jo hely lehet:) s amikor nem pincer meg nem konyhas (mondjuk amig sul a hus) addig wc-s neni? :)
nadap, inkabb olyan embert keress aki meg nem hallott rola ;)
pakozdnal ha kimesz az emlekmu fele, de nem mesz fel hanem mesz tovabb az ut vegeig akkor a parton van egy halaszcsarda. regen mi ott jartunk parszor, nagyon jo halas kajak voltak (halaszle, harcsapaprikas, stb). azt probald ki mert kivancsi vagyok mennyire jo meg. amikor mostansag nagyneha arra jartam mindig zarva volt mert ez is ilyen idenyjellegu nyitvatartasu.
"Mechanikus dobfék mivolta ellenére robogó szintű, de hidraulikus tárcsaféknek érződnek. Sőt, egész jó adagolhatóak. Futóműve döbbenetesen jó. Az útegyenetlenségeket szépen kompenzálja, a hátulja kicsit puha, enyhén hintázós, de ez pont jó, mert nem okoz zavart az irányításban, viszont fokozza a kényelemérzetet."
Pussz! Van egy suzuki katonám. Kb 10 perc közlekedés után legyengül, ezért elvittem a szervízben ahol kitakarították a karboratort, gyújtógyertyát cseréltek, új levegőszűrőt raktak bele és azt monták minden rendben van vele. Hova vigyem, vagy mit csináljak vele? Már arra is rászánom magam, hogy én csináljam meg, de hogyan kezdjek hozzá? Mi lehet a baja? Ezt a hibát már régóta csinálja, de most még gyengébb mint valaha.
A görgőt tedd rá egy precíziós mérlegre, aztán visszaosztod 6-tal, olyat kell venni.
A szíjra nem tudok okosságot gondolom a másik volt ócó, azt tették bele. ÉRzésem szerint így alacsonyabb a végsebességed, mert elöl nem tud olyan mélyre besüllyedni, mint a a keskenyebb.
Van nékem egy af20-as Lead-em, amit ma jól szétszedtem és meglepődve tapasztaltam, hogy a -mindenhol írt- 15x760-as ékszíj helyett egy 17 mm szélest (ez a legnagyobb szélessége) találtam a házban.
A kérdésem az, hogy ez miben befolyásolja az üzemet? És, hogy a görgők színe jelent-e valamit, vagy ez gyártónként eltér?
A méreteit tudom, de a súlyát nem és ugyanolyat szeretnék, mint volt.
Nem éppen ez a benyomásom, amikor Manilában csörög a HelpDesk-es vonal, és egy angolul egy gyenge Tarzan szinten tudó egyén veszi fel, majd sémákat ismételget, és ha egy szóval is eltérsz ezektől lövése sincs. Cserébe olcsó... :/
Egyik volt kollegam szivott egy esettel. Nem jutottak elore igy feladtak egy ticketet a Microsoftnal. Elteltek napok, a tickettel pingpongoznak oda-vissza, majd egyik hajnalban (ami mar eleve furcsa) kap egy hivast az USA-bol.
Egy csoka hivta, mondta itt es ott irja at a registryben azt meg azt a hexa kodot erre meg arra. Atirja, minden egy varazsutesre elkezd menni a szerveren. Visszakerdez, hogy honnan a bubanatbol tudja, hogy ezt az elrejtett registry kodot at kell irni. A valsz csak annyi volt: I wrote it. :-)
Jól, van. Látom, más sem normális. Nem csak én mentem el Csehország túlsó felére egy minden hengerben gyűrűtörött 20 éves S120-al, hogy dán, holland és angol Skodásokkal találkozzak (akik ezután a hajnali indulásukat "Ohhh, csak magyarokkal ne igyon az ember!" nyöszörgéssel egy nappal elhasztották). ;)
Akkori lakótárs haver a mai napig felemlegeti, hogy egyszer csörgött a telefon az albérletben, és engem keresett egy számomra ismeretlen lev.lista tag Kanadából(!) hogy megvitassuk az ideális karburálás kérdését a Jikov EDSR32-es vonatkozásában. :)))
Majd ha arra visz utam bepróbálom. De nem vagyok benne biztos, Könyves Kálmánról Gyáli felüljáró felé jobbra is el tudok fordulni szűk 50-el, nem karcol, csak ott a simaság miatt necces már.
És jó az időzítés is. Ma reggel az eddigi legnagyobbat karcoltam a Don Pepe-től az M3 bevezetőre visszafordítóban. Odéig fejlesztettem, hogy már csak a kanyarba befelé fékezek, időben elengedem, és kkkkkkrrrrrsssssss. Már egy kicsit el is kezdett kiemelni.
Abban viszont Roadkill-nek van igaza, hogy a kátyúk miatt egy csomó helyen nem meri az ember ezt bevállalni.
No, de megvannak az új rugók előre. Vagy elpattogok mindenen, mint a gumilabda, vagy tök jó lesz.
Első blikkre ott van pl a Nagyszőlős utcából a Budaörsi útra vivő kétsávos balos, vérmérséklet szerint választható a külső vagy a belső is. A reggeli munkábamotorozás kedvenc kanyarja. ;)