Keresés

Részletes keresés

alsó madárfogás Creative Commons License 2013.08.23 0 0 94179

Nem ugyanaz, jogos, de abban meg Csíkos mesternek van igaza, hogy a 132/232-es vonatfűtés miatt a felhasználása szélesebb körű, és sokkal tovább is voltak üzemben, mint az alaposan elhibázott konstrukciójú 130-as (értsd: tehervonati gép, de 140 km/h végsebesség). Szóval nálam szóba jöhetne ez a IV. korszakos masina, de mivel van Roco 132-es, lehet, nem ugrok annyira.

Az viszont biztosnak látszik, hogy ezek után az ős-Piko Ludmilla ára még lejjebb zuhan.

Előzmény: nazareth (94173)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2013.08.23 -1 0 94178

Kössz!

Előzmény: Törölt nick (94177)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.23 0 0 94177

Kivilágítható volt a pályaszámtábla, itt egy fotó róla közelről:

 

A későbbieken már nem volt ilyen.

Előzmény: csíkos-háTTú (94171)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.08.23 0 0 94176
Arra!
Előzmény: Váltógyártó (94168)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2013.08.22 -1 0 94175

Fejhallgatóm nincs, alszanak a srácok, ergo, hangszóró kikapcs. jelenleg.

Előzmény: Törölt nick (94174)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94174

"Nem világít, csak tükröződik a reflektor fénye rajta."

 

Világít. 1:22-nél tessék hallgatózni a videóban.

 

Előzmény: csíkos-háTTú (94171)
nazareth Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94173

Csak elbénázták a videó felvételt! (Ez még egy tableten is feltűnik, nem kell hozzá HD tévé...)  Nem világít, csak tükröződik a reflektor fénye rajta.

Hajjaj, akkor aki a bemutató szövegét írta, valószínűleg HD-TV-t nézhetett, mert direkt megemlíti a világító pályaszámtáblát...

 

és gyanúsan olyan az orra, mint a régi VEB PIKO kaszninak.

Igen, az újnak és a réginek is olyan az orra, mint az igazinak. A bemutató alatt sorbaveszik a különbségeket a 130 és a 132 között (oldalsó szellőzőrács, oldalsó géptér- és fülkeablakok, alacsonyabb tető, satöbbi), és különös módon ezek is mind gyanúsan emlékeztetnek a régi VEB-gépre.  A gyanúdat nem tudom hová rakni, arra gondolsz, hogy ugyanazt a szerszámot használták? A réginek a legfőbb hibája az volt, hogy túlontúl szélesre sikerült. Az új szemmel láthatólag arányos.

 

de, ha H0-znék, inkább vennék egy ROCO-t, vagy BRAWA-t, és megaludnék abban, hogy nem nem 130, hanem már 132

Én meg BR130-as helyett inkább LE5100-ast vettem, mert az nem diesel, hanem villany, nem német, hanem román, nem IV-es, hanem VI-os korszak – egyszóval nem ugyanaz a gép :)

Előzmény: csíkos-háTTú (94171)
braun Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94172

 inkább vennék egy ROCO-t, vagy BRAWA-t

A Brawa-t én a formája miatt (a vezetőállás és vidéke nagyon elfuserált) inkább hanyagolnám. 

Előzmény: csíkos-háTTú (94171)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2013.08.22 -1 0 94171

Csak elbénázták a videó felvételt! (Ez még egy tableten is feltűnik, nem kell hozzá HD tévé...)  Nem világít, csak tükröződik a reflektor fénye rajta. Mellesleg a M&H honlapján nem azzal a pályaszámmal van, mint a videón, és gyanúsan olyan az orra, mint a régi VEB PIKO kaszninak. Az ára viszont jónak néz ki, de, ha H0-znék, inkább vennék egy ROCO-t, vagy BRAWA-t, és megaludnék abban, hogy nem nem 130, hanem már 132. Abban legalább van vonatfűtés, és jogerősen vontathatok vele gyorsvonatokat is:-))

Előzmény: Hernyofan (94169)
Tex90 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94170

Igen én is néztem ,hogy  világit a pályaszám tábla! Nekem is újdonság nem tudom,hogy az igazin is így van e lehetséges .
Mindenesetre nagyon jól néz ki és szép a kidolgozása. 
Igaz közelebről is szemügyre kéne vételezni. :)

Előzmény: Hernyofan (94169)
Hernyofan Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94169

Oldalán világító pályaszám táblával!

 

Nem is tudtam, hogy az igazin ilyen volt.

Előzmény: Tex90 (94166)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94168

"Kuriozumnak jo, de uzemeltetes szempontjabol allitolag katasztrofalis (foiranybol mellekiranyba vagy mellekiranybol foiranyba csak mozdonnyal jarhato, lepesben)."

 

Ezt az igazi 600-ra írtad?

Előzmény: SÜNÖCSKe (94167)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94167
Muszaj is jonak lennie, mert a nagyvasuti is kb igy keszult: fogtak a DKW-t es a mereteit megszoroztak 50-nel. Kuriozumnak jo, de uzemeltetes szempontjabol allitolag katasztrofalis (foiranybol mellekiranyba vagy mellekiranybol foiranyba csak mozdonnyal jarhato, lepesben).
Előzmény: Váltógyártó (94160)
Tex90 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94166

Sziasztok!


Nem témához kapcsolódik,de itt van egy 2 poerces videó az új Piko Ludmilláról,szerintem nagyon jó sikerűlt.

http://shop.modell.hu/piko-59740-dizel-mozdony-br130-001-012-dr-1.html

Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94165

Kössünk kompromisszumot, ha lesz időm, építek egy Märklin kompatibilis Z-set! :-)

Előzmény: alsó madárfogás (94164)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94164

Be, mert itt nincs Busch, amihez hasonlíthatnánk az árát. :-) Meg igazán a szakmai hiúságodra akartam hatni - ez sikerült is, csak sajnos a kapzsiságot is felpiszkáltam. De ha úgy érted, kéred vissza a Z-s mozdonyt, mert csakazértis megcsinálod, rajtam nem fog múlni. :-) 

Komolyra fordítva: amekkora a súlya egy idevaló járműnek, nem sok értelme van ilyet építeni. Úgyis noszogatni kéne fölötte. 

Előzmény: Váltógyártó (94163)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94163

Beijedtél, mi!!! :-)

Előzmény: alsó madárfogás (94161)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94162

Lemaradt: :-).

Előzmény: alsó madárfogás (94161)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94161

És nem is tudnám hová tenni, ezért maradjunk abban, hogy elhiszem, hogy meg tudnád csinálni.

Előzmény: Váltógyártó (94156)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94160

Bocs, nem néztem, melyik hsz.-ra írtad, én a hármas kitérõre gondoltam. Az angol esetében tökéletesen jó a megoldásod! :-)

Előzmény: SÜNÖCSKe (94158)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94159

A Tillig kitéröje nem szimetrikus. De ha lekicsinyítem a Pikot, akkor meg is vagyunk! :-)

0e-ben hamatosan készül is egy!

Előzmény: SÜNÖCSKe (94158)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.08.22 0 0 94158

0f-ben könnyű dolgod lenne, csak le kell másolni egy TT-s Tillig DKW-t :)

Előzmény: Váltógyártó (94156)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94157
Előzmény: Törölt nick (94152)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94156

Drága lesz! :-)

Előzmény: alsó madárfogás (94153)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94155

Ott a pont! :)

Előzmény: crash__override (94154)
crash__override Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94154

Almamellék :)

Előzmény: Törölt nick (94152)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94153

Ezt úgysem tudja megcsinálni... Ha mégis, megveszem. :-) Kemence?

Előzmény: Törölt nick (94152)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94152

Üdvözlet!

 

A H0f-ben(!) érdekelteknek egy kis kedvcsináló:

 

 

A téma magyar, a hely... nos... hol is lehet? ;-)

 

Üdv

e94

Előzmény: Váltógyártó (94137)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94151

Sziasztok!

Nem tudom mennyire ilik ez ide, de szeretném megosztani veletek ezt a két videót, amiket most készítetem két hangos mozdonyomról:

 

-Roco v200:

http://www.youtube.com/watch?v=bRqLoSHJCGQ

 

-Roco E94:

http://www.youtube.com/watch?v=p0tzxhkR3gA

 

Köszönöm

 

Üdv Lokomotive

BROWN628-8 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 94150

Köszönöm a segítséget, de ezeket a fájlokat már én is megtalátam. Nekem olyan volt az első mozdony dobozában amin olajozási, szerelési útmutató is van. De a mozdonyt cseréltetni kellett és ment vissza a boltba. cseredarab nem volt, így vettem most egy alig használt darabot. Ennek a dobozában viszont nem volt semmi nyomtatvány.

Előzmény: 2xlion (94149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!