Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265907

"3-4 nap után is jó a benzin szint."

Azt honnan tudod, ellenorizted?

Szerintem a poteka mocijának is ilyesmi baja lehet. Ha rossz a a szivató, akkor nem indul be egyből hidegen, ahogy írja. nekem a lányom Apriliája jáccotta ezt, beindul, aztán leáll, és csak hosszas indítózásra hajlandó újra, mert várni kell, míg megtelik az úszóház.

Előzmény: badboy33 (265887)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265906

annyiért csak romhalmazokat kapsz

Előzmény: kaposznyak (265905)
kaposznyak Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265905

80 körül gondoltam maximum.

 

Horgászni kéne, hogy ne 40 perc kemény tekeréssel érjek ki a vízpartra.

Előzmény: Törölt nick (265904)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265904

S 51 ami tökéletes állapotú az 150 felett van ha van.Igen,annyit nem ér így 2016 táján mivel normális alkatrész már nincs hozzá emberi áron.

Mennyi a keret kb?

Yamaha Neos ár/érték arányban nem rossz választás pl.

Előzmény: kaposznyak (265902)
baluzoli Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265903

Derbi Atlantis

 

Előzmény: kaposznyak (265895)
kaposznyak Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265902

Kösz, kínaiakat kerülöm.

Simson 51-re gondoltam eredetileg, de abból csak tökéletes állapotút vennék, azok meg 80 körül vannak.

 

Akkor már inkább valami modernebbet.

Előzmény: tcaoe (265900)
kaposznyak Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265901

Egy-két combosabb dombra is fel kell kapaszkodni, oda lehet kevés a Babetta.

Előzmény: Roadkill (265899)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265900

200 ezer körül sokminden, alatta ami jó állapotban van és nem kínai, meg nem Morini blokkos (pl. Suzuki).

Előzmény: kaposznyak (265895)
Roadkill Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265899

Lehet a héten gyalogoltam is 20km-t.:P Szóval a legolcsóbb erre egy babetta.:)

Viccet félretéve vegyél bármit ami tetszik, legyen jó állapotú és régi ismert robogógyártó terméke.

Előzmény: kaposznyak (265895)
jim32 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265898

Aprilia Scarabeo 50

Előzmény: kaposznyak (265895)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265897

ahhoz mióta jó a B jogsi

azzal csak 50ccm vezethető, az innova rendszámos tehát nem

Előzmény: Törölt nick (265896)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265896

Honda Innova

Előzmény: kaposznyak (265895)
kaposznyak Creative Commons License 2016.07.24 0 0 265895

Sziasztok.

 

Javaslatot kérnék:

 

B-s jogsival vezethető motort, robogót keresek, hetente 20-30 km-et mennék vele.

 

Mi a legolcsóbb, de megbízható választás?

badboy33 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265894

Köszönöm az infót ! 

 

Előzmény: tcaoe (265893)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265893

Igen, arról van szó.

 

Előzmény: badboy33 (265892)
badboy33 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265892

Ezt a képet csak azért kerestem,hogy jól értelmezem-e az írásodat. / bocsi / . A réz henger teteje és a ház alja miatt.

Előzmény: tcaoe (265891)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265891

Ez nem gyári, azoknál ez nem játszik. De jók szoktak lenni úgy korukban, esetleg érdemes lemérni, hogy mennyire volt a tű vége a műanyagtól.

Előzmény: badboy33 (265890)
badboy33 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265890

Akkor elvileg így kell állnia vagy max 2-3 mm-el lejjebb, hideg állapotban ?

Mert itt a képen a réz henger teteje kb 2-3 mm-el feljebb van a ház aljától.

 

 

 

Előzmény: tcaoe (265888)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265889

Lehet, hogy megvan a hiba. A szívató jól működik, ráadásul állítható fajta, a műanyag ház szétcsavarható, a hosszú menettel pedig állítható, hogy a tű a dugattyúval hol legyen alaphelyzetben. Csak sajnos a műanyag ház eléggé el van öregedve, ezért a menetnél falsot tud szívni - nem is értem, hogy gondolták ezt alapból.

 

Cserélem a szívatót, aztán meglátjuk. Köszönöm a segítséget! Ha nem oldódik meg ettől, akkor visszatérek.

 

üdv

poteka

Előzmény: tcaoe (265883)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265888

Annál a gyári szívató tűjén lévő a henger alja (azaz a tűvel ellentétes oldala) kb. pont egy szintben van a műanyaggal hidegen. Ehhez képest 4-5 mm-t kell kijönnie kb. 3 perc alatt.

Előzmény: badboy33 (265887)
badboy33 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265887

3-4 nap után is jó a benzin szint.

 

Szeretném megkérdezni tőled a Dellorto 17,5-ös karburátor automata szívató ellenőrzését, ill beállítási paramétereit. Ha nem akarod itt megosztani nagyon megköszönném emailban is :-)

Előzmény: tcaoe (265886)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265886

Pl. azt, hogy nem ürül-e ki a karburátor. Elég kevés benzin van az úszóházban, nem feltétlenül lehet észrevenni, hogy csöpög. A szívatót egyébként csak egy adott helyzetre lehet beállítani, mert nem állítható (fizikailag lehet állítgatni, de ha pl. este húsz fokban állítod be, akkor nem fog melegben jól működni, az egész csak arra jó hogy kitaláld, hogy az a rossz).

Előzmény: badboy33 (265885)
badboy33 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265885

Üdv.

Kérdezni szeretném,hogy mi lehet a hiba oka. Piaggio vizes hosszú blokk. Ha 3-4 napot áll a motor ,akkor nagyon nehezen indul el. Ha csak 1-2 napot nem megy ,akkor első indításra /pöcre / indul. Előzmények: Karbi kitakarítva! Brigéciolban is ki van áztatva. A szívató részét sikerült annyira beállítani,/ kimérni / hogy most már 3-4 nap után nehezen ,de elindul. Előtte csak akkor indult el ha benzint spricceltem a hengerbe. A karburátornál levegősödik a benzin cső,pedig tele a tank,és bilincsek a csatlakozásoknál. Lehet ez is befolyásoló tényező ? Bár azt hallottam ,hogy sok motornál van ez a jelenség a benzincsőnél. Szerintetek mit kellene még le ellenőrizni ?

pukoon Creative Commons License 2016.07.23 0 0 265884

jaujj

 

ez itt már...  dűzni-akadémija!  :D:)) 

tcaoe Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265883

Nem, mert úgysem tudod jól befogni és falsot szív. Ráadásul nagyon kicsi különbségekre is érzékeny. Meg lehet próbálni állítani a szívatón. Az alsó részét ki lehet csavarni általában (a legtöbb be van ragasztva, a ragasztást el kell törni), óvatosan feljebb lehet emelni a tűt. De ha így ez beválik, akkor nem célszerű bennehagyni az így eltekergetett darabot.

Előzmény: Törölt nick (265882)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265882

Gázzal sem tudom életben tartani, ugyanúgy leáll. Ha kiszedem a szívatót és lefogom a nyílást, akkor elvileg indításnál teljesen nyitva van, azaz mintha rajta lenne a szívató, nem?

Előzmény: tcaoe (265880)
Pápi 416 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265881

Sziasztok! Hogy tudom ellenőrizni, hogy a szivattyú nyom e eleget? Most a tankban is a biztonság kedvéért teszek olajat. Hidegen alig van füstje. Beta Tempo motorról van szó. Dellortó karburátor. Előre is kösz a segítséget.

tcaoe Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265880

Általában nem úgy mennek tönkre, hogy nem működnek, hanem úgy, hogy a gyanta megduzzad és nem nyitnak eléggé. Keihinhez nincs adatom sajnos, de a Dellortoknál mindig azzal kezdem, hogy megnézem, hol a tű alaphelyzetben.

Előzmény: Törölt nick (265879)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265879

Köszönöm, ezt kipróbálom délután.

 

Néztem a szívatót is, rámértem, nem szakadt, de csak 2-3 Ohm ellenállást mutat, ha jól emlékszem többet kéne, olyan 10-20-at. Viszont alaphelyzetben be van húzva, 12 V-ra meg kb. 2 perc alatt kimegy a tű 5 mm-t, szóval úgy működik, ahogy kell. Az lehet, hogy nem megy vissza eléggé, így hidegen is részben blokkolja a járatot?

Kb. a szívató házának pereménél van a tűtartó foglalat alsó széle, ennél beljebb kellene mennie? Rég volt a kezemben ilyesmi.

Előzmény: tcaoe (265878)
tcaoe Creative Commons License 2016.07.22 0 0 265878

Pedig ez szinte biztosan az automata szívató hibája. Próbáld ki, hogy hidegen amint beindult, nagyon óvatos gázzal próbálod életben tartani. Ha ez megy, akkor tutira az lesz.

Előzmény: Törölt nick (265877)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!