Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lexusRX Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7605

Köszi! Akkor most az 1. és 3. lábra is +12 kell egyszerre?

Előzmény: kicsizs (7601)
lexusRX Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7604

Köszi, ma megpróbálom.

Előzmény: csabais (7600)
Tuningpgy Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7603
Üzemanyagpumpát tud valaki??? Köszi
t4pistibá Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7602

Sziasztok!

dw-50 -es kályha van az autómban és olyan tüneteket produkál ,hogy ha a motor nem jár, nem indul el ,csak katog, majd leáll,Ha az autót beindítom és utána inditom a kályhát szépen megy ,a motor leállítás követően is .Az akku bika !

kicsizs Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7601

Ha a 3as üras, nem fog elindulni szerintem... én arra adnék...

A 6os meg az üa. szivattyú. Ha az nincs, nem fog beindulni...

Előzmény: csabais (7600)
csabais Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7600

1 lábra adj +12 voltot.

Előzmény: lexusRX (7598)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7599

 

Szia!

A kályhám D5WZ-F mégsem tudom olvasni vagcom-al.

Webasto telestart T90 lettutólag beépítve,így távirányítóval lehet kapcsolni mint állófűtés.

A gyári vizszivattyú működik a gyújtás levétele után.Még jobb időjárás volt produkált olyant az autó,

hogx gyújtás levétele után elindult az utastér szellőztető ventilátor,csak úgy tudtam megállítani hogy a webasto elektronikáról lehúztam a csatlakozót.Valahogy el lehet indítani csak próbára?Előre is kösz,üdv!

Előzmény: balu.maci104 (7566)
lexusRX Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7598

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék!

Szert tettem egy Webasto Thermotop Z/C-D-re. Ha minden igaz, Chrysler Voyagerben volt, azt mondták, tuti működőképes. Hogyan kellene indulásra bírni? A 6 pólusú csatlakozó 2. 5. 6. lába van bekötve, meg mellette a 2 pólusú, gondolom az a betáp. 

 

Előre is köszönöm a segítséget!

kz4 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 7597

sziasztok!

 

az autómba (Skoda Octavia Tour 2005. 1.6 BFQ) tervezek valamilyen előfűtést betenni.

otthon tető alatt, de nem garázsban áll. mivel ott van 230V-os csatlakozási lehetőség, ezért eddig elekromos előmelegítőben gondolkoztam.

viszont ez azzal a kompromisszummal jár, hogy a munkahelyről hazafelé újra hideg az autó.

ezért merült fel valamilyen benzines állófűtés.

 

viszont ezekről keveset tudok.

nem elvárásom a meleg utastér, megelégednék azzal, ha a motor (vagy csak a hűtővíz?) olyan meleg amikor beülök, hogy a fűtés már hatásos legyen.

nem elvárás a távirányító, elég, ha kiszálláskor beprogamozhatom az indulás időpontját.

nem ragaszkoom a vadiúj eszközökhöz, de nem is csak 1 télre terveznék.

 

szóval erősen hiányosak az ismereteim.

nem tudom létezik-e gyári megoldás az autómhoz, vagy jó-e egy másik típusé, hogy pontosan hogyan működik (pl saját üzemanyag tartálya van-e), hogy van-e (lehet-e) benne keringető szivattyú és van-e arra egyszerű (gyári?) megoldás, hogy az utastér ventillátora is beinduljon vele együtt.

 

bármilyen kioktatást, összefoglalást, olvasnivalót megköszönnék, de lehet, hogy előtte az árát kellene belőni, amivel az igényeim teljesíthetőek, mert ha nincs rá elég pénzem, akkor marad a kompromisszumos elektromos előmelegítés.

 

köszönöm!

gabor0214 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7596

Sziasztok,van egy eberspacher d4w sc hidronicom,a4 audiba,most hoztam a sogiktol,

de meg se mukkan,kimértem,+,-,van,tüz gombra adja a jelet,a másik kettö nem tudom mi(klima vezérlés,meg valami)climatronikos,99-es,ha valaki tudna segiteni,hogy

verjem bele a lelket,piszkosul háláslennék,köszi !

Tuningpgy Creative Commons License 2013.09.12 0 0 7595

üdv szia

fel tudjuk venni a kapcsolatot telón? 30/4935964 a számom. Köszi

Előzmény: koszegikaktusz (7523)
mrlan Creative Commons License 2013.09.09 0 0 7594

okés :D

 

Azért nézegettem e39-et mert annak értelmesnek tűnik a gyári bekötése

Előzmény: e30nick (7593)
e30nick Creative Commons License 2013.09.09 0 0 7593

Visszacsapo szelep. Nekem E30 van, de E34-bol bontottam ki a futest. Megnezem majd hogy van bekotve, mar nem emlekszek, de szerintem pont azt csinalja, amit szeretnel. Viszont az altalad linkelt rajz E39-hez van.

Előzmény: mrlan (7592)
mrlan Creative Commons License 2013.09.09 0 0 7592

Sziasztok, van egy BMW E34-em....

 

Jelenleg sorba van kötve a Webasto az utastér radiátorral, onnan pedig megy vissza a motorba....

Olyan megoldás kéne, ha mondjuk a utastérben 22Fokra beállítom a klímapanelt, és azt eléri és bezárja a fűtéscsapot, akkor ne álljon meg a víz keringése, hanem megkerülje a radiátort, és fűtse tovább a motort. Ha lehet passzív lemekkel kéne megoldani.

 

Ezt a bekötést nézegettem: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/browse/heater_and_air_conditioning/hoses_f_pump_and_valve_autom_air_cond/

 

Bár érdekelne, hogy mi az 17-es Double check valve :/

Előzmény: mrlan (7591)
mrlan Creative Commons License 2013.09.08 0 0 7591

Ez pontosan miért jó?

Előzmény: tcshooker07 (6183)
ltnine2 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 7590

Tökéletes, köszönöm!

grandegabo Creative Commons License 2013.09.08 0 0 7589

Amint a viz hömérséklete elér 30 fok körülire.

Előzmény: ltnine2 (7588)
ltnine2 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 7588

Köszönöm a segítséget!

Azt lehet tudni, hogy az állófűtés bekapcsolásától számítva mennyi idő után kapcsolja a relével a ventillátort, vagy esetleg azonnal?

Kezd összeállni a kép a fejemben, de lehet még kérdeznék....

Előzmény: 409 (7586)
koszegikaktusz Creative Commons License 2013.09.08 0 0 7587

Sikerült megjavítani ???

Előzmény: vazybacsi (7579)
409 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 7586

A relé akkor kell, ha állófűtésként is használatos és a belsőventilátort is működtetni kell. Kiegészítőfűtés esetén (vagy a beltér fűtése nélkül) nincs rá szükség.

Előzmény: ltnine2 (7585)
ltnine2 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 7585

Tegnap találtam egy ilyen kapcsolási rajzot a reléhez, de a bekarikázott részt most nagyon nem értem, hogy pontosan miért felel, és mi merre megy...

 

 

 

 

Előzmény: ltnine2 (7582)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7584

Bocsi,az elöző h.szólásom két fórumtársnak szólt....,bogozátok ki,hogy kire melyik rész vonatkozik..:-)

balu.maci104 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7583

Szia!

Igen,most jelenleg itthon (1-hétig).

Ez nem villog ki semmit,ez a vezérlő-egység stekkerje,amit beledugsz csatit abban kellene lennie egy zöld vagy zöld/fehér vezetéknek,no az lenne a diag száll.

 

Előzmény: koszegikaktusz (7581)
ltnine2 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7582

Szép jó estét Uraim!

 

Segítségkéréssel fordulnék hozzátok állófűtés bekötéssem kapcsolatban. Egy e36-s BMW-be szeretném bekötni, gyári webastoról van szó.

A vezérlő száma 113.855, van rajta egy 1-es, 2-es, óra, tűz, balra és jobbra gomb. Ennek van egy csatlakozója barna, fekete, kék/sárga, zöld, sárga és lila vezetékkel.

Odáig eljutottam, hogy a lila/sárgán kap 12V-t, illetve a barnán testet, akkor működik a vezérlő. Programozott indításnál, illetve a tűz gombot megnyomva pedig a fekete vezetéken adja le a 12V-t, illetve a zöld vezetéken 2,5V körüli értéket.

A sárga, zöld, lila vezetékek funkciójáról nincs elképzelésem, ezek hova mennek, mi a funkciója? 

 

Magán az állófűtésen a következőképpen alakulnak a dolgok:

 

Van egy pozitív, és negatív, ami az benzinszivattyúhoz megy, ez rendben van.

Van egy vastag piros, és fekete vezeték, ez el van vágva, az állófűtésen lévő 085-s relére megy rá, de nem tudom, hova kellene kötni.

Aztán van még egy piros vastag vezeték, egy körsaru van rajta, ez pedig az állőfűtésen lévő biztosítéktáblára megy. 

Illetve 4 vezeték, ami elvileg a vezérlőhöz megy, a következő színekkel: Piros, fekete, fekete/fehér, barna. Már csak az a kérdés, hogy ezek melyik színekre csatlakoznak rá...

 

Az állófűtés vezérlőjén a következők vannak: Hella SG1560/12V. 23004. 

 

Tudnátok ebben nekem segíteni? Előre is köszönök mindenféle előrejutásomat szolgáló információt!

koszegikaktusz Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7581

Itthon vagy ???

Előzmény: balu.maci104 (7577)
koszegikaktusz Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7580

A gyári kezelőt kell rátenni nem a ledet ! Eddig mivel kapcsoltad be ????

Előzmény: vazybacsi (7579)
vazybacsi Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7579

Az előzöhöz kapcsolnám.

Ki szeretném " villogtatni " a hibakódot.

Vajon melyik csatlakozóra kössem rá a ledet? És hogyan lehet lekérdezni?
Nekem csak a nagy fekete van használatban.

vazybacsi Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7578

Köszönöm válaszod!

 

Szerintem valami vezérlés gondja lehet, mert tényleg begyullad meg ég is csak amikor maxra kapcsolja a ventilátort akkor leáll az a A/C pumpa és annyi, kialszik és kezdi elölről.

 

Potis a kapcsoló, de ez nem webastós gyári hanem szerintem valami maszek gyártmány.
Esetleg nem tudod hogy melyik csatlakozó lábára kéne rákötni egy ledet, hátha dobna egy hibavillogást?

Köszönöm.

Előzmény: balu.maci104 (7577)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.09.06 0 0 7577

Szia!

 

Mielőtt szétszednéd...............:

-ha pótméteres a kezelő-eleme,akkor az kivillogja a hibakódo(t)kat

-diagnosztikát rátenni és kiolvasni az "agyát"...

-esetleg kormozodás a lángcsőnél,az égési levegő elégtelensége!?

Előzmény: vazybacsi (7575)
koszegikaktusz Creative Commons License 2013.09.05 0 0 7576

Sajnos szét kell szedni alkatrész kell bele .

Előzmény: vazybacsi (7575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!