Köszi szépen a segítséget megpróbálom ezt a méretet megvenni sajnos néhány közeli kereskedést hiába kérdeztem meg be tudják e azonosítani a gyári szíjon lévő cikkszám vagy nem tudom mi az alapján de nem tudtak segíteni az ITALMONDO webáruház adott egy választ és szerintük is 667x18-as méret lesz. Sajnos ezek az AF62, AF67, AF68 széria kis számban érkezett be az országba és ha úgy keresünk rá az alkatrészekre is max. AF35-ig lehet találni, gondolom azokból még sok érkezett be. Ez a CESTA AF68-as egyébként már négyütemű injektoros motorral van szerelve teljesen gondmentes valami most 12250km van benne még a rajta levő variátor ékszíj is jó csak ha nagyon hűvös van észrevenni hogy egy kicsit emeltebb fordulatszámon indítja meg a robogót, én csak egy hibát rónék fel ennek arobogónaki a 10"-os kereke miatt problémás vele a magyar utakon közlekedni. Esetleg abban tudsz e segíteni hogy első ékszíj cserénél érdemes e görgőket is cserélni vagy azt ki lehet hagyni (gondolom ebben így még eredeti Japán görgők vannak legalább)?
Tud-e valaki ékszíj beazonosításban segíteni Honda Cesta AF67 robogó variátor ékszíjon ez olvasható szinte 100% hogy eredeti a szíj még: MITSUBOSHI 23100-GFC-891 ez gondolom ennek a márkának valamilyen cikkszámos jelölése sajnos táblázatot nem találok rá milliméterben mi lenne ennek a pontos megfelelője szabász mérőszalagot ott a helyén a külsején mérve 680mm-t mértem a szélessége 18mm. A valóság az hogy HONDA AF34 ékszíj méret 667x18-as ezt valahol olvastam. Van az egyik kereskedésben BANDO gyártmányban 665x18-as és 669x18-as méret de ők se biztosak abban hogy a fentebb említett cikkszámú gyári MITSUBOSHI ékszíjnak mi a pontos milliméteres megfelelője és sajnos kb. jó 10mm-el hosszabbat mértem a helyén szabász szövet mérőszalaggal. Egy külföldi weblapon is pontosan látni hogy az eredeti MITSUBOSHI ékszíjat árulják hozzá és az a száma amit fentebb leírtam:http://global.rakuten.com/en/store/moto-jam/item/1208147051/ Ha valaki tudja hogyan azonosítsam be pontosan vagy hol lelhető olyan táblázat segítségét előre is köszönöm.
most komolyabban megnéztem a blokkot s hát fényes körbe ahol a szíj futott tehát tényleg lehetséges hogy a hátát surolta a szíjnak a blokk felmelegedett esetleg el is surolhatta s pont az volt a szakadás oka köszi hogy felhomályosítottad a szememet. tárcsát pedig megfogtam volt valamivel mikor először cseréltem k a szíjjat ...
Ja, a cc a Cteative Commons, írtam a fórumra pár olyan dolgot, aminek valódi haszna is volt, aztán mikor viszontláttam őket más sajátjaként, akkor beállítottam.:)
Ahogy nézzük. Folyamatosan változtatni kell a terhelést, de még a gyári motoroknál is úgy, hogy egy adott gázállást sosem lépsz túl (mondjuk egy gyári Piaggio fojtásnál ez kb. 60%).
De a fúrt hengereknél sokkal inkább az oldszkúl módszer javasolt, amikor az első 500 kilométeren nem adsz félgáznál többet. Egyébként tapasztalat, hogy hiába sorjázza az ember a szívónyílásokat és kipufogóablakokat, egészen rövid idejű teljes gáznál is meg tud tapadni a dugó.
Én meg úgy emléxem, hogy neha azért meg kell húzatni (persze nem az első 100-on), csak rövid ideig, mely idő fokozatosan növelhető. De nem akarok vitába bocsátkozni, mert a tapasztalat szinte 0, összesen 3, v. 4 új járművem volt életemben. (a használtat jobban szeretem ( a zsebem)
Még azt áruld el, mit jelent a nicked mellett a cc jel, míg nekünk normál halandóknak nincs.
Rákattintottam, de nem igazán tudtam értelmezni, mit is jelent ez neked.
Nem tudom a forgalmazó nevét, de ne vegyél ilyet, csak ha a garázsban szeretnéd nézegetni. Ha menni is szeretnél, akkor valahol a Keeway szintjén kezdődnek a használható újak, persze az sem a csúcs.
(Meg mindjárt kapsz egy ajánlatot itt egy Daelim Cordira, azt ignoráld.:))
Az új robogókat nem is tudod, a fojtások nem engedik. Egy frissen fúrt blokk meg pillanatok alatt megragad.
Anno én folyamatos kenés mellett 10 órát hajtottam őket egy mosógépmotorral az első indítás előtt. És utána is max. félgázon mentek az első 500 kilométeren. Nem is állt meg egy sem.
Egy jó motor könnyen indul hidegen, és melegen is. Nem pörög fel terhelés nélkül, nem csörög, egyenletesen húz, és egyenletesen ejti a gázt is. Ha gázelvétellel lassítod és közben elkezded gyorsítani, akkor nem pörök fel és lassul le, hanem szépen veszi a gázt. Kb. ennyit tudsz próbán megnézni.
Szép egyébként, csak én nem értem, hogy mi értelme van egy Minarelli blokkon fúratni a hengert. A mai világban egy jó minőségű dugattyú és a fúrás csak 2-3 ezer forinttal olcsóbb, mint egy új, normális minőségű henger és dugattyú.
Karbist, léghűtésest keresek - ez ilyen. Hirdetés leírása és a képek alapján gyáriasnak tűnik. Rallykat és sr-t nézegetek. Unokaöcsémnek pont ilyen van, hibamentesen üzemel pár éve, tehát bevált. Tőlem csak 20km-re van. Tetszik. Debreceni vagyok, pár hónapja nézegetem a hirdetéseket, hát nem igazán találtam még kedvemre valót. Max. 150-et szánok rá, ennek az ára belefér, 139-ért hirdetik. Kb. ennyi az indokom.
Sziasztok robogós szakik! Életem első robogóját venném meg, közel 30 éve Simson volt az utolsó motorom, azóta kocsival járok. A kiszemelt egy "98-as Aprilia Rally. Hirdetés alapján bizalomgerjesztő, a tulajjal telefonon beszéltem, szimpatikusnak tűnt. Állítólag fel van újítva a motorja, most bejáratós. Namármost. Ha kipróbálom, hogyan tudom meg a menettulajdonságaiból, hogy tényleg jó motorikusan, ha nem lehet /illik/ nyélgázon kipróbálni egy megfúrt motort?
Az a baj, hogy újként vettem meg a robogót garival, de amúgy ez egy túltárolt 2008-as robogó, viszont olcsó volt:) Macerás munkaidőben (9 körül nyitnak) kivinnem Diósdra, majd gyalogolni 50 percet a vonatig, várni sokszor fél órát a vonatra, majd pár nap múlva vissza. Kb. 2-szer fél munkanapom megy el rá. Végülis gariba csak kicserélik majd az alkatrészt, ha elvonszolja a belét Diósdig:)
Amúgy az lehet a baja, hogy az állástól a tömítések beszarhattak. Az olaj is ömlött a tartályból egy tömítés mentén 100 km után. A hajtóműben is szerelt valamit akkor a szerelő, de ezek szerint az újabb betett alkatrész se lett jó, és elengedte az olajat.
Majd felhívom a szervízt, kipuhatolom, nem tudják-e megcsinálni helyben.
Hát, vagy, vagy. Ugye ez attól függ, hogy mennyi fogaskerékmorzsalék tudja ölni a csapágyat, az meg az olyan hangja van leírás alapján nehezen ítélhető meg. Én nem járnék vele így.
Szerintem meg ne hagyd így mert ha kikoptak a csapágyak az elégtelen kenés miatt akkor a hajtómű fogaskerekek is jó eséllyel el fogják már egymást zabálni, az pedig igazán költséges javítás lesz akkor.