Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Szép, szép az ütemes menetrend, de vajon gondoltak-e a kisebb falukból az átszálló utasokra? Ezzel az új menetrenddel 30-nál is több csatlakozás lehetetlenül el. Hogy fog eljutni egy kisnyárádi lakos a megyeszékhelyre és főleg vissza??? Hogy fog eljutni egy borjádi vagy marázai lakos vasárnap Pécsre, ha egyetlen járatuknál nem tartották meg a csatlakozást. Végiggondolták egyáltalán a menetrend készítői, hogy mit eredményez a Mohács - Pécs vonalon az új ütemes menetrend? Legalább 5000 ember utazását lehetetleníti el!!! Az utóbbi években ilyen átgondolatlan, a csatlakozásokat szinte teljesen nélkülöző menetrend még nem került bevezetésre. Azonnali változtatásra van szükség!!! A kisebb településekre közlekedő és onnan érkező járatokat össze kell hangolni a fővonali járatokkal.
"felmérések alapján az utasok a szolgáltatás színvonalával elégedettek."
"A Tüke Busznál azt mondták, a Hollandiából vásárolt 115 használt Volvo többségében valóban nincs utastéri légkondicionáló, csupán kilenc jármű érkezett ilyen felszereltséggel, de a pilótafülke légkondis, minden ablak elhúzható, s van bennük légcserélő berendezés, amellyel kellemesebbé tehető az utazás, javítható a belső hőmérséklet. Kiemelték, hogy a Mercedesekhez képest még így is sokkal komfortosabb az utazás, arra emlékeztetve, hogy azokon – ahogyan azt annak idején megírtuk – kánikulában a fűtés is bekapcsolt. Ígérik azonban, hogy fokozatosan beszerelik a légkondit az utóbb érkezett Volvókon is, de az darabonként 4-5 milliós kiadást jelent."-Na,erre leszek én kíváncsi. :D
"három másik (harmadik) típusú Volvóban"-a genfiekről nem merték leírni,hogy hány évesek? :D
Nah, egy hét után kikerült a NFM tábla is a Zsolnayhoz: 2x300 méter szegélycsere*+2 buszmegálló=50M forint.
* Ennek kb a feléhez hozzá sem kéne nyúlni, nincs összetörve, megsüllyedve, csak régi fajta. Gondolom a havernak volt raktáron egy kevés.
Hogy legyen tömegközlekedési vonatkozása is:
Mennyivel került volna többe, hogy legalább a 48-as tér felé a Farkas István utcáig (Kodály kp lámpa) beszántsák a parkoló/bokros részt? 1,5 méter szűkösen lenne meg a járdán, de villanyoszlopokat nem kéne áthelyezni.
Nagyon bili: lámpák átpakolásával és a távolsági buszmegálló beljebb rakásával egészen a Lánc utcáig meglehetne csinálni, ez már 2-3 percben mérhető lenne reggeli csúcsban.
Kifelé már neccesebb, ha a balokányi kőkerítés mellett elférne, akkor a járda beáldozásával simán lehetne, a Major utcai lámpa és a megálló közt kéne beljebb rakni a kerítést a buszzsilip miatt, itt teljes közvilágítás áthelyezés kellene.
A 817-es Crossway-jal és az egyik Omnival együtt őket zavarják el, ha valami nem papírforma szerint alakul. Sulipéntek/vasárnap vannak kb fix járataik (817 Pest, Omni Győr) de az FJX-et igen sokat látni a pályaudvaron napozni.