Abban kérnék segítséget, hogy tegyek-e feljelentést abban az esetben, ha:
A robogóm nem indult , ezért a társasházi szomszédom javaslatára elmentünk vele egy ismerőséhez aki az övét is javítani szokta. A robogót szétszedtük, adtam 10000 Forintot az illetőnek a szomszédom jelenlétében, hogy vegyen alkatrész és a költségeire is jusson belőle. Másnapra nem csinált semmit a robogóval, alkatrészt nem vett. Ekkor összeraktuk, mert szerinte azért elindul majd a karburator tisztítástól. Persze a végeredmény semmi, én meg kértem vissza a pénzem, de nem adta, nem is volt nála annyi. Én elhoztam a robogóm, azóta párszor sms-ben felszólítottam, hogy adja vissza a pénzt.
Annakidején Simsonnál kezdődő menetzárlat a gyujtótekercsnél produkált ilyet. Hidegen melegen pöc röff, de ha bementem egy üzletbe vásárolni állt 10 percet csak betolásra indult.
A bemelegített robogómat leállítom, 5-10 perc után nem tudom beindítani, csak mikor teljesen kihűlt. Hidegen jól indul. Karbin szegényítettem, dúsítottam a keveréket, gyertyacsere, hibajelenség nem szünt meg. Kíméletesen használom a motort, munkába járáshoz. 4000 km van benne. Amúgy szépen jár, egyenletes, nem dadog, jól húz. De akkor mi a fene lehet ez? Esetleg e+ alkatrész? Melyik csinálhatja ezt? Vagy a gyertyahézagt csökkentsem az előírt alá?
Ezt nem tudom megmondani, én a kétüteműeken Malossit használok, de nem biztos, hogy másnak is megéri az a kis plusz, amit ad. Csodát nem tud, de nekem sokkal kellemesebb, ahogy viselkedik.
Nem, ha kopott, akkor a csere sokat fog rajta javítani.
Jobban gyorsul, nagyobb a végsebessége (vagy legalábbis stabilabban tartja), kevesebbet is fog enni.
Így van, ha még nincs megszüntetve a korlátozás, akkor max. annyit fog menni.
Értem én, de látatlanban sokminden tud ilyet okozni, meg az is lehet, hogy nem is egy dolog okozza.
A variátort ellenőrizni nem nagy cucc (nyilván a szíjat is kell, nem csak a tárcsákat), az elektronikára ránézni szintén nem, a karbira szintén nem. De az is lehet, hogy csak a légszűrő van eltömődve, vagy a gyertya régi már. Mindnek az a vége, hogy gyengélkedik és sokat fogyaszt.
Kapcsold ki a capslockot, udvariatlan dolog kiabálni.
Ha kopott, akkor nem fog rosszabbul menni, viszont kevesebbet fog enni.
Nem lesz fordulatszámkorlátozás. Akkor szét lehet forgatni. De egy 4T Piaggio nem fog hatvaötnél többet menni.
Tizenpárezer forint egy variátor. De nyilván meg kell nézni a karburátort is, lehet, hogy túl nagy fúvókák vannak benne, mert így tuningolták. Ami persze marhaság, de attól még divat.