Keresés

Részletes keresés

Kisbuta Creative Commons License 2001.07.02 0 0 4922
Segítségeteket kérném ismét...

Meg-e lehet-e oldani-e? Szóval, arra vonatkozna a kérdés, hogy meg lehet oldani, hogy a terepasztalon egyszerre diesel és villamos mozdonyok közlekednek? Természetesen úgy, hogy a villanyos a felsővezetékről működik?

Előre is köszönöm

gyurmosz Creative Commons License 2001.07.02 0 0 4921
Hopp, ez nem lett az igazi...
Az egyik toronyoszlop a másik mellé került, pedig valójában a vízszintes gerenda másik végéhez tartozik, de gondolom így már el lehet képzelni.
(Az sok "II" a toronyoszlop, a sok "=" pedig a keresztgerenda.)
Előzmény: gyurmosz (4920)
gyurmosz Creative Commons License 2001.07.02 0 0 4920
Hagyományos magyar keresztgerendás felfüggesztés, tehát a két toronyoszlop között nem drót van kifüggesztve, hanem egy gerenda (olyan anyagból, mint maga a toronyoszlop, és szép zöld :-)).

Valahogy így:

II================II
II II
II II
II II
II II

Előzmény: JSB (4919)
JSB Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4919
Van eg yPR munkatárs aki a sajtót, fotót s egyéb futóbolondot gardírozza. Hívd a RÁBÁt, kapcsolják, azt majd csak megadja magát.

A felsővezetékre nem emléksze, megbocsáss, de sokat látok és néha keverem a szomszéddal. Megnézem, és próbálkozom a válasszal

Előzmény: gyurmosz (4917)
Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4918

Köszi!

Nyilvános az a múzeum? Látogatható, vagy csak a gyáriaknak?

Előzmény: JSB (4916)
gyurmosz Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4917
Tényleg, JSB! Ha végülis Keszthely lesz a nyerő, szerinted hogy oldhatnám meg a felsővezetéket? Merthogy azt a fajta állomási felfüggesztést még nem láttam modellben... Van valami remény, hogy esetleg megjelenik, vagy csak házilag lehet megoldani? Esetleg Deák?
Előzmény: JSB (4916)
JSB Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4916
Benn a RÁBA területén. Nem messze a városközponttól. Ca, tiz-tizenötperc a vasútállomástól.
Előzmény: Czabalay Laszlo (4914)
Gashpy Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4915
Annak idején ilyen gépek voltak az Almásfüzitői Timföldgyárban is. Amikor odakerültem(1996 ősze), éppen akkor vágtak szét 1 zöld és 2 piros gépet (az egyik asszem az A26,010 volt, de erre nem veszek mérget). Utána még 2 zöld járt addig, amig a cég csődbe nem ment (1997 május vége) Akkor eljöttünk onnan és sajnos nem tudom mi történt. Egy nagy hibát elkövettem: Nem fotóztam le...(:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Előzmény: etwg (4911)
Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4914

Sziasztok!

Meg tudnád mondani, hogy hol van ez a múzeum Győrben?

Előzmény: JSB (4907)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4913
Nekem sem mukodnek a kepek.
Viszont holnap keszitek kepeket mi van eddig kesz az asztalomon.
Előzmény: BoGar (4912)
BoGar Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4912
Sziasztok!

Luc72 Nálam működnek a képek, az összes lejön. Másnál is előfordul a hiba?? (Eddig más nem jelzett hibát.)

Üdv: BoGár

etwg Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4911
Ez nem csak olyan is hanem azonos a T334-essel (rosszul irtad a szamot).

A T334 valamikor elegge elterjedt ipari mozdony volt a KGST allamokban, nagyvasutnal ha jol tudom csak a CSD meg a PKP hasznalta. Az idök folyaman többször atepitettek, atfestettek. A CSD meg szemelyforagolmban is bevetette, habar nem volt fütese (a szemelykocsikban kalyhakkal fütöttek)

Volt egy prototipusa is T324.0-es szammal 1959-böl. Egy kicsit gömbölyded vonalai voltak, es nem volt napellenzö a fülke felett.
1961-töl indult meg a T334.0 gyartasa. (sok nyomtavra is keszült 1000 töl 1676 mm-ig)

Előzmény: division by zero (4910)
division by zero Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4910
az A26-ra?
az tényleg olyannak tünik mint ez a 710-es ex T344-es!
De ez a gép csak iparmozdonyként van nálunk, a MÁV-nak soha nem volt ilyen...
Előzmény: luc72 (4909)
luc72 Creative Commons License 2001.07.01 0 0 4909
Szasztok

Köszi, a képeket ismertem, de akkor valami félreértés van. Igazából én az előtte álló zöld mozdonyra gondolok.

Törölt nick Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4908
Agyazat: parafa lap,rajta zuzalek koves lap, erre jon a sin, aztan megint zuzalekot szorok, ettol lesz meg a vegleges formaja. Faller, Auhagen, Heki vegyesen, de ez utobbit hasznalom tobbsegben. Egesz jo minosegu.
Előzmény: Fecus (4906)
JSB Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4907
OTT ROHAD A MÚZEUM ELŐTT A BALATON MOTORKOCSIVAL ÉS KÉT TARATÁLYKOCSIVAL.
Előzmény: gyurmosz (4904)
Fecus Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4906
Mit használsz ágyazat imitációna?. Valamilyen lapot írtál. Nem követ ragasztasz rá?

Fecus

Előzmény: Törölt nick (4897)
gyurmosz Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4905
Akkor tévedtem, összesen 7 darab volt (2 prototípus és 5 nullszériás).
Előzmény: division by zero (4903)
gyurmosz Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4904
Igen, tudtommal az egyiket bevitték a Rába-gyárba, és ott őrzik!
Előzmény: division by zero (4903)
division by zero Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4903
itt vannak M38 képek igaz már iparmozdonyként... ha jól tudom még ma is megvan...
Előzmény: gyurmosz (4902)
gyurmosz Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4902
A CSD mozdonyt nem ismerem, de szerintem nem olyan; az M38-ból ha jól tudom csak 2 vagy 3 készült (Győrben, a Rábánál).
Előzmény: luc72 (4901)
luc72 Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4901
Sziasztok

Volna egy kérdésem, a MÁV M38 tolató mozdonya az ugyan az, mint a szlovákok T334-ese?

Kösszi

luc72 Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4900
Bogar

nem müksik nem jönnek le az új képek!

Előzmény: BoGar (4899)
BoGar Creative Commons License 2001.06.30 0 0 4899
Sziasztok!
Újabb képekkel frissítettem a webzine-t!
BoGár
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4898
És korrigálom is magamat rögtön: megnéztem a parafa lapok csomagolását még1x: lakkozottak mind, de nem csillogóssal, ez tévesztett meg. Bocs.
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4897
Amit ma végeztem az asztalon:
Véglegesen rogítettem néhány sínszakaszt. Alájuk került a közúzalékot imitáló "szőnyeg", mellé fűszőnyeg. Jött egy ötlet, az asztal egyik sarkába készítettem vékony kartonból egy domb-vázat. Erre papírcsíkokat ragasztottam aztán rá a fűszőnyeg, egy szép kis dombocska lett belőle. Azért az eredmény nem győzött meg annyira, hogy a nagy dombot is ilyen módszerrel készítsem, az fa vázra épül majd. Kipróbáltam, hogyan lehet felsővezetéket építeni. Hát, kollégák, ezzel lehet szívni rendesen. Először is. A gyárilag adott csavarok harmatgyengék. Kettőnek leszakadt a feje, egy pedig kettétört a kísérletek folyamán. Tartalék nincs. hogy honnan pótolom, nem tudom, mert nagyon pici csavar kell, utána kell járnom. Na, miután ezen túlestem, három oszlopot felállítottam. A távolságot könnyen belőttem, nem is mondhatnám, hogy laza volt a vezeték, de nem egészen úgy kígyózott, mint az igazi, és ezzel nem tudtam mit kezdeni. Hiába feszítettem, nem lett szebb, inkább nem gyűrtem tovább, ezt inkább hanyagolom egyenlőre. Ami lényegesebb, bekötöttem az első jelzőt és sínszakaszolást. Jó darabig eltartott, ez csak saját bénaságomnak köszönhető. Rossz helyre kötöttem az egyetlen elemet, amit be kell kötni tulajdonképpen: a diódát. De mire erre rájöttem, már a csatlakozót kicseréltem, a kapcsolót ellenőriztem.... A végeredmény viszont kárpótól: nagyon szépen világít, a kapcsoló visszajelzi, a piros jelző mellett ellenkező irányból (a jelző háta mögül) el tud menni a szerelvény. Buli. Bekötöttem pár váltót is, amiknek már végleges a helye. Ez nagyon könnyen ment, hála a csatlakozóknak, gyorsan, tisztán lehetett dolgozni. Elfogyott egy tubus ragasztó, elfogyott az ágyazat és fű lapom, vennem kell, továbbá rendesen fogyott a vezetékből is, majdnem mind a 10 méter elment, ezt is jobb, ha szerzek még. (Elfogyott néha a türelmem is, tessék mondani, hol kapni olyant? :-)) )
Ami még eszembe jutott: a sín meglepően jól forrasztható, mindenféle csiszolás nélkül is. Gyorsan meg is szüntettem némi kattogást okozó hiányosságokat :-)
Na, ennyi, lelövöm magam, bocsaszófosásért.
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4896
A szünet előtti utólsó! (Ezt fel is raktuk valahova, talán ide is, hogy mikor van.)
Előzmény: _ Liar _ (4895)
_ Liar _ Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4895
holnap még van börze?
Előzmény: Törölt nick (4894)
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4894
Holnap borze?
khotjoe Creative Commons License 2001.06.29 0 0 4893
Na mi van, csak én szedek bérescseppet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!