Egy hülye kérdésem lenne, sajna a fizika órán nem ez a téma volt az erősségem... Ha vastagabb valamivel a benzincső, ami a tankról a karbira csatlakozik, az növelheti a fogyasztást?
Egyfelől úgy gondolnám nem, mert a karbi "csöcse" úgyis meghatározza a beáramló cső keresztmetszetét. Viszont egy vastagabb csőbe több benya tud folyni --> nagyobb az áramló folyadék súlya, ami nagyobb nyomást generál --> gyorsabban folyik a benzin a karbiba (erősebben spriccöl).
Nem tudom, jól logikázom-e, lehet, hogy attól nőtt meg a fogyasztásom, mert a "szokásos" benzincső helyett pár mm-rel vastagabbat használok?
Voltam az általad javasolt Karsainál, aki megkínált a gyári alkatrésszel 26 e forintért, és a műhelyben egy "fiatal" srác serénykedett.
k.d.humeer-nek pedig köszönöm a segítséget, bár a megbízható, hozzáértő, és mások által javasolt és elismert keresőszavakra kidobott találatokra nehezen "alapozhatok".
Csak érdekességképp részleteznémn ezt a "hibát", bár lehet itt is megírtam.
alapjáraton "ketyegett, cicegett" (, értsétek jól) a láncfeszítőm. Ha a láncfeszítő csavarját kijjebb csavartam egy fél fordulattal, akkor abbahagyta. Azóta sem jöttem rá, miért. De más se.
Én vagy 6-8 éve voltam, a vez műlánc. "ketyegésére" szelephézagot állítottak, d eazt se tudták kiolvasni rendesen, csak mikor nekem gyanús volt az általuk mondott szám.
Az öreg, az igen, de nem is tudom, él-e még, a fiatal meg nem nagyon foglalkozik a dolgokkal, lagalábbis, ahogy én láttam. Persze biztos van jó szerelőjük is, mert maga a régi műhely jó hírű, de én ilyet fogtam ki.
A 12-es tétel mindenhol a szivattyú, a csövek és a bilincsek együttese. Látszik, hogy van, ahol a 652-őt váltotta a 651, de a 605 is biztosan kompatibilis a 651-gyel, a Vespámban most egy olyan fut.
Ahogy nézem, ezt a cikkszámot nagyon sok régi típushoz is hozza, de egy kivételével mind hosszú blokkos Euro2-es. Az az egy meg a Vespa Primavera, aminek hátul van az olajtartálya. Szóval azt gyanítom, hogy két különbség lehet: az egyik a csövek hossza, ami nem gond, a másik pedig, hogy ez a szivattyú kevesebbet nyom egy kicsivel, mert a 17,5-ös karbihoz való. Ha kevesebbet nyom, az csak annyi, hogy máshol van a jelölés az elforduló részén. Majd összenézem őket, nekem van mind a két féle.
Bocsi, de ha megadom a típust (Aprilia sportcity one 50 2t), vagy évjáratot (2012), vagy a motor kódot (ZD4SBA), akkor nekem a 82652R cikkszámot hozza fel.(Amibe bele kell akasztani a bovdent, a 022 van gravírozva.)
Ránézésre semmi különbséget nem látok az 51 és 52-es végű között.
Viszont ez sajnos még utángyártottban is drágább lenne.
Tapasztalatod szerint van valamilyen működésbeli, vagy beépítési eltérés a kettő között?
igen megneztem es gzanus lett h nekem hianyzik az a jelado.. megneztem a computer szamat es kiderult h 2003vagy utanni tehat mar cseres volt..
hiba kiderult es remekul megy a motor.. (10perce oldodott meg)
az a 2szalas kabel ami az injector fejbe megy kivolt szakadva de nem esett ki a babel a fejbol.. total veletlen lattuk meg.. visszaforrasztottam a fejbe bedugtam es poccre indult :)
-valszeg a raszkodas miatt volt jo/rossz a motor kedv szerint, mikor hogy erinthezett