Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 31758

A 116-osSzergej, a 162-es Bz és a 122-es  Csörgő is arra járt.

 

Melyik fogta a kamiont ?

 

Előzmény: trizs77 (31757)
trizs77 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 31757
hory004 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 31756

Dehogynem fájna. Ahol már megtörtént (1,121,130) annyira nem örülnek neki.

 

Más: csak nem fog történni valami? Láttam egy donyeckit urannál kifelé a 6-oson.

Előzmény: BPO-105 (31755)
BPO-105 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 31755

A csuklósokból mind, és a szólóknak egy jó része is. Habár nem fájna néhány Conecto G-t lecserélni egy szóló Volvóra...

Előzmény: ego2 (31754)
ego2 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 31754

 A 115-ből mennyi busz tudott végül is forgalomba állni ?? Van róla valami infó?

hory004 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 31753

Amit a droid nem akar bemasolni...

Velük már találkoztam.

Előzmény: hory004 (31752)
hory004 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 31752

Gondolom menetrend változással.

De találtam neked egy jegyzet tömböt:

Előzmény: BPO-105 (31751)
BPO-105 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 31751

Ez vajon fog még valaha frissülni?

Nagyon biztatóan indult, de már több hónapja se kép, se hang.

BPV-093 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 31750

Szép, szép az ütemes menetrend, de vajon gondoltak-e a kisebb falukból az átszálló utasokra? Ezzel az új menetrenddel 30-nál is több csatlakozás lehetetlenül el. Hogy fog eljutni egy kisnyárádi lakos a megyeszékhelyre és főleg vissza??? Hogy fog eljutni egy borjádi vagy marázai lakos vasárnap Pécsre, ha egyetlen járatuknál nem tartották meg a csatlakozást. Végiggondolták egyáltalán a menetrend készítői, hogy mit eredményez a Mohács - Pécs vonalon az új ütemes menetrend? Legalább 5000 ember utazását lehetetleníti el!!! Az utóbbi években ilyen átgondolatlan, a csatlakozásokat szinte teljesen nélkülöző menetrend még nem került bevezetésre. Azonnali változtatásra van szükség!!! A kisebb településekre közlekedő és onnan érkező járatokat össze kell hangolni a fővonali járatokkal.

Előzmény: archlinux (31747)
Rinkóczi Adrián Creative Commons License 2016.07.20 0 0 31749

Sziasztok kedves fórum társak.Az alábbi buszokról szeretnék egy kis információt hogy melyik hol telephelyes?

Listát készítek az összes buszról ami a cégnél van.

Előre is nagyon hálásan köszönöm.

ABF-504:

 

AFD-125:

AOB-876:

 

BOU-609:

 

BPT-420:

 

BPT-438:

 

BRZ-245: 

EKG-873:

EKG-874:

EWS-819:

EWS-824:

FDC-182:

 

FEZ-887: 

 

FHD-274:

 

FHG-656:

 

FHG-657:

 

 

FJX-474:

FJZ-598:

FJZ-599: 

FKH-760:

FKN-451:

FKN-460:

FKN-470:

FLC-752:

 

 

 

FOMA Creative Commons License 2016.07.19 0 1 31748

Ma reggel 8107 HXT-644, este 8118 FLR-307.

Előzmény: matteo14 (31743)
archlinux Creative Commons License 2016.07.19 0 0 31747
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 31746
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.18 0 1 31745

FLR-307-et láttam már csomószor,meg mintha valamelyik tartalék Credot(talán KZX-291).

Előzmény: matteo14 (31743)
FOMA Creative Commons License 2016.07.18 0 1 31744

Ha jól rémlik, akkor a HXT-644-et láttam Magyarbóly állomás előtt a minap. 

Előzmény: matteo14 (31743)
matteo14 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 31743

A Pécs – Villány – Mohács / Magyarbóly vonatpótló milyen buszokkal van kiadva?

bendeguz90 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 31742
Molotov a koktél Creative Commons License 2016.07.16 0 0 31741

Helló. Azt lehet tudni, hogy mikor jönnek a villanybuszok?

Horváth Lujza Málna Creative Commons License 2016.07.14 -2 0 31740

FOS 011

 

Előzmény: Törölt nick (31730)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31739

Én merem: 16 évesek a genfiek. :D

A klímájukról csak annyit, hogy itt Veszprémben van pár hely, ahol csak kikapcsolt klímával lehet érdemben megmozdítani a buszt...

Előzmény: JLW-470 (31736)
hory004 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31738
bendeguz90 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31737

Sejtettem, hogy ennyire semmitmondó válasz fog érkezni a szellőztetés kérdéskörében.

Előzmény: JLW-470 (31736)
JLW-470 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 31736

Meglettek. :D

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/hova-lett-az-ot-kertvarosi-volvo-674102

 

Van pár érdekes dolog a cikkben:

" felmérések alapján az utasok a szolgáltatás színvonalával elégedettek."

"A Tüke Busznál azt mondták, a Hollandiából vásárolt 115 használt Volvo többségében valóban nincs utastéri légkondicionáló, csupán kilenc jármű érkezett ilyen felszereltséggel, de a pilótafülke légkondis, minden ablak elhúzható, s van bennük légcserélő berendezés, amellyel kellemesebbé tehető az utazás, javítható a belső hőmérséklet. Kiemelték, hogy a Mercedesekhez képest még így is sokkal komfortosabb az utazás, arra emlékeztetve, hogy azokon – ahogyan azt annak idején megírtuk – kánikulában a fűtés is bekapcsolt. Ígérik azonban, hogy fokozatosan beszerelik a légkondit az utóbb érkezett Volvókon is, de az darabonként 4-5 milliós kiadást jelent."-Na,erre leszek én kíváncsi. :D

"három másik (harmadik) típusú Volvóban"-a genfiekről nem merték leírni,hogy hány évesek? :D

 

De az olvasói hsz-ok is jók. :D

Előzmény: JLW-470 (31726)
hory004 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 31735

Nah, egy hét után kikerült a NFM tábla is a Zsolnayhoz: 2x300 méter szegélycsere*+2 buszmegálló=50M forint.

* Ennek kb a feléhez hozzá sem kéne nyúlni, nincs összetörve, megsüllyedve, csak régi fajta. Gondolom a havernak volt raktáron egy kevés.

Hogy legyen tömegközlekedési vonatkozása is:

Mennyivel került volna többe, hogy legalább a 48-as tér felé a Farkas István utcáig (Kodály kp lámpa) beszántsák a parkoló/bokros részt? 1,5 méter szűkösen lenne meg a járdán, de villanyoszlopokat nem kéne áthelyezni.

 

Nagyon bili: lámpák átpakolásával és a távolsági buszmegálló beljebb rakásával egészen a Lánc utcáig meglehetne csinálni, ez már 2-3 percben mérhető lenne reggeli csúcsban.

Kifelé már neccesebb, ha a balokányi kőkerítés mellett elférne, akkor a járda beáldozásával simán lehetne, a Major utcai lámpa és a megálló közt kéne beljebb rakni a kerítést a buszzsilip miatt, itt teljes közvilágítás áthelyezés kellene.

hory004 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31734

A 817-es Crossway-jal és az egyik Omnival együtt őket zavarják el, ha valami nem papírforma szerint alakul. Sulipéntek/vasárnap vannak kb fix járataik (817 Pest, Omni Győr) de az FJX-et igen sokat látni a pályaudvaron napozni.

 

Ha minden igaz a nagy GBG Keszthelyen volt ma.

Előzmény: ego2 (31732)
JVU-808 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31733

Mindig is (állandó személyzettel rendelkező) tartalék volt.

Előzmény: ego2 (31732)
ego2 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 31732

Vele voltunk 2 x is Bajorországban ;) Azóta már tartalékká öregedett ?

Előzmény: hory004 (31728)
JVU-808 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31731

Erre a kérdésedre már márciusban válaszoltam.

Előzmény: Törölt nick (31730)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31730

Kedves Fórumozók!

 

A 7.00-s Pécs-Tapolca járaton Credo szokott menni? (MNY-?)

Köszi!

CLY-802 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 31729

A kép alá oda van írva hogy hol készült a kép. (Tatabánya)

Előzmény: hory004 (31728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!