Keresés

Részletes keresés

1044 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93114

Igen.

Előzmény: BittoJozsef (93113)
BittoJozsef Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93113

00 1:76 19,1 mm H0 1:87 16,5 mm

az a 2.6mm az sokat számít?

Előzmény: modell13 (93112)
modell13 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93112

Nyomtáv ugyanaz.
H0 1/87
00 1/100 asszem. 

Előzmény: BittoJozsef (93111)
BittoJozsef Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93111

Már nézegetem ezeket a peco cuccokat! mi a különbség a h0 és a 00 között?

Előzmény: Váltógyártó (93106)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93110

A háttér építési területet takar...meg egy picit sötét is lett. :) Ugyanaz egy picit világosabban.

 

Előzmény: alsó madárfogás (93104)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93109

:-)))

Előzmény: róbertke (93108)
róbertke Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93108

Szerintem is elég ha csak mi tömjénezünk ....:-)))))))

Előzmény: Váltógyártó (93107)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93107

Nem akarom sztárolni magamat, de sz.tem az enyém szebb! :-)

Előzmény: róbertke (93105)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93106

És Pecoból javasolnám a Streamline rendszert. A flexi sínek miatt kicsit macerásabb a megépítése, mint egy geometriát összedugdosni, de szebb a végeredmény. Tudsz keskenyebb vágánytengely-távolságot csinálni, nem vagy fix ívekhez kötve, és szebbek a kitérők is. Macerásabb, mert precízen ki kell jelölni a vágányutakat, és vágni kell a síneket!

 

http://www.rocket-modell.hu/?gclid=CMWo_IOdvKwCFUFBzQoddkhCoA#cat=peco_gyik;vm=simple

 

Ezeket olvasgasd át, elég jó kis leírás(ok).

Előzmény: BittoJozsef (93101)
róbertke Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93105

Német "kolléga" sem gyötri agyon magát az átépítéssel, csak a legszükségesebb sínszálakat cseréli ki. 

 

http://modellbahn.technikfreun.de/hersteller/piko/umbau-einer-h0-piko-hohlprofilweiche-aus-ddr-produktion-auf-a-gleis-profile/ 

Előzmény: diginewl (93096)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93104

Szuper. (Karácsonykor is tudjátok hasznosítani. :-) A háttér is ügyes.

Előzmény: Törölt nick (93103)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93103

Üdvözlet!

 

Megint jelzőt építettünk...

 

 

Üdv

e94

JonyBravo Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93102

Peco

Előzmény: BittoJozsef (93101)
BittoJozsef Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93101

Értem értem!

 

akkor hasonló árfekvésben mik azok amik esetleg szóba jöhetnének még?

Előzmény: Törölt nick (93100)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93100

Én úgy mondanám, hogy ugyanabban az árfekvésben vannak jobbak is. Ez pedig fordítható úgy is, hogy a minőségéhez, meg a kialakításához képest drága.

Előzmény: Hernyofan (93099)
Hernyofan Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93099

Mihez képest drága az a kitérő?

 

Amúgy nekem eddig csak az angolváltóikkal volt komolyabb problémám.

Előzmény: Váltógyártó (93098)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93098

Irreálisan nagy talpfaközök, borzasztó hosszú szigetelt résszel rendelkező, lötyögő csúcssínes, nem túl esztétikus, és drága váltók.

Előzmény: BittoJozsef (93097)
BittoJozsef Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93097

Sziasztok!

 

Azt szeretném megkérdezni hogy a Piko A sinekröl mi a véleményetek? azzal szeretném épiteni az asztalomat majd, csak elöbb még utánaérdeklődök.

diginewl Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93096

No, én ezt a régi piko u-profilos váltó átalakítást megejtettem.

Nagyon szépen néz ki a váltó, bár a belső (szívdarab, és mozgórészek) részek a régiek maradtak.

 

Ha üzembiztos lesz a tesztjeim során teszek fel róla képeket. Egyenlőre nem volt kisiklás, de egy-két nap tesztje nem elég.

A belső (váltónyelv? szívdarab) részeket nem tudtam volna szépen megcsinálni, ezért azt hagytam arra az időre, ha majd ügyesebb leszek (öszzesen 5 db váltóról van ám szó :).

 

(Váltógyártó is felajánlotta segítségét, de ezt inkább én magam szeretném megcsinálni - ha nem megy akkor nem megy :)

 

Előzmény: nazareth (93083)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93095

Na, azért nehogy komolyan vedd az alanti "kifakadásom". Semmi nem sürget, sőt, most szegény Totyát kerülgetheti a gutaütés, hogy a nagy hajrával (:-) elkészített lámpák sincsenek még beépítve. :-) Szóval amikor elkészül, elkészül.

Előzmény: Váltógyártó (93094)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93094

Kálmán!

Hidd el, csinálnám a váltóitokat, ha meglenne a sínanyag, amíg az nincs, nem tudom csinálni! Mindenesetre a V8-as hasonlatot köszönöm, és róbertkének is az AUDI-t! Egy nagypapa kért meg sok unokával és nem túl sok nyugdíjjal, hogy nézzem meg, tudok e csinálni v.mit vele. Az átsínezéssel nincs nagyobb gond, az állítómű átalakítása a macerás. Azért írtam, hogy ezt most megcsinálom, de erre többet nem vállalkozom.

Előzmény: alsó madárfogás (93087)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93093

Így legalább eléred az eladót. :-)

Előzmény: dodidodo (93092)
dodidodo Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93092

Én is bocsánatot kérek a felesleges hozzászólásért, figyelmetlen voltam!

Előzmény: alsó madárfogás (93091)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93091

Bocsánatot kérek. (Szóljon halvány mentségemre, hogy anno az első terepasztalomon a Pikók kiegészítésre megvett Fuggerth kitérők(és vágányelemek) villámgyors korróziója, vacak működése kitörölhetetlen kellemetlen emlékeket hagyott.)

Előzmény: 1157 (93089)
tomcat#01 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93090

Köszi!

Előzmény: Dolmi mackó (93088)
1157 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93089

Ejnye!

Előzmény: alsó madárfogás (93084)
Dolmi mackó Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93088

Pedig nagyon szép modellek (és különlegesek is), egyébként az igazi vagonok különlegessége a belső elrendezés, fülkés és termes rész is van benne, a termes rész is érdekesen van "berendezve".

A modellen is egész jól utánozták ezt az elrendezést.  (nem bánnám, ha a MÁV beszerezne pár ilyen vagont használtan...)

 

 

A börzén doboz és kiegészítők nélkül árulják, szerintem akkor inkább már jobban megéri megvenni a boltban 30 ezer körül.

A gyári modellhez jár 2-2 kurzkuplung is.

Előzmény: tomcat#01 (93086)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93087

Pardon, kicsúszott.

Na jó, de itt nem szereli a Trabantot, hanem V8-as biturbó motort, új váltót, futóművet épít bele. :-) 

Előzmény: róbertke (93085)
tomcat#01 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93086

Köszönöm szépen. Ilyesmire gyanakodtam mert mióta megkérdeztem találtam egy ilyent:

"3-teiliges Set aus vierachsigen Schnellzugwagen der Österreichischen Bundesbahn (ÖBB), Epoche V, im aktuellen Betriebszustand. Es handelt sich um Leihwaggons der DB AG in speziellem Design, die von der ÖBB überwiegend im innerösterreichischen Verkehr eingesetzt werden. "

Bár nem jó a németem de ilyesmire következtettem. A börzén van fent most egy ilyen szett 22e-ért, azért néztem utána. De azt hiszem maradok a hagyományos ÖBB-s kocsiknál.

Előzmény: Dolmi mackó (93080)
róbertke Creative Commons License 2013.02.24 0 0 93085

Na de barátom, mily illetlen szavakat használsz?? 

Váltógyártónak igenis igaza van, mert ha megnézed egy autószerelőnek nem csak Audit, hanem néha Trabantot is tudnia kell szerelnie ...:)))))))

Előzmény: alsó madárfogás (93084)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!