Keresés

Részletes keresés

diesel691 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 92363

"vagy ideiglenesen bármilyen kapcsolóval megpróbálhatom? "

Vigyázz! A nyomógomb csak a váltó átállításához szükséges rövíd idejű áramimpulzust ad, a kapcsoló tartós feszültséget szolgáltat, amely végállás kapcsoló nélküli vagy hibás végállás kapcsolójú (gyakori hiba!) váltó esetében annak tönkremenetelét okozza.

Előzmény: murray (92361)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.08 0 0 92362

Bármilyen nyomógomb megfelel hozzá. Ragasztáshoz ajánlott a Faller bármelyik ragasztója.

Előzmény: murray (92361)
murray Creative Commons License 2013.01.08 0 0 92361

egyszerű kérdésem van. régi pikó N váltók FZ1 trafóra kötve csak a szokásos kapcsolópulttal üzemeltethetők vagy ideiglenesen bármilyen kapcsolóval megpróbálhatom?  a dobozon lévő rajz nem nagyon árul el semmit.

modellházakat ragasztására mi a legjobb most? (nincs hozzá)

köszönöm

 

mzoli77 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 92360

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (92359)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 92359

Üdv!

Keresd Szabiroli-t.

Előzmény: mzoli77 (92357)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.07 0 0 92358
Persze, rakok, csak tegnap este már aludtak a gyerekek, nem akartam zajongani a csiszolóval. Annyira meg sajnos elkényelmesedtem, hogy reszelövel alakítsam ki a sín végét. :-)
Előzmény: _Nyuszi (92356)
mzoli77 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 92357

Sziasztok!

 

Zakks, Fal, stb. kocsik vizes matricájának legyártásájával kit kell ismernem, vagy kihez fordulhatok, a Byg Modellen kivül?

 

Üdv!

_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92356

Jaj, hát ez nagyon szép! :)

A keresztezés kettős keresztezéséhez azért tegyél majd kérlek vezetősíneket. :)

Kívánja az ember szeme.. :)

Előzmény: Váltógyártó (92355)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92355

Ma meglepően sokat haladtam! Nagyon jól sikerült a középrész, mindkét forgózsámolyom szépen fut rajta, alig döccen a keresztezésen, és vezetősín nélkül se fut fel a szívre egyik oldalon sem.

 

  

Előzmény: Váltógyártó (92338)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92354

Köszi!

 

Ez alapján belövöm az összeset.

Előzmény: rezgaras (92351)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92353

Köszi! :)

Előzmény: rezgaras (92351)
dodidodo Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92352

Rendben... de miért adtak akkor felesleges homlokfalat?

A kupplungos-félén nincs meg az összes hely a tartozékoknak, egyedül ami nem jó az az ütköző helye.  


Előzmény: dodidodo (92350)
rezgaras Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92351

A kengyeles kapcsolóknak van egy szabványa (H0-ban NEM 360). Tanácsos mindet a szabvány szerint beállítani, nem egymáshoz. Akkor más modellezők jármüveivel is fog kapcsolódni.

Előzmény: siófoki35 (92336)
dodidodo Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92350

Rendben... de miért adtak akkor felesleges homlokfalat?

Előzmény: V63-017 (92348)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92349

Küldtem mailt!

Előzmény: V63-017 (92345)
V63-017 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92348

A 3. képen levő kuplunggal használatos elemből kell kihúzni a csonkokat és azok helyére kell bedugni a teljes csavarkapcsot és tömlőket imitáló műanyagot.

Előzmény: dodidodo (92347)
dodidodo Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92347

Az első képet a helyén van a homlokfal, a második képen rá is van rakva az ütköző lap, de ha hozzáérek leesik, tehát nem úgy néz ki mint ami odavaló. A harmadikon van a vitrindíszes és a kupplungal együtt használatos, ami az alsó. Jól láthatóan hosszabb henger alakú, és a végére pontosan illeszkedik az ütközőlap.

Mivel nem kaptam plusz ütközőt, és ami van azok pedig nem illenek, nem tudom hogy mit rontok el. A felső a harmadik képen egyértelműen a vitrindíszes, van egy műanyag nyúlvány középen, ami kitakarja az üres kupplungbefogót. Ez pedig a vontató oldal, egyértelműen hosszabb az ütköző.

Előzmény: V63-017 (92346)
V63-017 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92346

Teljesen a problémát sem értem, hogy mi rövidebb, meg hogyan? Valami képet rakhatnál fel.

Előzmény: dodidodo (92340)
V63-017 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92345

Azért itt már kíváncsi lennék arra, hogy forintálisan mennyi az annyi? :)

Előzmény: Váltógyártó (92338)
róbertke Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92344

Már nagyanyám megtanított rá:- Teli szájjal nem beszélünk !! :-))))))

Előzmény: Váltógyártó (92343)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92343

Itsz a dabl krosszóver vit tú dabl szlip szvicsiz! :-)

Előzmény: nazareth (92341)
tomcat#01 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92342

Alapmű!!! :-)))) Már mint amiből idéztél :-D

Előzmény: nazareth (92341)
nazareth Creative Commons License 2013.01.06 0 0 92341

Áj tink, disz iz dö bigin of a bjutiful krosszóver :)

Előzmény: tomcat#01 (92339)
dodidodo Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92340

A Roco féle MÁV Traxx-nak szerettem volna az egyik oldalára feltenni a vitrindíszeket, és amikor már mindent feltettem csak az ütköző lapok maradtak , akkor veszem észre hogy rövidebbek az ütközőlap tartói, és nem is passzol rá, leesik.

Nem tudom mit rontottam el, a másik homlokfalon látszik hogy nem a vitrines részhez van, több ütközőlapot pedig nem kaptam hozzá.

Másnak nem volt ezzel probléma?

 

tomcat#01 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92339

Bjútiful - mondaná a művelt angol :-)

Előzmény: Váltógyártó (92338)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92338

No, elkezdtem tomcat#01 kétangolos hózentrógerét. Ahogy nézem, ezzel elleszek egy darabig! :-)

 

  

Előzmény: Váltógyártó (91828)
V63-017 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92337

A Roco a mozdonyokhoz ad egy "egység csomag"-ot, amiknek egyik része egy bizonyos típusú mozdonyokra nem kell. Adnak hozzá útmutatót, hogy mit, hogyan, merre. Láttam már 1044-est is égnek meredező tömlőkkel...

Előzmény: Törölt nick (92331)
siófoki35 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92336

Ezek a jóöreg kengyeles kapcsolók valóban mindenféle magasságban léteznek. Nyilván el is görbültek a használat során.

Legdurvább a Prefo Bi33(Einheiswagen) széria, azokon annyira felfelé állnak a kapcsolók, hogy síneken egymásra tolva nem akadnak össze. Na majd nekik is ellátom a bajukat ;))

Előzmény: alsó madárfogás (92334)
Emperor_ Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92335

Köszi szépen!

 

Van egy műszerész kicsi laposfogóm, avval "kezelem" őket.

Előzmény: alsó madárfogás (92334)
alsó madárfogás Creative Commons License 2013.01.05 0 0 92334

Az "ellentétes görbe sínek", vasutasnyelven az ellenív az ellenségük, ahogy megtapasztaltad. Meg a pálya egyenetlensége, azt is ellenőrizd. Igen, össze kell hangolni a kuplungokat (de csak finoman, ne nagy fogóval). És néha még ez is kevés, így nálam pl. némely mozdonynak rugós kengyeles kapcsolója van. Ezt a régi kocsikon nemigen lehet használni, sajnos.

Előzmény: Emperor_ (92333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!