Keresés

Részletes keresés

somytomy Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92278

És annak valami megfoghatatlan okból 22.5°-osak a váltói (mondjuk én ennek most valamennyire örültem, mert így sikerült normálisabban megcsinálnom a bővítést. Most egyik szemem sír, a másik nevet.)

Előzmény: Törölt nick (92276)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92277

Azért felejtős mert nem szeretném újraépíteni a sínpályát főleg hogy ennyit dolgoztam és áldoztam rá csak sajna nem a megfelelőt választottam.Önnek is BUÉK!

Előzmény: RhB (92275)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92276

Ahogy mások is irták előttem ,elakadnak rajta  a mozdonyok számtalanszor kisiklanak és még döcögnek is .Egyszerűen silány minőségű. A geolineon ilyet sosem tapasztaltam csak sajna az meg számomra nem esztétikus.BUÉK

Előzmény: sxapuka (92273)
RhB Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92275

"Pedig a Peko nagyon meggyőzőnek tűnt a Medikerben.Ezek szerint sajnos felejtős.."

 

Ez úgy hangzik, mintha a Peco szar lenne, pedig csak az a bűne, hogy nem 15 fokos a váltója, hanem 12 fokos...

Előzmény: Törölt nick (92272)
nemethgab_01 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92274

Sziasztok!
BR110 alkatrészeket keresek.
Kasztnim van, tető nélkül. Bármi érdekelhet.
Köszi!

sxapuka Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92273

Mi a gond a Pikoval?

Előzmény: Törölt nick (92272)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92272

Köszi a válaszodat!Sajnos ettől féltem...Pedig a Peko nagyon meggyőzőnek tűnt a Medikerben.Ezek szerint sajnos felejtős..

Most aztán tanácstalan vagyok de a gagyi piko repül az biztos!

 

BUÉK

Előzmény: Váltógyártó (92212)
1157 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92271

Ha az volt Én is annak szántam! :-)) Lehet bamba vagyok nem értem a viccet. De nem Őt kérdeztem. Még az a szerencse tudók elnézést kérni.

Előzmény: Váltógyártó (92269)
1157 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92270

Köszönöm a választ. Majd alkalom adtán jelentkezni fogok.

Előzmény: Váltógyártó (92266)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92269

Mi a gond azzal a hozzászólással?

Tök jó poén volt! :-)

Előzmény: 1157 (92265)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92268

Lelked rajta! :-)

Előzmény: somytomy (92264)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92267

Már alig várom, mert ez a fa szögsablon betét nem az igazi...

Előzmény: HOTotya (92257)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92266
Előzmény: 1157 (92261)
1157 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92265

Látom még nem múlt el a szilveszteri mámor? Persze a gazdaságos üzem: Csak rá kell tölteni!! Hogy hivnak, akarom kérdezni mi a nick neved??? Ha téged kérdeznek válaszolj.

Előzmény: diesel691 (92262)
somytomy Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92264

Hirtelen kedvem támadt egy ugyanilyet rendelni, csak úgy falra, szobadísznek.

Előzmény: Váltógyártó (92253)
diginewl Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92263

Igen tudom, hogy jó helyen van, de lehetne egy kicsit jobb helyen is :)

Mondjuk egy tized mm-el odébb. Akkor is el tudna az ívben haladni, és nem pont a sníszeg felett haladna. Igen itt az ívek miatt kell a lötyögés a nyomtávban.

 

Végülis lemondtam a tillig elite sínről, mert a modell sín olcsóbb, és a színezése is sikerült, valamint ez biztosan üzembiztos :)

Már amekkora forgalom itt lesz nálam, ha lesz majd :))

Előzmény: baktairrrr (92260)
diesel691 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92262

Naná! A Marklin, a Fleischman, a Piko ás Roco is kezdte valamikor, csak van aki 150, van aki 100 vagy 50 évvel ezelőtt, úgy hogy csak türelem!   :-))

Előzmény: 1157 (92261)
1157 Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92261

Bátorkodom megkérdezi "eccer" netán ives N-es válto is készülhet a Váltó&Kitérő Müveknél? Köszönöm a választ.

Előzmény: Váltógyártó (92253)
baktairrrr Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92260

Üdv!

 

Csak zárójelben: jó helyen van a másik kerék is. Ha nem így lenne, akkor ívben befeszülne a kerékpár. A kúposság pedig amiatt kell, hogy a jármű ne koptassa folyamatosan a nyomkarimáit, hanem átlagolva egy ˝középállásban˝ tartsa a kerékpárt. Persze ez így csak a jéghegy csúcsa...

Előzmény: diginewl (92258)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92259

Igazából teljesen rendben van ez így. Ha a keréktávolság (nyomtávolság) megegyezne a pályád nyomtávolságával, ívben biztosan, de még talán egyenesben is szorulna a szerelvényed. Ami itt az érdekes lehet a probléma szempontjából, az a nyomkarima magassága. Valószínűleg ez a vágány nem olyan kerékprofilhoz lett kitalálva, mint amilyen a kocsijaidban megtalálható (hanem alacsonyabb karimájúhoz pl.). De igazából csak zajt csap, az üzembiztosságot szerintem nem befolyásolja.

Előzmény: diginewl (92258)
diginewl Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92258

Hát, nem értek hozzá.

Az egy tengelyen levő két kerék távja. Vagy hogymondjam :)

Igen keréktáv, csak éppen lányos zavaromban nem találtam a megfelelő szót. :))

 

Tehát az egyik kerék jó helyen van, a másik viszont a rövidebb keréktáv miatt pont a sínszeg felett leledzik, és mivel a kerék (azon része mely a sínen gurul) ferde, és nem merőleges, így a nyomkarima lejjebb kerül.

 

Na, talán így már érthető vagyok :) a lényeg, hogy beleüt, az egyik oldal.... szemmel is látható, és érezhető is :(

 

Bocs, a szakszerűtlenségért.

Jenő

Előzmény: SÜNÖCSKe (92256)
HOTotya Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92257

Ha élkészül a többi szerszám akkor milyen szépek és pontosak lesznek!!!!!!:D:D

Előzmény: Váltógyártó (92253)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92256
Ize, szerintem te a kerektavra (nyomtavra) gondolsz, a tengelytav az erre meroleges! :)

Igazabol bocsi, nem kotozkodom! :)
Előzmény: diginewl (92251)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.02 0 0 92255

Ennek örülök!

Itt ugye a fő szempont az, hogy neked tetszen! :-)

Előzmény: hotto (92254)
hotto Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92254

Köszi!

Talán az "impozáns" szó a legmegfelelőbb!

Előzmény: Váltógyártó (92253)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92253

Kész van!

 

     

Előzmény: Váltógyártó (92213)
tomcat#01 Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92252

Nem úgy gondoltam, na :-D Hanem mint férfi :-)

Előzmény: Hernyofan (92247)
diginewl Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92251

Igen ennek én is megörültem... de most jön a DE!

Vannak belül is sínszegek! Egy picit kiállnak a talpfa lerögzítő szemekről. Képen pirossal jelezve.

 

Van olyan szerencsétlen tengelytáv (majdnem mindegyik az nálam...), ahol az egyik nyomkarima simán a szeg és a mellette a mélyedésben megy, azaz nem üt, de vele szemben a másik oldalon levő tengely nyomkarimája amely éppen pont ezen szegek felett megy.... Na ez üt bele, mivel a futófelülete a keréknek ferde, így lejjebb kerül egypicit az amúgy is necces nyomkarima. Ezt kimértem, egy tized mm-en múlik a boldogságom :) Nem sok, de ezmiatt inkább a modellsín marad.

Ettől függetlenül próbálok olyan szép színt rávarázsolni a modellsínre, mint a tillig Elite.... egyenlőre próbálkozom, néha már szép is lesz :)

 Jenő

Előzmény: rezgaras (92248)
Váltógyártó Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92250

Sz.tem nem ezzel van a gond, hanem a már meglévő régebbi 2,5-ös sínekhez nehezen illeszthető. A régi Roco, Lima, Pilz sínek talpfástól 4,5 mm magasak, a Tillig pedig ~4,1mm.  Lehet kapni ilyen átalakító papucsot, de akkor meg kell emelni a váltót, méghozzá elég pontosan 0,4 mm-rel.

 

A profil is keskenyebb, a teteje ~0,2mm-rel, a talpa ~0,4mm-rel, mint a régebbi, megközelítőleg CODE 100 profiloknak.

Előzmény: rezgaras (92248)
sxapuka Creative Commons License 2013.01.01 0 0 92249

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!