Keresés

Részletes keresés

joem Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6383
Én eddig 1 CD-st láttam, de nála csak trainsim-eket találtam. Ha legközelebb kimegyek, nyitva tartom a szemem...
A sííííííííp anyjukat!
Előzmény: nohab (6381)
mortl Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6382
Üdvözlet mindenkinek

Szeretnék vásárolni használt, H0, váltóáramú mozdonyt, Marklin (haromsines) tipusú modellhez. Van egy csomó sínem, egy hármas váltóm, 2 db trafóm, néhány vagon. De mozdonyom még nincs hozzá. Ötéves fiamnak (és persze magamnak) szeretnék egy kisebb terepasztalt építeni. Szóval eléggé kezdő vagyok a témában.
Remélem, valaki tud segíteni.

Előzmény: nohab (6381)
nohab Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6381
Apropó, Láng, árulják még a bűnözők a képeimet CD-n? Nem tudja valaki a nevét?
COWFITZ Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6380
Sziasztok!
Egyelőre csupán érdeklődés, de szeretném, ha segítenétek. Régóta vágynék egy MÁV 520-as gőzösre HO-ás méretben. Milyen gyártmányú BR 52-est keressek és mennyi pénzt gyűjtsek rá?
rezgaras Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6379
joem írta:

> ilyen mozdony kb. 15 KHUF,

Na igen. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy vannak kínálati árak, meg keresleti árak, de ami igazén érdekes lenne, hogy egy-egy darab valójában mennyiért cserél gazdát, azt nem nagyon lehet megtudni. Olyan, mint az ingatlanpiac. Az Expressz hirdetései és az Illetékhivatalnak leadott szerzôdésekben szereplô árak között komoly különbség van. Dehát ezért piac. A balekok ráfizetnek, a szemfülesek és dörzsöltek meg néha jól keresnek. Én úgy láttam, a Lángban egyesek nagyban végzik a palifogást.

Előzmény: joem (6372)
joem Creative Commons License 2001.10.10 0 0 6378
Szerintem az ilyen "bármilyen modellt veszek 700-700000 között" egyértelműen hiénára utal. Ott vannak a börzén is... Ennyit erről.
A TT terveket sajnos csak este tudom véleményezni, mert a tart csak otthonról tudom elérni.