Köszi az értékelést. Az észrevételek jók a tanácsok hasznosak. A forrasztás igazi hibája a barnított sínszál. Nem tapad rá a cin így azokon a pontokon csiszolni és kapargatni kellett. Folyatószer van és a cin is vékony. A talpfák talán egy fél milimétert vastagabbak mint kellene. Ez a többinél javítható. A könyöksín ha közelebb volt a szívdarabhoz a kerék mozdított rajta. Egy kérdés. Milyen festékkel fested a talpfát ami a nyáklapot is szépen fedi? Köszi Norbi
Köszönöm igen én is az itthon lévő oszlopokal én is valami hasonlóra jutottam. Szűkös lesz de inkább úgy alakítom ki a terepet, hogy szép legyen. :) Köszönöm szépen.
mert mindkét esetben ugyanaz az oldal jön be. Bár nálunk még kevesen használnak ékezetes domain nevet, én azért vettem a fáradtságot és mindkettőt (ékezetest és az ékezetmentest) befoglaltam. :-)
Valaki nem készül véletlenül rendelni a Weinert-től,betársulnék egypár alkatrész erejéig.A Modellkit elvileg beszerezné ezeket a dolgokat,csak úgy néz ki nem tudnak kikeresni három darab négyjegyű cikkszámot!
Teljesen jó ez elsőre! Az vesse rá az első követ, aki jobbat csinál! :-)
Pár dolog, amit észrevettem:
- Nekem úgy tűnik, a könyöksín egy kicsit messze van a szívdarabtól.
- A kitérőnél a csúcssínek felől nincs egymás melletti két nyák talpfa, amelyek között a szigetelő vágást meg tudod csinálni. Az elágazásnál megvan.
- A csúcssíneket célszerű kicsit kikönnyíteni, hogy könnyebben hajoljanak. Az utolsó forrasztási ponttól kezdve, mintegy 20mm hosszan célszerű lecsiszolni a sín talpát, sőt még a síntalp vastagságát is kicsiszolni.
- Nem tudom, használsz e valami folyasztószert a forrasztáshoz, mert kicsit vastagnak tűnik (bár jóval szebb, mint az én első művem! :-)). Én vizszerelési boltban használható Cu-RoFix-et használok. Célszerű vékony cint is használni, nekem a 0,5mm-es vált be, nagyon szépen lehet adagolni.
- A fa talpfák kicsit vastagnak tűnnek, de ez lehet, csak azért van, mert világos a háttér.
Ismét szép alkotások. Szinte már rutin munka. Kicsit türelmetlen voltam és megpróbáltam. Még nincs kész teljesen. Már csak a megfelelő festéket kell megtalálni meg a szigetelés. Pár kép. Egy 10% balos és egy 10% Y.
Tisztelt fórumozók! Régi "MECHANÓ" vágányanyagból (12 db ív, 4 db egyenes) szeretnék összerakni egy próbapályát, de vágányokhoz nincsenek meg a rögzítő-áramátadó papucsok (értelemszerűen 32 db). Mi lenne a legolcsóbb megoldás ezek kereskedelmi-modellezői pótlására? Köszönöm!
Nekem ConradBN219998 és BN219999 -et ajánlottak. Ezek motorosak (tehát nem relé), végálláskapcsolóval s valamelyik még visszajelzést is ad. Alulról szerelhetők, párat már beépítettem. Sablonnal pár perc és eddig tökéletesen működik. Kb félár a Pikohoz képest:)