Keresés

Részletes keresés

luc72 Creative Commons License 2001.08.18 0 0 5678
Hali JSB

Nem tudtam pontos adatot, ezért nagyjából gondoltam erre, biztos ami biztos alapon. Mekkora volt az ív sugara a végén lévő megkerülő vágánynak?

Előzmény: JSB (5675)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5677
Egy érdekes módszer, ha nincs "kedved" elektrosztatikus fűbelövőt venni:
A Heki megszűntette a kis szemcsés fű-szóróanyag gyártását, most már csak olyat lehet kapni, ami a fűlapokon van. Ez elvileg csak fűbelövővel néz ki szépen. Elvileg. Gyakorlatilag viszont van más megoldás - szegény ember vízzel gőz :) Az alapra vékonyan ragasztót kenünk, erre kézzel rászórjuk a füvet. Lehetőleg egyenletesen... Néhány perc múlva előkapjuk a porszívót, és óvatosan "beállítjuk" a fűszálakat. Ehhez kell a gyakorlás, hogy ne szívjuk fel az összes füvet :)) (nem kell félreérteni..) Papír porzsákkal az elveszett szálakat megspórolhatjuk.
JSB Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5676
Digizők figyelem!

Mielőtt bárki elátkozna minket, hogy kidobattuk panelját, vagy helytelenül épített miattunk valamit!
Hanggenerátorral kétféle lehetőség van:
Loksound épít kombináltat, ami mindent tartalmaz ("csekély" 25e pénz ((itthoni kisker))- igaz egy mozdulattal duhaszolható - , és lehet fejleszteni - a meglévő digihez hozzáépítve -akkor kell a lila madzag. Persze előfeltétel, hogy ebben az esetben legyen hely két kis panelra és a hangszóróra is.

Előzmény: Mopi (5674)
JSB Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5675
Mit tettél még hozzá, ui. mi készítettünk Fleischmann geometriával északit, A hurpkvágánnyal együtt, a bejárati hozentrágerral, és 4,5x9 m elég volt.
Előzmény: luc72 (5673)
Mopi Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5674
A lila az "elektonikmasse" (elektronika-test). Ez csak akkor kell, ha plusz elektonika is megy a gépbe. (pl: hanggenetátor)
Előzmény: JSB (5672)
luc72 Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5673
JSB

Szeva itthon.
Hamarosan meg kereslek telefonon, az ÉFH miatt, múltkor azért nem hívtalak, mert sajna meghalt a tacskóm, és elégé ledöntött a dolog.
Egyébként az asztallap meg van 13,5*10 m-es. És van már hozzá egy pár váltó is, azok a hosszúak a ROCOtol.

Előzmény: JSB (5670)
JSB Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5672
Ezt jól elírtam! Természetesen DELTA - digitállá átalakításról van szó. A különbség annyi, hogy nálunk közeli lesz a madzagolás.
A kiegészítést azért kérem, mert a lila vezetékkel már sokaknak volt baja, és nehogy Te is sok megkeresést kapj, mert ezt nem taglaltad.

A LILA (INKÁBB VIOLA) VEZETÉK KÉSŐBB, ÚJABB FUNKCIÓKNÁL LESZ SZÜKSÉGES: MOST félretekerni.

ROCO beépítésnél is érvényes szabály. Nem árt a végét szigetelni, nehogy odaérjen máshoz és bajt okozzon.

Aki mindkét anyagot végigtanulmányozza, prof. lesz a témában.

Mopi Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5671
JSB!

Nem teljesen értelek. Te arra gondolsz, hogy hagyományosból csináltam DELTA-t? Nem! Ez egy DELTA -> Digital átalakítás.

Előzmény: JSB (5670)
JSB Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5670
Kedves Mopi!

Kérlek pontosítsd, mivel a Maerklin nálunk nem nagyon elterjedt(ismertsége sokkal nagyobb), hogy alapmozdony DELTA digi átalakításáról van szó, és nem full digiről. Írd le a képes anyagban mi a kettő között a különbség. Nagy segítség lenne, mert mi a V&M webjére a DELTA-ról digitál átépítést tesszük fel. Többek között auzért is, mert a tzavaszi számban általában ismertettük, és színesben mégiscsak könnyebb, meg több kpre van lehetőség.
Tehát, Szögecsszámlálók figyelem:
Mopinál DELTA, míg nálunk a V&M lapján ( a jövő héttől) digitál (MAERKLIN!- nem más)átépítés tanulmányozható. Később, ha a cég engedi a szakszervízeknek nyomtatott átépítési füzet lényegét(fölöslegek nélkül, csak a tartalom) lefordítjuk.
Üdv az itthon lévőknek, jó nyaralást és utat a távolban pihenőknek!

JSB

Előzmény: Mopi (5666)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.17 0 0 5669
Na! Ne pangjunk már ennyire :) Ma elég sokat dolgoztam az asztalon, út, füves részek..haladtam végre kicsit. Meg kellett vennem még 10m vezetéket, mert elfogyott az eddigi 30m :-) A felsővezetéket is próbálgattam, de még mindíg nem tudom, hogy fogom megoldani a kanyarokban :-( A másik, hogy a 106-ost nagyon sokat futtattam, a próbák során kiderült, hogy nem bírja a 2/3-as váltókat :-(((( Legtöbbször csak egy tengellyel, de van amikor teljesen siklik. Erre is keresem a megoldást, megpróbálok a tengelyeken/rudazaton lazítani.
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5668
Legalább Budapesten?
Előzmény: crash__override (5665)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5667
Kivánok!

A beckmanntt.de honlap azt írja BR95, a "mammut", persze én a "nix dajcs" kategoriába tartozom...

csíkosháTTú

Előzmény: Förster (5661)
Mopi Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5666
JSB! és még akiket érdekel

Egy märklin mozdony digitális átalakítása 10 lépésben: itt.

crash__override Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5665
Sziasztok,

off

Szoltak, hogy tegyem kozhirre, hatha erdekel valakit:
Szeptemberben indulo modellboltba keresnek munkatarsakat. Bovebb info: +36-20-376-49-49

luc72 Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5664
Hali

Voltam, és meg rendeltem mindent, jövő hétvégén jönnek új cuccok, de a kék fehér DB vagonok már nem fértek bele a mostaniba, mert már leadták a rendelést.

Egyébiránt asszony üzeni neked, hogy ne küldj be a M&H ba sűrűn mert a mai látogatásom gyümölcse egy ROCO BR80 plusz hozzá 4 db. Mezőgazdasági vagon, ez egy limitált szett nincsenek benne a katalógusba. És vettem egy PIKO BR95 öst, apám ez k…a gyönyörű, egy rahedli csövet meg mütyürt adnak hozzá amit fel kell tenni.

Förster Creative Commons License 2001.08.16 0 0 5663
Elhoztam a feleségemet a munkehelyéről és ott szabadon hagytak egy " számológépet " és orvul rácsaptam egyre, mert hirtelen írhatnékom lett. Voltál a Modell és Hobby-nál, mert se telefon se semmi !
luc72 Creative Commons License 2001.08.15 0 0 5662
Sz

Ma voltam Försternél és meg néztem gyűjteményét, azért az nem semmi, hogy a PIKO katalógust ki tudja rakni gyakorlatban.

Förster

Most honnan írtál be?

Förster Creative Commons License 2001.08.15 0 0 5661
A BR95-t nem hívták Mammutnak! Volt egy darab aminek Mammut volt a neve. Ennek a képe benne van a Modelleisebahner augusztusi számában, plusz egy alapos cikk a " porosz erőgombócról ", ha megengedtek nekem egy kis fordítói szabadságot. A Harz hegység vasútja számára készült egyébként ez a típusú mozdony és az első négy kapott ilyen szép nagy állatneveket. Mammmut, Bölény, most a többi nem ugrik be. Ezeket nem is számozták soha, hanem ilyen remek kis feliratokkal közlekedtek. A Mammut még most is megvan Hallétól nem messze látható, de már nem működőképes.
Visszavonulok BR86 ügyben. De a magánvéleményem az, hogy a Gützold hobby szintű gépe az új katalógusukban is veri a Fleischmannt.
division by zero Creative Commons License 2001.08.14 0 0 5660
ez már megtörtént máskor is, hogy a Lajosmizsei külön nosztalgiavonat visszafelé nem nagyon fér el a menetrendi vonatok között, ezért aztán fogják és összecsatolják a menetrendszerinti vonattal, és így jönnek visszafelé...
de jó lenne tudni az ilyet előre!
Előzmény: Törölt nick (5659)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 5659
Bocs Gyerekek!

Nem ide tartozik, de nem állom meg, hogy el ne meséljem:

Ma 18.05 körül érdekes vonat járt be Kőbánya- Kispest 8. vágányára, Lajosmizséről. Az összeállítás a következő volt: 109 szerkocsival előre, három nosztalgia kocsi, vezérkocsi+BHV-k, a végén fityegett egy M41. Az egészet a 109 húzta!

Nem vicc, de a fene egye meg, nem volt nálam fényképezőgép!!!

csíkosháTTú

luc72 Creative Commons License 2001.08.14 0 0 5658
101

Nincs semmi baj! Nincs harag!

Az 520al nekem is pont az okozott fejtörést, hogy melyiket csináljam, mert van teli kerekes, de van küllős is. Van hosszú járdás, de volt rövid is, és láttam képet légterelősről is, na és akkor még nem is beszélve a három lámpásról, és ezek aztán mindenfajta kombinálással.

101 Creative Commons License 2001.08.14 0 0 5657
Luc72

Bocs! Ez most így alakult. Nem akartuk senki üzletét rontani. Nem tolonganak a modellért egy klubtagunk rendelte még csak meg, érdekelne majd a végén mennyit sikerült eladni. Természetesen tudjuk, hogy a magyar más, van bőven fényképünk. Az egyik jellegrajzon még légterelő is van.

Üdv: 101

Előzmény: luc72 (5649)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5656
Figyelem! Válasz magánban úton van!
Előzmény: luc72 (5655)
luc72 Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5655
Hali

Melyiken legyek?

De lehet, hogy B.örsön mert el repülünk Korfura egy, vagy két napra.

Előzmény: Törölt nick (5654)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5654
Wuoahhh!!!

OFF!
Balaton-Kilitin, vagy Szentkirályon leszel?
ON!

Előzmény: luc72 (5653)
luc72 Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5653
csikosháTTú

Bécsben konkrétan a repülőtéren voltam fotozni.

luc72 Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5652
„Ha jól tudom a feliratokon kívül van még néhány szembeszökő különbség a német és a magyar mozdony között”

Így igaz én sem véletlenül voltam kint többször a füstiben és fényképeztem körbe meg méregetem.

Förster

Nekem van Fleischmann BR86-om, és én a gyengeségét nem vettem észre, egyébiránt erről is vannak fent fotók a tar.hun.

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5651
BR52/MÁV520

Az, hogy "igény szerint magyar felirattal", háátt...!?

Ha jól tudom a feliratokon kívül van még néhány szembeszökő különbség a német és a magyar mozdony között, lévén mi a SZU-ból kaptuk őket, ottan hadizsákmány voltak.

Egyébként a Börzén feltűnt néha egy szép, Tillig 52-ből alakított 520, persze TT nagyságban, csak csillagászati áron...

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5650
Vasárnap, Bécs...

JJóóó Rreggeeltt Vitenááám!, helyett luc72! -)))

Előzmény: luc72 (5649)
luc72 Creative Commons License 2001.08.13 0 0 5649
101

Szia

Azért annyit hozzáfűznék a dologhoz, hogy egy hónapnál sokkal régebben írtam a Liliput 52 520-á alakításáról úgyhogy Förster erre célzott.

Gyerekek vasárnap Bécsben semmi sincs nyitva még a non stop se.

Előzmény: 101 (5645)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!