Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Remélem a mohácsi 22 éves JOM-819 helyére jön új busz. Igazából állapota nem indokolja, de mégiscsak az egyetlen fordás 400-as Mohácson. Mivel nem rég lett felújított akkor mehet Komlóra 200-ast váltani. :)
Sztem nagyjából ugyanazok kint vannak,amik júniusban(suliidőben) is fordásak voltak.Meg kellenek is a Mercik,mert folyamatosan viszik fülke-építésre a Volvokat.
hát eddig azért nem nagyon jött össze az a -18 busz, ugyanis a tavaszhoz képest kb 6 conectot nem lehet látni!! Vagy majd csak ezután fogják elkezdeni kivonni őket? Az mondjuk elég abnormális lenne!!
Én azt mondom, hogy ez így ebben a formában megemészthető, mivel olyan nem a nyári menetrendhez képest lett a -18 csuki. Persze nyilván jobb lenne a 18cal több lenne de ez van, majd akkor lesz érdekes ha a merciket modulokra cserélik. Persze a 168d felőlem jöhetne. :D
A levélíró korántsem biztos, hogy tudja, hogy milyen egyéb vasútvonalak léteznek Baranyában az általa említett kettőn kívül, egyszerűen csak megírta a tapasztalatait.
Patricia mesél nektek 3.40 perctől. Megkérdezte az uatsokat akik megdicsérték. Megállapította magáról, hogy ügyes okos gyerek. Vajon kikkel beszélt? A gyorsjáratokat hülyeségnek tartotta de most büszke rá. Már a sofőröket és a forgalmistákat is dicséri. Valamit szívhat. Sofőr tömegek jelentkeztek a hirdetésre. 120 jelentkezőből nem tudnak összszedni 20 fiatalt akit érdemes kiképezni mert szinte csak 40-50 fölötti B kategóriások jelentkeztek a C-D tanfolyamra. Nettó kétszáz fizetést, húszezer üzemanyag és kétszázötvenezer cafeteriát mondanak nekik mint keresti "LEHETŐSÉG" Tehát ennyit is - LEHET - ezen van a hangsúly - keresni. Azt nem mondják nekik, hogy csak pár ilyen sofőr van a cégnél aki ennyit keres álandó éjszaka, jó busszal jó fordában negyven év cégnél eltöltött munkaviszonnyal.