom, kb mennyi kellhet rá?
Ezt biztos viccből írtad, bár odébb még április elseje. :-)
Csatlakozom Matizhoz: ezer és egy helyen le van írva, fotókkal illusztrálva, mások hogyan csinálják. A sínkoronáról való festékeltávolítással együtt, tehát azt is a hagyományos módszerrel, pl. radírozva (sínradírral vagy ahhoz hasonló csiszolóanyaggal) kell megtenni.
Egyébként ezzel együtt is számolni kell a rosszabb áramszedéssel, de a szépségért meg kell szenvedni. :-)
Nagyszerű lesz majd letisztítani róla, azzal a lendülettel lehozod a festéket onnan is ahonnan nem szeretnéd + évek múlva is a por alapján látod majd, hová került zsír :)
Miért nem jó az, ahogy mindenki csinálja a sín festést?
Üdv mindenkinek. Az a kéreésem lenne hogy ha rozsda színre festjük a vágányzatot, ezt kell-e utána lakkozni matt lakkal? Modellfestékkel érdemes fújni?
Az áramszedős Sziliben a felgyülemlett ötleteimet csináltam meg, mert akkor ilyent még senki nem csinált. /legalább is nem vált ismertté/ A Roco két év múlva mutatta
be a működő áramszedőjét. Ez amolyan feszültség levezetés volt nekem a sok
helyhiányos "N"-es modell után. Érdekes volt az a "rengeteg" hely a modellben.
A váltók valamilyen szervós megoldást kapnak, de csak a kiállítások után.
Az én asztalomon is A váltók vannak, és nekem a JC mellett például az ACME Traxx-ok is zárlatoztak a váltókon. A megoldás az, hogy le kell csiszolni a sínszál külső oldaláról, egy kicsit a szívdarab (műanyag része) után, és megszűnik a gond.
Műizommal működtetett le-fel mozgó áramszedős H0 -ás Szili?? Jó nagy kitérő volt anno' ....:) Ennél már csak a váltómeghajtás lenne "snasszabb" - de mint tudjuk, sajnos már nem lehet kapni :-((((((