dw-50 -es kályha van az autómban és olyan tüneteket produkál ,hogy ha a motor nem jár, nem indul el ,csak katog, majd leáll,Ha az autót beindítom és utána inditom a kályhát szépen megy ,a motor leállítás követően is .Az akku bika !
Webasto telestart T90 lettutólag beépítve,így távirányítóval lehet kapcsolni mint állófűtés.
A gyári vizszivattyú működik a gyújtás levétele után.Még jobb időjárás volt produkált olyant az autó,
hogx gyújtás levétele után elindult az utastér szellőztető ventilátor,csak úgy tudtam megállítani hogy a webasto elektronikáról lehúztam a csatlakozót.Valahogy el lehet indítani csak próbára?Előre is kösz,üdv!
Szert tettem egy Webasto Thermotop Z/C-D-re. Ha minden igaz, Chrysler Voyagerben volt, azt mondták, tuti működőképes. Hogyan kellene indulásra bírni? A 6 pólusú csatlakozó 2. 5. 6. lába van bekötve, meg mellette a 2 pólusú, gondolom az a betáp.
az autómba (Skoda Octavia Tour 2005. 1.6 BFQ) tervezek valamilyen előfűtést betenni.
otthon tető alatt, de nem garázsban áll. mivel ott van 230V-os csatlakozási lehetőség, ezért eddig elekromos előmelegítőben gondolkoztam.
viszont ez azzal a kompromisszummal jár, hogy a munkahelyről hazafelé újra hideg az autó.
ezért merült fel valamilyen benzines állófűtés.
viszont ezekről keveset tudok.
nem elvárásom a meleg utastér, megelégednék azzal, ha a motor (vagy csak a hűtővíz?) olyan meleg amikor beülök, hogy a fűtés már hatásos legyen.
nem elvárás a távirányító, elég, ha kiszálláskor beprogamozhatom az indulás időpontját.
nem ragaszkoom a vadiúj eszközökhöz, de nem is csak 1 télre terveznék.
szóval erősen hiányosak az ismereteim.
nem tudom létezik-e gyári megoldás az autómhoz, vagy jó-e egy másik típusé, hogy pontosan hogyan működik (pl saját üzemanyag tartálya van-e), hogy van-e (lehet-e) benne keringető szivattyú és van-e arra egyszerű (gyári?) megoldás, hogy az utastér ventillátora is beinduljon vele együtt.
bármilyen kioktatást, összefoglalást, olvasnivalót megköszönnék, de lehet, hogy előtte az árát kellene belőni, amivel az igényeim teljesíthetőek, mert ha nincs rá elég pénzem, akkor marad a kompromisszumos elektromos előmelegítés.
Sziasztok,van egy eberspacher d4w sc hidronicom,a4 audiba,most hoztam a sogiktol,
de meg se mukkan,kimértem,+,-,van,tüz gombra adja a jelet,a másik kettö nem tudom mi(klima vezérlés,meg valami)climatronikos,99-es,ha valaki tudna segiteni,hogy
verjem bele a lelket,piszkosul háláslennék,köszi !
Visszacsapo szelep. Nekem E30 van, de E34-bol bontottam ki a futest. Megnezem majd hogy van bekotve, mar nem emlekszek, de szerintem pont azt csinalja, amit szeretnel. Viszont az altalad linkelt rajz E39-hez van.
Jelenleg sorba van kötve a Webasto az utastér radiátorral, onnan pedig megy vissza a motorba....
Olyan megoldás kéne, ha mondjuk a utastérben 22Fokra beállítom a klímapanelt, és azt eléri és bezárja a fűtéscsapot, akkor ne álljon meg a víz keringése, hanem megkerülje a radiátort, és fűtse tovább a motort. Ha lehet passzív lemekkel kéne megoldani.
A relé akkor kell, ha állófűtésként is használatos és a belsőventilátort is működtetni kell. Kiegészítőfűtés esetén (vagy a beltér fűtése nélkül) nincs rá szükség.
Ez nem villog ki semmit,ez a vezérlő-egység stekkerje,amit beledugsz csatit abban kellene lennie egy zöld vagy zöld/fehér vezetéknek,no az lenne a diag száll.
Segítségkéréssel fordulnék hozzátok állófűtés bekötéssem kapcsolatban. Egy e36-s BMW-be szeretném bekötni, gyári webastoról van szó.
A vezérlő száma 113.855, van rajta egy 1-es, 2-es, óra, tűz, balra és jobbra gomb. Ennek van egy csatlakozója barna, fekete, kék/sárga, zöld, sárga és lila vezetékkel.
Odáig eljutottam, hogy a lila/sárgán kap 12V-t, illetve a barnán testet, akkor működik a vezérlő. Programozott indításnál, illetve a tűz gombot megnyomva pedig a fekete vezetéken adja le a 12V-t, illetve a zöld vezetéken 2,5V körüli értéket.
A sárga, zöld, lila vezetékek funkciójáról nincs elképzelésem, ezek hova mennek, mi a funkciója?
Magán az állófűtésen a következőképpen alakulnak a dolgok:
Van egy pozitív, és negatív, ami az benzinszivattyúhoz megy, ez rendben van.
Van egy vastag piros, és fekete vezeték, ez el van vágva, az állófűtésen lévő 085-s relére megy rá, de nem tudom, hova kellene kötni.
Aztán van még egy piros vastag vezeték, egy körsaru van rajta, ez pedig az állőfűtésen lévő biztosítéktáblára megy.
Illetve 4 vezeték, ami elvileg a vezérlőhöz megy, a következő színekkel: Piros, fekete, fekete/fehér, barna. Már csak az a kérdés, hogy ezek melyik színekre csatlakoznak rá...
Az állófűtés vezérlőjén a következők vannak: Hella SG1560/12V. 23004.
Tudnátok ebben nekem segíteni? Előre is köszönök mindenféle előrejutásomat szolgáló információt!
Szerintem valami vezérlés gondja lehet, mert tényleg begyullad meg ég is csak amikor maxra kapcsolja a ventilátort akkor leáll az a A/C pumpa és annyi, kialszik és kezdi elölről.
Potis a kapcsoló, de ez nem webastós gyári hanem szerintem valami maszek gyártmány. Esetleg nem tudod hogy melyik csatlakozó lábára kéne rákötni egy ledet, hátha dobna egy hibavillogást?