Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Köszi, így akkor a 12-es menetrendjében megtaláltam, ezek szerint 6.11, és 7.11 a Bánomi út. Kicsit logikátlannak tűnik nekem ez a menetrendkönyv, meg úgy általában a viszonylatszámozás.
Gyaa, ahelyett h kiplakatoltak volna a munkahelyeken hogy 60+16 és raktak volna tartalékot a budaira. Perpill a Mohácsi úti háromszög korbejárasa gépjárművel tovább tart mint a fenti kombó.
"Munkanapokon reggel több 60-as járat indul Meszesről és a Hősök teréről a Csontváry utca felé."
Pulett olvtárs rácsapott erre a hírre, de sem a 4-es, sem a 60-as menetrendjében nem találom a Hősök teréről induló 60-ast, neki jó lenne egy ilyen reggeli járat 7 körül, (végül is nekem is 6.10 körül, ha buszra szorulnék). Hol lehet ezt megtalálni a menetrendben?
Jó a tipped, a buszok keringenek az állomások közt mint gólyafos a levegőben. Azért kíváncsi leszek az arcokra amikor szeptember 1-től csak szóló járja a 60 és 26 járatokat. A sofőrök meg csak fogynak de nem nagyon jön senki. Olyan alakok jelentkeztek a sofőrképzési hírdetésre, hogy az októberi tanfolyam indítás is kétséges. Lesz ez a hálózat még leépítve. Már most ott tartunk, hogy a vezénylők örülnek ha egyáltalán bejönnek dolgozni a sofőrök. Persze Csiziék még azt hiszik, hogy százan állnak a kapuban, hogy Tükesofőrök legyenek. Kiváncsi vagyok a hálózat leépítést hogy fogják sikerpropagandába lenyomni mert ennek egyszer vége lesz.
Sztem se lenne rájuk semmi szükség. Ha tippelnem kellene,akkor azt mondanám,hogy azért lettek,hogy az ezeken levő a buszok vissza tudjanak valahogy keveredni Főpályára.
Korábban felvetettem a gyors járatok visszahozását, amire az volt a válasz, hogy a Temetőnél lévő lámpáknál annyi időt veszíthetnek a járatok , hogy nem éri meg visszahozni őket, erre félig-meddig visszatérnek (azért csak félig, mert csak Főpályáig mennek a járatok)
azt mondjuk el nem tudom képzelni hogy, hogy akarnak 18 csuklóst kidobni? Bár ahogy számolgattam a JVU-s és KGR-s mercik biztos igy is megmaradnak. Pár IUE-s és IWD-s kint van még de azoknak már csak papiros viszonylatjelzőjük van, ugyhogy ebből is arra lehet következtetni hogy repülnek.
Csizi - aki Pécsre szabadította ezt a dilettáns politikai hátszeles patrícia féle bandát - és persze patrícia a kukás cég kiváló közlekedésszervezője is ott lesz a nyílvános konzultáción?
Én csak Paintben szórakozok az alapértelmezett színekkel és betűtípusokkal (Impact rulez! :)), de te megvalósítottad azt, ami a lelki szemeim előtt lebegett. Hát na! :)
A DDKK-nak mondhatnánk a legprimitívebb a hófehér megjelenése. Semmi kis dekor, semmi utalás arra hova való a jármű. Évtizedeken keresztül volt logó és egyedi szín. A mostani 3 Ft-os logó kifejezetten undorító és méretarányt nézve a buszokhoz egyenlő a semmivel. Ezt nevezném visszafejlődésnek, de hét tudjuk Mo. jobban teljesít. Ezzel az erővel lakkfilccel is rá greffitizhetnének valamit
most tulajdonképpen baranyába mennyi régi 200-as van még? gondolom ide vehetjük az ex kaposos kocsikat is? olyan 20 körül biztos van,és komlo viszi a primet ..