Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
GSM-kékbálna-MXL-819-818-819 volt a sorrent kb egy év alatt, utána sztem nincs állandó kocsi, amelyik tartalék épp szabad. Amiket felsoroltál, azok. :)
Aki esetleg meg tudná írni a reggeli DDKK-s Pécsről induló távolságik rendszámait, annak nagyon köszönöm. (Szeged,Győr, Békéscsaba, Tapolca, Veszprém). Csak ha van pár percetek persze!
Van kocka Merci (o405N) meg SL 263-as Manci, de kevésbé kocka. Az NL202 kockább, az SL202 meg még kockább de egyik se annyira kocka mint az o405, meg nincs is erre. Lions City van, de az még ráadásul zöld is :D
Egyébként a hentes üzem szerintem is maszek buszokkal lesz megoldva.
Talán a Bólyi vagy a Kozármislenyi maszek fogja üzemeltetni.
Egyébként azon az úton úgy sincs menetrendszerű buszközlekedés ahol ez az üzem van. Illetve van, de a Mohácsi helyijáratot hanyagoljuk inkább.. :D Jelenlegi formájában annál feleslegesebb dolog nincs szerintem az egész Mohácsi kistérségben.
Talán ebben az esetben nem is baj, jó oda a Classic, vagy a telepen éppen álldogáló E95, vagy ha nincs más, Kiflikét is el lehet engedni olyan messzire :)
NKW-908? Azzal semmi baj. az nem a kemény támlás hely(köz)is Intouro...max egy Pécs-Kaposvárra raknám be, nem Sopronba! De panaszkodhatnék még tovább, a Szeged-Sopron járaton meg a Mercedes Tourismo egy kínszenvedés. Én nem tudom, hogy rakták össze ezeket az új Merci buszokat, de a régik ezerszer, milliószor jobbak és kényelmesebbek voltak!!!
Sikerült szemügyre vennem az NJT 465 öt.Hát egy Sopron-Pécs laza 350km re ilyen fapados sz@r?Gondolom nem én vagyok az egyetlen,aki dühös.Még az IAW003 is jobb volt!!!