Nem, még csak az kéne :-) Csak akartam frizírozni egy Csörgőt, és maradt egy csomó alkatrész... Lusta voltam (és féltem, hogy nem lesz az igazi), maradok az enyhe frizírozásnál :-))) A Bz is bénázás miatt került a listára. Inkább nem szórakozok vele, meg nem is nyerte meg a tetszésem a műgyanta.
A terepasztal más tészta; már kialakulóban van az új, modulrensdszerű pályám terve, csak kell hozzá hely (és így nem igazán van :-))
Minek mondanám, a jó közlés lényege, hogy többet tartasz magadban , mint amit elmondasz. Nem szokásom kotyogni, ha figyuszol észrevehetted volna.
Amellett, a dolgok halála, ha idő előtt kitudódnak.
Jó öreg görögöl emígyen szőétak?
idő előtt; komikus
idő után; tragikus
Szia BoGar!
Tudom ajánlani : Kubinszki Mihály Régi magyar vasútállomások című könyvét. Antikvárban még fellelhető.Nagyon jó rajzok vannak benne.
Üdv BT.
Most megnéztem Netcápával (4.5 magyar) is, nekem minden bejön.
Rézgaras: a négyzet az nem Java, hanem flash lenne, ha engedélyeznéd letöltését, vagy lenne hozzá kiegészítőd.
Matiz: Én a mai napig Netscape Composeren kívül csak Notepadot használok. A Composer azért jó, mert ott látom, hogy mit csinálok, de soxor belejavítok notepaddel. A css-sel nem tudom mi baja lehet, de attól működnie kellene, hiszen az csak két sablon. Most inkább nem megyek bele, hogy mit csinál, mert az elég off lenne itt.
JSB, és többiek: a múltkor ajánlott oldalról elkészítettem a kartonra nyomtatható őrházat és szeretnék én is ilyeneket készíteni. Ehhez kellenének adatok. Állomás- és raktárépületek adatai érdekelnének. van ilyen valakinek??
Kicsit OFF, a másik topicból ollózott DR járművek, szép képek:
http://home.t-online.de/home/Klaus.Gottschling/dampflokfest/ludmilla2g.jpg (132 és 130)
http://home.t-online.de/home/Klaus.Gottschling/dampflokfest/hugo_g.jpg (V240)
http://www.freital.de/windbergbahn/archiv/g9174g.jpg (V15)
> Dolgozunk egy komoly projecten /snip/ ahhoz minden jó ötlet kell.
Nos, amirôl szó van, az 1987-ben és 1988-ban jelent meg egy szinte ismeretlen kis német újságocskában, aminek a címe "Eisenbahn und Modellbau" volt. Emögött több megszállott típusú pofa állott, az egyik, Willi Kosak azóta egy igen szép és meglehetôsen drága folyóiratot ad ki Hp1 címmel.
Az akkori cikk címe "Fahrwerkselbstbau mit einfachen Mitteln - gibt's das ?" volt. Ennek a felhasználásával lehetne valamit összehozni. Sajnos ezen a héten és a jövô héten eléggé elfoglalt vagyok, tehát csak utána jöhet szóba.
> IE-vel próbálom ki, de nincs benne semmi különös, SZVSZ mennie kellene Netscape-pel is
Nekem megy Linuxos Netscape-pel (4.75-ös). A nyitóoldal helyén csak egy nagy kék négyszöget látok, de ez valószínüleg azért van, mert biztonsági okokból nem engedélyezem a Javascriptet. A többi oldal simán és viszonylag gyorsan jön.
A megígért cikk az amerikai modellezésrôl készen van, csak egy-két korrekciót kell még belevinni.
Próbáltam, több gépen, Netscape-vel nem lehet megnézni; otthon sem megy :-( Valami css file-t hiányol állandóan. A legjobb program weblap készítésre még mindíg a notepad, és minél kevesebb extra van benne, annál kevesebb a probléma lehet vele. Sajna a V&M lap is részben Explorer-függő, Netscape-el a menü melletti ív helytelenül jelenik meg (van benne egy törés).
Sziasztok!
Egy kollégám el szeretné cserélni 2 H0-ás mozdonyát. Ludmilla -> MÁV festésű Szergely,
E11 (piros) -> Csörgő. Ha valakit érdekel a csere...
Üdv: BT.
BoGar!
Továbbra is a szokott helyen, a városháza mögött, a volt tiszti klubban (a városban így ismerik), fejből most nem merek utcacímet írni, holnap reggel begépelem!
pg
Matiz: Én sajnos mindig csak IE-vel próbálom ki, de nincs benne semmi különös, SZVSZ mennie kellene Netscape-pel is. De azért próbáld meg IE-vel is. (Sajnos most sem tudom megnézni, mert a Netcápa behalt.)
pg54: A hírek között szerep a kecskeméti kiállítás is. Csak pontos címet nem tudok.
Érdekelnek valakit a következő dolgok?
-egy festetlen M41 kaszni
-egy GySEV-es (piros) M41-kaszni
-egy festetlen műgyanta Bzmot-kaszni, forgóvázmaszkokkal
-egy festetlen, de feljavított M41-alváz (a műanyag létrák és a homoktároló-dobozok utánzata levágva, valamint a tank kicsit megcsiszolgatva, a fölösleges élek kiegyengetve)
-egy M41-es ólomtömb
-két M41-es forgóváz, komplett hajtással
-két M41-es kardántengely
-két feljavított, de festetlen M41-es
forgóvázmaszk (a kerekeknél kivágva a fölösleges műanyag, így ltni lehet a kerekeket
-egy eredeti, festetlen M41-es forgóvázmaszk
-M41-es frizírkellékek (egy csomó kapaszkodó, a létrák keretei, járólemezek az ütközőkre, visszapillantó-alkatrészek...)
Ja, és csak együtt :-))))
Aztán nem tudom, érdekel valakit egy komplett H0-ás terepasztal, majdnem teljesen befejezve (az utak és a peronok hiányoznak csak)? A mérete 240*123,5cm, Roco Line sínekből van felépítve. A felhasznált alkatrészek többnyire Roco (sínek, váltók, kapcsolók), Fleischmann (trafó), Fuggerth (jelzők, fénysorompók), Faller, Noch és Auhagen márkájúak. Van rajta egy nagy kör, egy állomás (4 vágánnyal + rakodó csonka), egy állomásból kiágazó félkör, mely az ipartelepre vezet (egy kihúzó, egy rakodó és egy olajtelepi vágány), valamint egy kivezető vágány. A terepasztal egy elég stabil (és nehéz :-)))) favázra van felépítve, az irányítópult pedig a fiókban foglal helyet. A gyenge pontok: a fiók és az asztal közötti átvezetést akkor még nem tudtam rendesen megoldani, így egy baromi vastag vezetékköteg megy át (ezt célszerű kicserélni... nincs vele probléma, den elég ronda, és ki tudja, ha valami elszakad benne... szóval nem az igazi). Ja, és egy-két jelző nem üzelmel, de valszeg csak kilazult a vezeték. A vezérelőpult borítása kartonból van, ez sem a legjobb, mert ugyan nem csúnya, de célszerűbb egy erős fedelet felrakni (ez még nem a végleges lenne, csak ideiglenesen tettem rá).
Mi van még? A pálya magyar jellegű, síkvidéki, a sínek oldala rozsdabarnára van festve, az ágyazatot Roco-kövekből csináltam (de nem az ágyazatos vágányból). 9 váltó van, 3 útátjáró (2 fénysorompóval), 6 fényjelző, 10 épület... Sok fű, fa, viág :-))))))
Sziasztok! Ide is bejelenkezem:
Új lakásban vagyok egy hete!
Sok elmaradásom van, akinek tartozok, ígérem pótolni fogom.
A vasútüzemem készülget, az állomási vágányzat kész, elektromos bekötés még semmi.
Címem:
1139 Bp. Pap Károly u. 10.
tel.: 239-2605.
Figyelem: Akinek megvan a Svéd kiadású Villányi György féle Hungarian Motive Power című könyv, az impresszumot másolja be nekem, és küldje el ímélben. előre is köszi.
A nyomda neve és címe is érdekelne...
Szia Steve!
10.30-ig voltam, kerestelek, utána sajnos el kellett mennem,a Nohab is nálam volt,sokáig próbálgattuk pályánál.Többször is hátranéztem pedig a büfénél.Förstert láttam.A Nohabot kiviszem a jövő héten is.Egyébként vettem egy háromtengelyes Reko kocsit,TT dobozzal,kifogástalan állapotban,meg újságokat.Üdv mindenkinek.