Keresés

Részletes keresés

[fidelio] laci1116 Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264470

Köszi szépen a segítséget megpróbálom ezt a méretet megvenni sajnos néhány közeli kereskedést hiába kérdeztem meg be tudják e azonosítani a gyári szíjon lévő cikkszám vagy nem tudom mi az alapján de nem tudtak segíteni az ITALMONDO webáruház adott egy választ és szerintük is 667x18-as méret lesz. Sajnos ezek az AF62, AF67, AF68 széria kis számban érkezett be az országba és ha úgy keresünk rá az alkatrészekre is max. AF35-ig lehet találni, gondolom azokból még sok érkezett be. Ez a CESTA AF68-as egyébként már négyütemű injektoros motorral van szerelve teljesen gondmentes valami most 12250km van benne még a rajta levő variátor ékszíj is jó csak ha nagyon hűvös van észrevenni hogy egy kicsit emeltebb fordulatszámon indítja meg a robogót, én csak egy hibát rónék fel ennek  arobogónaki a 10"-os kereke miatt problémás vele a magyar utakon közlekedni. Esetleg abban tudsz e segíteni hogy első ékszíj cserénél érdemes e görgőket is cserélni vagy azt ki lehet hagyni (gondolom ebben így még eredeti Japán görgők vannak legalább)?

Előzmény: tcaoe (264469)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.28 0 1 264469

667x18, ez van egy csomó Dion, meg Canopyn is.

Előzmény: [fidelio] laci1116 (264468)
[fidelio] laci1116 Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264468

Tud-e valaki ékszíj beazonosításban segíteni Honda Cesta AF67 robogó variátor ékszíjon ez olvasható szinte 100% hogy eredeti a szíj még: MITSUBOSHI 23100-GFC-891 ez gondolom ennek a márkának valamilyen cikkszámos jelölése sajnos táblázatot nem találok rá milliméterben mi lenne ennek a pontos megfelelője szabász mérőszalagot ott a helyén a külsején mérve 680mm-t mértem a szélessége 18mm. A valóság az hogy HONDA AF34 ékszíj méret 667x18-as ezt valahol olvastam. Van az egyik kereskedésben BANDO gyártmányban 665x18-as és 669x18-as méret de ők se biztosak abban hogy a fentebb említett cikkszámú gyári MITSUBOSHI ékszíjnak mi a pontos milliméteres megfelelője és sajnos kb. jó 10mm-el hosszabbat mértem a helyén szabász szövet mérőszalaggal. Egy külföldi weblapon is pontosan látni hogy az eredeti MITSUBOSHI ékszíjat árulják hozzá és az a száma amit fentebb leírtam:http://global.rakuten.com/en/store/moto-jam/item/1208147051/  Ha valaki tudja hogyan azonosítsam be pontosan vagy hol lelhető olyan táblázat segítségét előre is köszönöm.

Pillanatragasz Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264467

most komolyabban megnéztem a blokkot s hát fényes körbe ahol a szíj futott  tehát tényleg lehetséges hogy a hátát surolta a szíjnak a blokk felmelegedett esetleg el is surolhatta  s pont az volt a szakadás oka  köszi hogy felhomályosítottad a szememet.    tárcsát pedig megfogtam volt valamivel  mikor először cseréltem k a szíjjat ...

 

Előzmény: tcaoe (264466)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264466

Ha attól nem is (dehogynem, ha kívül beleérhet a blokkba), az a tárcsa teljesen szar. És azt nem a szíj csinálta.

Előzmény: Pillanatragasz (264465)
Pillanatragasz Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264465

 

 

      

 

Honda Bali varíátorszíjja most így néz ki  :( 5 mm el hoszabb volt benne  de ettől még nem szabadott volna szétszakadjon ...

tcaoe Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264464

Ja, a cc a Cteative Commons, írtam a fórumra pár olyan dolgot, aminek valódi haszna is volt, aztán mikor viszontláttam őket más sajátjaként, akkor beállítottam.:)

 

A nickednél a beállításokban tudod beállítani.

Előzmény: lapar (264462)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264463

Ahogy nézzük. Folyamatosan változtatni kell a terhelést, de még a gyári motoroknál is úgy, hogy egy adott gázállást sosem lépsz túl (mondjuk egy gyári Piaggio fojtásnál ez kb. 60%).

De a fúrt hengereknél sokkal inkább az oldszkúl módszer javasolt, amikor az első 500 kilométeren nem adsz félgáznál többet. Egyébként tapasztalat, hogy hiába sorjázza az ember a szívónyílásokat és kipufogóablakokat, egészen rövid idejű teljes gáznál is meg tud tapadni a dugó.

Előzmény: lapar (264462)
lapar Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264462

"De, egyébként a bejáratás arról szól.:)"

Én meg úgy emléxem, hogy neha azért meg kell húzatni (persze nem az első 100-on), csak rövid ideig, mely idő fokozatosan növelhető. De nem akarok vitába bocsátkozni, mert a tapasztalat szinte 0, összesen 3, v. 4 új járművem volt életemben. (a használtat jobban szeretem ( a zsebem)

 

Még azt áruld el, mit jelent a nicked mellett a cc jel, míg nekünk normál halandóknak nincs.

Rákattintottam, de nem igazán tudtam értelmezni, mit is jelent ez neked.

Előzmény: tcaoe (264450)
pukoon Creative Commons License 2015.08.28 0 0 264461

 ...nincs jobb vétel! :D:)) délkoreai gyártmány (japán licence, japán minőség!!), a legjobb ár/érték arány!!

Előzmény: KO MA (264459)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.27 0 0 264460

Nem tudom a forgalmazó nevét, de ne vegyél ilyet, csak ha a garázsban szeretnéd nézegetni. Ha menni is szeretnél, akkor valahol a Keeway szintjén kezdődnek a használható újak, persze az sem a csúcs.

(Meg mindjárt kapsz egy ajánlatot itt egy Daelim Cordira, azt ignoráld.:))

 

Előzmény: KO MA (264459)
KO MA Creative Commons License 2015.08.27 0 0 264459

Sziasztok!

Ma láttam egy nekem tetsző robogót és sikerült is a tulajával pár szót váltanom.

A motor nevét elfelejtettem de sok mást tudok

 

130 ezerért vette 0 km rrel. Egy Pécsi forgalmazó importálja. 

Indiai gyártmány valami japán koppics.

Négy ütemű motorja van

Nagy aránylag vékony kerekei vannak

A fogyasztása nem több mint 1,5 l/100 km.

 

Tudja valaki ennek a nevét esetleg a forgalmazó Webcímét vagy a nevét?

 

 

Köszönöm ha segítesz.

 

 

Vadkeleti Creative Commons License 2015.08.27 0 0 264458

Na, úgy látom, nem kell beleugrani az elsőbe, amit éppen talál az ember. Itt egy másik.

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Hajdusamson_4251_34033031.htm

Előzmény: tcaoe (264454)
GSTLeslie Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264457

Köszönöm! Már rendelem is... ;-)

 

GSTLeslie

Előzmény: tcaoe (264456)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.26 0 1 264456

Az félszintetikus lesz. Esetleg van szintetikus is, de a félszint elég.

Előzmény: GSTLeslie (264455)
GSTLeslie Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264455

Sziasztok!

 

Olaj-ügyben kérdeznék még mindig: (MBK Flipper / Yamaha Why)

 

User manual szerint SAE 10W30-as olaj kell bele... Ez oké! De milyen? Ásványi? Félszintetikus? Szintetikus? :-o

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

GSTLeslie

 

tcaoe Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264454

Igen, a leírásod alapján ezt a hirdetést néztem én is.

Előzmény: Vadkeleti (264453)
Vadkeleti Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264453

Köszönöm a választ. Azért beteszem a hirdetést, hogy lássátok, miről van szó.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rally_50-9265197

Előzmény: tcaoe (264448)
pukoon Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264452

 szuperr!

Előzmény: pukoon (264451)
pukoon Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264451

Daelim Cordi !

 

dél-koreai gyártmány, de japán licence, japán minőség

 

presztizse nálunk alacsony, ezért olcsó,

 

fentiekből adódik: a legjob ár/érték arány!!

 

 

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Robogo_puspokladany_30257853.htm?first=1

Előzmény: Vadkeleti (264446)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264450

De, egyébként a bejáratás arról szól.:)

Az új robogókat nem is tudod, a fojtások nem engedik. Egy frissen fúrt blokk meg pillanatok alatt megragad.

Anno én folyamatos kenés mellett 10 órát hajtottam őket egy mosógépmotorral az első indítás előtt. És utána is max. félgázon mentek az első 500 kilométeren. Nem is állt meg egy sem.

Előzmény: lapar (264449)
lapar Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264449

Szerintem ki kell bírnia károsodás nélkül egy rövid max fordulatot, hacsak nem tegnap rakták össze.

Tudtommal a bejáratás sem arról szól, hogy sosem húzatjuk mg rövid időre.

Előzmény: Vadkeleti (264444)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264448

De a lényeg, a kérdésedre:

 

Egy jó motor könnyen indul hidegen, és melegen is. Nem pörög fel terhelés nélkül, nem csörög, egyenletesen húz, és egyenletesen ejti a gázt is. Ha gázelvétellel lassítod és közben elkezded gyorsítani, akkor nem pörök fel és lassul le, hanem szépen veszi a gázt. Kb. ennyit tudsz próbán megnézni.

Előzmény: tcaoe (264447)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264447

Szép egyébként, csak én nem értem, hogy mi értelme van egy Minarelli blokkon fúratni a hengert. A mai világban egy jó minőségű dugattyú és a fúrás csak 2-3 ezer forinttal olcsóbb, mint egy új, normális minőségű henger és dugattyú.

Előzmény: Vadkeleti (264446)
Vadkeleti Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264446

Karbist, léghűtésest keresek -  ez ilyen. Hirdetés leírása és a képek alapján gyáriasnak tűnik. Rallykat és sr-t nézegetek. Unokaöcsémnek pont ilyen van, hibamentesen üzemel pár éve, tehát bevált. Tőlem csak 20km-re van.  Tetszik.  Debreceni vagyok, pár hónapja nézegetem a hirdetéseket, hát nem igazán találtam még kedvemre valót. Max. 150-et szánok rá, ennek az ára belefér, 139-ért hirdetik. Kb. ennyi az indokom.

Előzmény: Törölt nick (264445)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264445

És mi alapján esne erre a motorra a választásod?

Előzmény: Vadkeleti (264444)
Vadkeleti Creative Commons License 2015.08.26 0 0 264444

Sziasztok robogós szakik! Életem első robogóját venném meg, közel 30 éve Simson volt az utolsó motorom, azóta kocsival járok. A kiszemelt egy "98-as Aprilia Rally. Hirdetés alapján bizalomgerjesztő, a tulajjal telefonon beszéltem, szimpatikusnak tűnt.  Állítólag fel van újítva a motorja, most bejáratós. Namármost. Ha kipróbálom, hogyan tudom meg a menettulajdonságaiból, hogy tényleg jó motorikusan, ha nem lehet /illik/ nyélgázon kipróbálni egy megfúrt motort?

I.Blasius Creative Commons License 2015.08.25 0 0 264443

Az a baj, hogy újként vettem meg a robogót garival, de amúgy ez egy túltárolt 2008-as robogó, viszont olcsó volt:) Macerás munkaidőben (9 körül nyitnak) kivinnem Diósdra, majd gyalogolni 50 percet a vonatig, várni sokszor fél órát a vonatra, majd pár nap múlva vissza. Kb. 2-szer fél munkanapom megy el rá. Végülis gariba csak kicserélik majd az alkatrészt, ha elvonszolja a belét Diósdig:)

 

Amúgy az lehet a baja, hogy az állástól a tömítések beszarhattak. Az olaj is ömlött a tartályból egy tömítés mentén 100 km után. A hajtóműben is szerelt valamit akkor a szerelő, de ezek szerint az újabb betett alkatrész se lett jó, és elengedte az olajat.

 

Majd felhívom a szervízt, kipuhatolom, nem tudják-e megcsinálni helyben.

Előzmény: Törölt nick (264440)
tcaoe Creative Commons License 2015.08.25 0 0 264442

Hát, vagy, vagy. Ugye ez attól függ, hogy mennyi fogaskerékmorzsalék tudja ölni a csapágyat, az meg az olyan hangja van leírás alapján nehezen ítélhető meg. Én nem járnék vele így.

Előzmény: I.Blasius (264435)
Törölt nick Creative Commons License 2015.08.25 0 0 264441

Szerintem meg ne hagyd így mert ha kikoptak a csapágyak az elégtelen kenés miatt akkor a hajtómű fogaskerekek is jó eséllyel el fogják már egymást zabálni, az pedig igazán költséges javítás lesz akkor.

Előzmény: I.Blasius (264439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!