A legtöbb robogó egészen megbízható (mind legalább annyira, mint egy jó simson), kínaiak kerülendőek általánosságban. Illetve persze a rossz állapotú ezeréves tákolt szarok, amiket 20 éve hoztak be használtan.
Értéktartomány amit rászánsz, kis-nagy kerék (kátyúk miatt), 2 vagy 4 ütemű. Ezek után lehet ajánlani konkrétabban valamit.
De akár keress vissza ezen a fórumon, milyen igényekre miket ajánlottak.
Köszi, remélem így lesz, ha nincs más megoldás. A para egyrészt onnan jött, hogy ennél a jobb hátsó teleszkóp keresztülmegy egy műanyag elem nyílásán, ami ránézésre nem enged annyi játékot, hogy eléggé kifordítsam a kerék elől. Másrészt a kerékhez nagyon közel van a sárvédő, ami lehet, hogy bal oldalról is csavarozva van, de ezt majd csak akkor látom, ha már meg van bontva.
Ugyanakkor persze én is úgy tartanám logikusnak, hogy egy defekt miatt ne kelljen már szétszerelni mindent. A Lets4-nél tényleg nem volt semmi gond, ott pikk-pakk lent volt a kerék, itt viszont ránézésre egyáltalán nem vagyok biztos ebben.
Annyi ezzel a kóreaivala gondom, hogy a Bárdinál pl csak gyertyátés akkumulátort lehet kapni. Van olyan hely ahol be lehet szerezni kopó, fogyó alkatrészeket hozzá? Köszönöm
Az első sorod felett inkább átsiklok. :-) A többit a konkrét típus ismeretében írod? Ha igen, akkor köszönöm az infót és örülök, ha tényleg csak ennyi. Ha nem, akkor gyere, csináld meg 20 perc alatt. :-)
Na még egyszer, az előbbi valahol elveszett. :-( Szóval a nagyobb robogóm hátsó kerekéből lassan fogy a levegő, kb. 1-2 hét alatt esik 2 barról 1-re. Kisebb sérülések látszanak a gumin, ezek egyike lehet a bűnös. Ennél (Kymco Like 200i) úgy látom a fél robogót szét kellene szedni a kerék kivételéhez, ezt szívesen kihagynám még. Létezik olyan bevált megoldás, amivel a helyén is lehetne egy ilyen fajta hibát javítani, ami hosszabb időre is megoldás és ami miatt nem fog majd szentségelni a gumis, amikor cserélni kell?
Sziasztok! Hátha tudtok segíteni, az a problémám, hogy a Keeway matrix 50-es robogómban elromlott az index relé, mert nem villogott, csak világított folyamatosan,de itt még működött legalább. tehát ezután kivettem ezt a régi relét és anélkül használtam a motort pár napig, amíg valami zárlat miatt kiégett a biztosíték az akksinál. Elmentem egy boltba ott adtak egy kínai 3 vezetékes index relét, meg vettem 10 A-es biztosítékot. Beletettem a relét és kifüstölt. Ezután összehasonlítottam a régi relével és 2 kábel fel volt cserélve a kínain. A rossz kínait reklamálás után kicserélték egy ugyanolyanra, de már átkötöttem úgy, ahogy az eredetin volt a kábelezés. Viszont miután bekötöttem a robogóba egyik index sem működik és a műszerfal sem mutatja, hogy indexelnék. Lehet hogy az első kínai relé miatt tönkrement valami más elektronikai alkatrész is, vagy máshol is van egy biztosíték, nem tudom, de hátha ti igen.Most nincs zárlat,azóta jó a biztosíték. Kérlek segítsetek. Köszönöm.
Váltóst használni pont akkor lenne értelme, ha mondjuk az út java részét egy tempóban sík úton tennéd meg. Kicsit kisebb a menetellenállása, kevesebbet fogyaszt vagy jobban megy ha egyszer felgyorsult.
De erős emelkedőkön csak szenvedsz vele, hogy az egyes rövid-a kettes hosszú, pörgeted, szétrúgod a váltót. Te is csak szívsz és a motor is.
Motorikusan jó állapotban. Külsőleg új festést kapott, új tükröket, új aksit, új fékbetétet.
Felújítani való a motoron: Hátsó gumi csere, féktárcsa csere, benzincső csere, illetve régen nem volt beindítva az adott problémák miatt, egy áttakarítás bizonyára ráfér mindenek előtt.
Ár megegyezés szerint.
Érdeklődni a batamas0523@gmail.com e-mail címen lehet.
Ha egyszer felmegy naponta is felmegy, nemigen számít neki. Az utazó sebessége eléréséig igazából arra vannak tervezve, hogy binárisan vezeted. Kényszerhűtéses, a variátor az ideális fordulaton tartja a motort, szóval nyugodtan nyomhatod felfele teligázon ha alapvetően jó a motor ez gondot vagy aránytalanul nagy kopást nem okoz semminek.
Ha az 50-es rendesen működik és nem vagy 150 kilós akkor simán felmegy az emelkedőkön! Nekem igen meredek a garázslejáróm, de minden gond nélkül jövök fel rajta.
Sziasztok! Hamarosan költözünk egy olyan dombra, ahova a 2.0, benzines autóm is 2.fokozatban szeret felmenni. Jól sejtem, hogy ide inkább váltós 50-es kellene, nem robogó?! Köszönöm
Szert tettem egy 08' 200VXR Runner-re, havernak ST 200 van 09'-es amit látunk különbségeket az a kasztnin vannak, viszont gyorsulásra úgy otthagyja az ST-je h nemigaz... Az enyém 6500 fordulaton pörög végig 90ig és onnan indul meg feljebb a fordulat de így is ilyen max 120 a vége, haver ST-je pedig gyári varioval 137 körül volt, most malossi multivart tett bele, jobb lett a középtartomáby de végre kevesebbet megy olyan 130 körül, de még így is sokkal több mint az enyém... Ez mitől lehet? Van valami fojtás vagy más eltérés a blokkban?? A hangja is sokkal nagyobb az STnek mint az enyémnek a gyari kipuffokkal... nagyon finoman gyorsít végig :/ van valami ötletetek mitől lehet? Köszi!!