Én most pont azzal teszek egy próbát, illetve kidobásra ítélt műanyag szúnyoghálóval. Főleg, hogy utóbi az Auhagennél tyúkkerítésként van horror áron árulva, így meg szinte ingyen megcsinálhatom belőle az egész asztalra való kerítést, felfuttatva rá növényekkel, virágokkal.
Na meg ott van a felejthetetlen hurkapálcika is, mint örök megoldás :) A türelmesebbje még rönkházat is összehozhat belőle.
Végre beszereztem egy hozzáillő szerelvényt 2 Mod.wagen személyében. Hogy azok az átlag PIKO színvonalhoz képest milyen szépek! Nem véletlenül mondta valaki, hogy ezek a PIKO csúcsmodelljei voltak. Ahogy az E11 is.
Szép az asztalod :) Mivel látom, hogy kerítések nem nagyon vannak, a leg költséghatékonyabb megoldást szeretném javasolni erre :) Gyufaszál :) Mindegyiket vágd le a foszfor alatt, egyenlő hosszúságúra. Egymás mellé ragasztva pedig gyönyörű fakerítést kapni :) Én is visszaállok ilyent csinálni, amint befejeztem a sziszifuszi munkát a több tucatnyi pipacsomon :)
Jó olvasni amit írtál,majd egy éve építgetem az asztalom nekem is az volt az elsődleges hogy viszonylag kis helyen sok kör legyen, most mióta rátaláltam erre a fórumra belátom a terepnek nagyobb a szerepe és ez nekem is nagyon tetszik. Próbálok kihozni belőle valamit persze bontás nélkül.
Segítséget kérnék a következőben! Volna egy Piko E11 villanymozdonyom és az égőt nem tudom hova kellene visszatenni a belső berendezésen belül! Esetleg valaki?
sziasztok.KÖVETKEZŐ segitség kellene.Szeretnék venni egy piko e 44 est,de a pályaszám alapján meg lehet tudni melyik fiatal tehát ddr éra vége előtti gyártmány?többfélét láttam már e44 137 e44067 e44 137-0 stb?
Ha véletlen nem jó helyen érdeklődnék,akkor kérem irányítsatok a megfelelő helyre! Wikipédiáról,hogyan lehet anyagot letölteni? A sgítséget előre is köszönöm szépen. A Svéd LKAB mozdonyok lírását szeretném lementeni magamnak.
Talán egy kissé félreértettetek. Én nagyon szeretek a vonatokkal 'játszani', a szerelényeket rendezgetni és élvezem a megengedhetően hosszú szerelvének méltóságteljes vonulását. Szerintem a vágányokkal teljesen telezsúfolt asztalok pont ezt nem teszik lehetővé. Az ilyen asztalokon általában nem tallálhatók olyan egybefüggő, önálló pályaszakaszpk, amelyeken tekintélyes teherszerelvények düböröghetnek végig, vagy valóban az élethűséget megküzelítő gyorsvonatok száguldozhatnak.
Csak a valóban hatalmas hellyel rendelkezők engedhetik meg maguknak a sok átmenő vágányos állomásokat, bonyolult rendezőket és tolópados vagy fordítókorongos sok részes fűtőházakat.